7 Reacties
14 uur geleden
Wij hadden dit ook en toen had ik het CB ook gebeld en die zeiden dat we ons geen zorgen hoefte te maken zolang ze maar 2 á 3x poepte per week
14 uur geleden
Misschien kun je haar buikje masseren, of haar voetjes met een beetje baby olie. Dat werkt hier wel. Of even een warm badje. Volgensmij gaat de huisarts pas iets doen als ze al een week niet poept. Maar als je je zorgen maakt kan je altijd bellen!
11 uur geleden
Bij ons zat er bijna 7 dagen tussen en nog steeds was er geen reden tot paniek. Uiteindelijk wel lactulose druppels gekregen om te helpen, maar eigenlijk is het dus niet heel erg.
Wel heel zielig voor de baby’s overigens, ik vond het ook verschrikkelijk zo zielig.
Hier dus na 1 week met hulp gepoept en sindsdien telkens 3 dagen ertussen
Wat wij dan nog doen is idd badje, massage, fietsen met de benen. Thermometer even ‘temperatuur meten’
Succes! Hopelijk gaat het toch snel lukken
5 uur geleden
Ik heb probiotica van de kruidvat gegeven bij onze kinderen die hadden daardoor minder kramp. Vriendin van mij is uiteindelijk ook probiotica begonnen en naar de osteopaat gegaan. Zoontje had daarna nergens meer last van.
5 uur geleden
Reactie op Anoniem1802
Ik heb probiotica van de kruidvat gegeven bij onze kinderen die hadden daar ...
Bij ons poepte ze na de probiotica en mijn vriendin haar zoontje heeft 10 maanden lang veel gekrijst en heel slecht gepoept en harde ontlasting gehad