9 Reacties
4 dagen geleden
Jaa ik heb dit ook ik heb dit overdag en snachts ‘s nachts leg ik haar naast mij in bed tot ze heel diep slaapt dan leg ik haar in de co sleeper naast mijn bed. ze wilt alleen maar bij mij zijn als ik een afspraak heb en ze blijft bij haar vader zorg ik dat ze slaapt, maar ze merkt gewoon dat ik weg ben ze wordt gelijk wakker en gaat huilen.
4 dagen geleden
Ja heel herkenbaar! Zeker dat met de draagzak, bij de eerste nooit zoveel gebruikt haha!
3 dagen geleden
Yes hier ook. Sinds kort is de maxi Cosi ook oké om mee te wandelen en slapen. Anders aan de borst… wegleggen zit er nog niet in. Is volgens mij heel normaal op deze leeftijd en heb je geluk als je kindje wel weg te leggen is. Bij mij oudere dochter had ik dit ook en na 11 weken vond ze het ineens wel oké om alleen te slapen in een bedje. De hersenen hebben nog wat rijping nodig voor dat ze dit kunnen. Wij hebben toen het 4 s ritueel toegepast (met wat aanpassingen) en dat werkte goed om haar zelf in slaap te laten vallen in bedje.
3 dagen geleden
Reactie op vanille_a
Herkenbaar..
ik zoek daarom een goeie draagzak die makkelijk in gebruik i ...
Ik heb er een van babybjorn en vind deze geweldig.3 klikjes en hij zit in elkaar. Ook heeft mijn vriend een Womboo shirt aangeschaft. Deze draag ik sinds vandaag ook. Dit bevalt me ook erg goed!
3 dagen geleden
Reactie op vanille_a
Herkenbaar..
ik zoek daarom een goeie draagzak die makkelijk in gebruik i ...
Ergobaby! Niet heel modieus, maar wel een geweldige draagzak!😍
16 uur geleden
Jaa mijn baby slaapt alleen maar bij ons wilt niet in zn eigen bedje anders slaapt hij niet vind t wel gezellig dat hij elke dag bij ons slaapt