16 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb in 2020 een gekocht bij de decathlon, met mijn G cup (voor de zwangerschap, geen idee hoe het tijdens de zwangerschap is haha). En deze gebruik ik nu ook bij mijn 3e zwangerschap.

8 maanden geleden

Shein

8 maanden geleden

Reactie op Muzieknootje

Ik heb in 2020 een gekocht bij de decathlon, met mijn G cup (voor de zwange ...
Oo ik zal eens zoeken! Dankje

8 maanden geleden

Reactie op Brandy1998

Shein
Die hebben niet echt iets voor grote cupmaat? Of zoek ik verkeerd🤣

8 maanden geleden

Ik heb I/J en ben verder wel slank. Ik heb mijne bij Next gekocht! Vooral de shaping badpakken zijn top, die supporten je buik lekker

8 maanden geleden

En anders bikini overwegen? Ik heb mijn bikini de hele zwangerschap kunnen dragen, geen aparte zwangerschaps-zwemkleding nodig gehad.

8 maanden geleden

Reactie op Adastre

En anders bikini overwegen? Ik heb mijn bikini de hele zwangerschap kunnen ...
Bikini wil ik sowieso niet maar dan zit ik alsnog met het probleem van een grote cupmaat en een godsvermogen moeten betalen🤭🤣

8 maanden geleden

Zelfde probleem hier, nu cup I/J 😬 Ik ga zelf bij een paar winkels bestellen en hopen dat 1tje een beetje ok zit. Maar heb het idee van een mooi badpak wel echt losgelaten. Iemand tipte ook een tankini, vond ik wel slim maar kan ik alleen vinden met mini cupjes. Ik ging laatst voor de gein mijn bikini proberen, goed gelachen 😂 echt alsof ik een soort kinder topje stond aan te trekken haha

8 maanden geleden

Reactie op FeestLotte

Zelfde probleem hier, nu cup I/J 😬 Ik ga zelf bij een paar winkels bestell ...
Hahaha moest echt even lachen om je laatste stukje🤣 Maar inderdaad het hoeft voor mij ook niet het meest mooie te zijn als het maar goed zit. Waar ga jij bestellen dan? Wil je laten weten als je iets hebt gevonden dat goed zit?☺️

8 maanden geleden

Ik heb toen in 2020 ook eerst online besteld (vooral bij de zoektocht naar een bh), want wilde niet perse een hoofdprijs betalen. Maar alles was te klein helaas. Uiteindelijk toch naar de plaatselijke goede lingeriezaak geweest. Maar voor een badpak toen geslaagd bij decathlon.

8 maanden geleden

Reactie op Muzieknootje

Ik heb toen in 2020 ook eerst online besteld (vooral bij de zoektocht naar ...
Aah goed om te weten’ heb je toevallig een linkje welke je hebt?

7 maanden geleden

Ik heb deze gekocht bij Wehkamp, nog een leuke deal ook zie ik nu! Heb ook cup F of had want G zou nu zomaar ook kunnen!🤣 En vond dit echt de fijnste uit alle die ik online had besteld. Ook al een week gebruikt en blij! Oh en tip voor grote borsten en bh’s (na flink wat tranen en niets wat past) via lace.nl de Cake Maternity Popping Candy. Het is geen Prima Donna maar wel echt het beste wat ik ben tegengekomen!

7 maanden geleden

Reactie op YvOnNe111

Ik heb deze gekocht bij Wehkamp, nog een leuke deal ook zie ik nu! Heb oo ...
Oeh dankje! Toch eens naar kijken! Welke maat heb je besteld? En niet dat je borsten er half uit hingen zegmaar?🤣🤭

7 maanden geleden

Ik volg! Ik ben ook opzoek naar precies hetzelfde als jij.. heb nu bij La Redoute eentje besteld, maar ben bang dat die te klein gaat zijn.. Ben je inmiddels al geslaagd? Ik hoor graag nog tips voor winkels 🥰

7 maanden geleden

Ik heb opeens een heldere ingeving 😂 Ik dacht misschien kan ik ook wel een ‘normaal’ badpak kopen, want voor m’n borsten heb ik een flink grote maat nodig, maar verder ben ik wel slank. Misschien past mn buik er dan alsnog in? 🙈