53 Reacties

3 weken geleden

Waarom nu al een 4 seizoenen? Je zou de puckababy 4 seizoenen kunnen kopen maar daar past ze nog niet in. Ter overbrugging misschien een gewone slaapzak van de hema/prenatal? Die vallen goed voor de allerkleinsten ❤️

3 weken geleden

Reactie op Forzaferrari

Waarom nu al een 4 seizoenen? Je zou de puckababy 4 seizoenen kunnen kopen ...
Waarom niet? Heb je alles in 1 en scheelt vaak qua kosten en meerdere slaapzakken.

3 weken geleden

Maar als je dat nu al koopt in een kleine maat dan heb je er toch niets aan straks in de zomer? Wij hebben nu gewoon zo’n hema slaapzak van 3 tog, daar kan ons zoontje de winter wel mee door. Is tot maat 62.

3 weken geleden

Reactie op Diana Kirsten

Waarom niet? Heb je alles in 1 en scheelt vaak qua kosten en meerdere slaap ...
Ja maar een baby past niet in dezelfde slaapzak als een dreumes/peuter, voor die eerste fase heb je een aparte nodig. Daarna is een 4 seizoenen wel handig ja!

3 weken geleden

Reactie op Forzaferrari

Waarom nu al een 4 seizoenen? Je zou de puckababy 4 seizoenen kunnen kopen ...
Zo doen wij t idf

3 weken geleden

Wij hebben die van HEMA, gebruiken van de eerste dag. Tog 2,5

3 weken geleden

Wij hebben HEMA 3 tog, maat 50/56/62 en dus heeft vier seizoenen niet zoveel zin, dachten wij. Daarna past ze geloof ik de puckababy 4 seizoenen.

3 weken geleden

Die van Puckababy is pas vanaf half jaar ze hebben eerst een slaapzak die meegroeit van 0-6 maanden die is niet 4 seizoenen

3 weken geleden

Reactie op FeestLotte

Maar als je dat nu al koopt in een kleine maat dan heb je er toch niets aan ...
Hier ben ik ook naar aan het kijken. Wat doen jullie hier nog onderaan als ik vragen mag?

3 weken geleden

Ben wel benieuwd naar de mensen die de Hema slaapzak gebruiken: wij hebben die ook, vind t m top, maar ik vind m eigenlijk al best snel kort? Onze dochter is nu denk ik 54/55 cm, broekmaat zit ze al wel in 56, truitjes nog in 50. Maar vind de slaapzak die tot 62 zou moeten kunnen nu al zo kort dat ze amper haar benen kan strekken? Hoe is dat bij jullie?

3 weken geleden

Reactie op YB

Hier ben ik ook naar aan het kijken. Wat doen jullie hier nog onderaan als ...
Ze houdt bij ons gewoon de kleertjes van de dag aan. Maar vrij koude slaapkamer en kindje heeft het ook snel koud.

3 weken geleden

Reactie op YB

Onze dochter heeft een boxpakje of pyama aan. De gewone kleren zijn voor overdag.

3 weken geleden

Reactie op YB

Ons zoontje draagt een lange mouwen romper, dun broekje en dunne sokjes! Het is in onze slaapkamer nooit kouder dan 18 graden en hij is een vrij warmbloedig knulletje. En dat gaat tot nu toe goed :)

3 weken geleden

Ik zou voor nu geen vier seizoenen zak kopen, de meegroeimodellen zijn vanaf een half jaar beschikbaar, en tot die tijd kan je waarschijnlijk gewoon met een winterslaapzak toe. Wij hebben vier seizoenen slaapzakken van Puckababy en Prenatal, allebei prima, maar dus wel geschikt vanaf 6 maanden.

3 weken geleden

Ah thanks voor alle antwoorden! Ik vind dit zo zoeken, omdat ik overal lees dat het gaat om de totale tog waarde, dus niet alleen de tog waarde van de slaapzak, maar ook een romper erbij (wat ook al 1 tog zou zijn met lange mouwen) en je wil niet dat ze het te warm gaan krijgen

3 weken geleden

Reactie op H0tFudge88

Die van Puckababy is pas vanaf half jaar ze hebben eerst een slaapzak die m ...
Wij hebben ‘m bij dochter 1 vanaf een maand gebruikt. Vouwden de lange onderkant onder het matras😇

3 weken geleden

Reactie op Bloemetje08

Wij hebben ‘m bij dochter 1 vanaf een maand gebruikt. Vouwden de lange onde ...
Is de bovenkant dan niet te groot?

3 weken geleden

Reactie op FeestLotte

Maar als je dat nu al koopt in een kleine maat dan heb je er toch niets aan ...
Kan ik ook eens naar kijken.. ik weet alleen niet of dat dan niet te warm is... ze heeft altijd een romper met lange mouwen aan, pyama met sokjes of een boxpakje. Nu dan een dunne slaapzak en dan nog een dekentje erover. Haar kamer is meestal 21 a 22 graden

3 weken geleden

Puckababy heeft nu tot 30% korting. Zo hoge korting heb ik nog niet eerder gezien. Meestal max 20%