48 Reacties

20 dagen geleden

Wat super mooi dat het snel weer raak mocht zijn! 🍀 Ik heb in augustus een miskraam gehad, maanden daarna geen positieve test meer in handen gehad. Vanmorgen schrok ik van de streep. Gemengde gevoelens. Blij dat ik weer een positieve test zie, maar ook zenuwachtig en onzeker. Nu inderdaad bang voor afvegen

20 dagen geleden

Reactie op lvdr94

Wat super mooi dat het snel weer raak mocht zijn! 🍀 Ik heb in augustus ee ...
Ja ik begrijp je gevoel dat het moeilijk te bevatten is! Gefeliciteerd! Voel je je hetzelfde als je vorige zwangerschap? Ik ben nu al wel een stuk misselijker, maar kan ook van de spanning zijn.

20 dagen geleden

Ja ik begrijp je gevoel dat het moeilijk te bevatten is! Gefeliciteerd! V ...
Jij ook gefeliciteerd! Nee voel me echt totaal anders, vorige keer was ik met vlagen duizelig en zeer borsten en dat was het. Nu voelen mn borsten nog steeds beurs haha maar in de avond inderdaad misselijk, moe en niet goed in slaap kunnen vallen

20 dagen geleden

Reactie op lvdr94

Jij ook gefeliciteerd! Nee voel me echt totaal anders, vorige keer was ik ...
Ja ik herken dat ook! Niet in slaap kunnen komen.. dat is nieuw voor mij en heel onrustig in de nacht!

20 dagen geleden

Ja ik herken dat ook! Niet in slaap kunnen komen.. dat is nieuw voor mij en ...
Ja heel gek, want tussen de middag zit ik te vechten tegen de slaap haha maar in de avond niet kunnen slapen

19 dagen geleden

Heb jij al contact opgenomen met de verloskundige? Ik had gister bedacht dit eind van de week te doen, maar ik bleef er zo mee zitten in mn hoofd dat ik in de middag gebeld heb, ze begreep het helemaal. Op Valentijnsdag de 1e echo 🍀 Vanmorgen had ik een ander soort test, maar de streep nog lekker zichtbaar gelukkig

19 dagen geleden

Reactie op lvdr94

Heb jij al contact opgenomen met de verloskundige? Ik had gister bedacht di ...
Ik wacht er nu even mee tot week 6, omdat het vorige keer daarvoor al mis ging en eventueel teleurstelling te voorkomen. Maar snap jou ook heel goed! Ik ben het testen ook even gestopt. Positief is positief en het zegt daarna niet zoveel. Wat leuk valentijnsdag!

19 dagen geleden

Misschien een beetje gekke vraag of opmerking. Maar ik voel mij meer “neerslachtig” nu ik zwanger ben, herkenbaar als de week voor m’n menstruatie. Tijdens mijn vorige zwangerschap, die uitliep in een miskraam had ik dat een stuk minder. Ik ben benieuwd of iemand dit herkent, of het wellicht door de vorige miskraam komt of dat een een “kwaaltje” kan zijn. Het fijne positieve gevoel blijft toch wat uit…

18 dagen geleden

Heel herkenbaar! 1 december miskraam gehad met 6 weken, vanochtend weer een positieve test (2e ronde na mk). Zo spannend! 🤞🏼

17 dagen geleden

Nou compleet in de paniek, net met afvegen roze afscheiding. Ik ben bang dat het wederom mis gaat

17 dagen geleden

Ik ben ook zwanger na miskraam. Ik had 26 dec miskraam en 2 dagen nú positieve test. Ik ben zo bang dat weer fout gaat

17 dagen geleden

Reactie op madeliefjex

Ik ben ook zwanger na miskraam. Ik had 26 dec miskraam en 2 dagen nú positi ...
Jaa super spannend he! Ik ben ook weer zwanger na mijn miskraam eind oktober. Ik was 13+1 hoever was jij?

17 dagen geleden

Ik had begin november een miskraam gehad. 9 weken. Grote impact op me gemaakt. Vandaag een vroege test gedaan en een goed roze streep te zien. Erg blij maar ontzettend onzeker.

17 dagen geleden

Reactie op RustigeRegenwoud872862

Ik had begin november een miskraam gehad. 9 weken. Grote impact op me gemaa ...
Ja begrijp ik heel erg goed. Voel precies hetzelfde. Vind het allemaal ook nog heel onwerkelijk en denk hierdoor ook wel terug aan ons kindje.

17 dagen geleden

Hi! Ik heb ook eerst een miskraam gehad met 8weken, daarna een kern gezond meisje mogen krijgen, even volhouden tot een goede echo 🩷

16 dagen geleden

Hey, ik bleek afgelopen oktober bij de tweede echo een gemiste miskraam rond 10 weken te hebben gehad. Ik kon deze maand niet wachten😅dus vanmorgen zo’n vroege test gedaan met een licht streepje als gevolg.. dus blij, maar ik snap je helemaal! Vorige keer helaas meermaals licht bloedverlies gehad. Maar voor nu is er eerst hoop✨

14 dagen geleden

Reactie op lvdr94

Wat super mooi dat het snel weer raak mocht zijn! 🍀 Ik heb in augustus ee ...
Ik ken je gevoel heel erg, miskraam gehad in september. Ben zo bang voor iedere keer een heftige buikkramp en dan bij het afvegen veel bloed te zien

14 dagen geleden

Reactie op Charlottemch

Ik ken je gevoel heel erg, miskraam gehad in september. Ben zo bang voor ie ...
Ik heb "gelukkig" wel zwangerschaps kwaaltjes. En dat is voor mij een soort houvast dat het nog goed zit. Testen zijn mooi opgelopen. Maar toch bij elke toiletgang zit ik met een zaklampje op het toiletpapier te schijnen, welke kleuren ik zie 🙈

14 dagen geleden

Hoi iedereen, ik sluit me bij deze groep aan. Gefeliciteerd iedereen! Wij zijn nu meer dan 2 jaar bezig met onze kinderwens. In april heb ik een missed abortion gehad. Uiteindelijk in het ziekenhuis met pillen opgewekt, omdat ik hoge koorts kreeg. Nu eindelijk weer een positieve test gehad. We zijn over de maan van blijdschap! Ik voel me moe, misselijk en mijn borsten zijn heel pijnlijk, maar dat had ik de vorige keer ook allemaal.. Vandaag kramp erbij. Ik hoop zo dat het mijn darmen zijn (voel dat verschil nooit zo goed) maar ik ben hartstikke bang.

14 dagen geleden

Met hoeveel weken en dagen hebben jullie de echo? En is dit eerder ivm de eerdere miskraam?