6 Reacties

7 maanden geleden

Volgens mij past met de adapters van de fox5 elke autostoel op de wagen. Ik volg wel even want wij hebben ook onlangs de fox5 gekocht en zijn ook nog niet uit de autostoel.

7 maanden geleden

Wij hebben de bugaboo cam茅l茅on (al een oud model, derde kindje ondertussen) en hebben destijds de cybex cloud z gekocht voor erop. Past prima en kan helemaal plat. Ondertussen is daar een nieuwer model van. Toen waren er wel verschillende adapters te koop, maar misschien dat die ondertussen wel universeel zijn?

7 maanden geleden

Wij hebben ook de fox 5 aangeschaft bij Baby Park. In Heerle zijn we echt super goed geholpen. Er kunnen inderdaat verschillende autostoeltjes op. Wij hebben gekozen voor het autostoel van Romer in samenwerking met Dubatti. Dat was nu een van de vijligste in de auto en niet al te zwaar. Als ik jou was zou ik gewoon een grote winkel als Baby Park, of Baby Dump in lopen, en om advies vragen. Het is een grote aankoop, dus net als bij de aanschaf van een keuke of auto doen ze ook echt de moeite om je vragen te beantwoode en als ze het niet zeker weten, hebben zij het sneller gevonde dan wij 馃槉 Wij waren heel tevrede met de service en hebben het toen ook daar gekocht, maar je kunt ook zeggen dat je er nog even over na denkt als je prijzen wil vergelijken. 馃槈

7 maanden geleden

Iemand nog ervaring met de bugaboo fox 5 en autostoel?

5 maanden geleden

Wij hebben inmiddels de maxi cosi pebble 360 pro gekocht. Die past met adapters op de fox5

5 maanden geleden

Dan kan je alleen de a-merk maxicoses plaatsen en niet de merkloze of onbekende merken. Dit werd mij verteld door een medewerker van babypark. Had ook onze oude maxicose (merkloos) meegenomen en het lukte inderdaad niet, ook niet met adapters