16 Reacties
8 maanden geleden
Ik heb in 2020 een gekocht bij de decathlon, met mijn G cup (voor de zwangerschap, geen idee hoe het tijdens de zwangerschap is haha). En deze gebruik ik nu ook bij mijn 3e zwangerschap.
8 maanden geleden
Zelfde probleem hier, nu cup I/J 😬 Ik ga zelf bij een paar winkels bestellen en hopen dat 1tje een beetje ok zit. Maar heb het idee van een mooi badpak wel echt losgelaten. Iemand tipte ook een tankini, vond ik wel slim maar kan ik alleen vinden met mini cupjes.
Ik ging laatst voor de gein mijn bikini proberen, goed gelachen 😂 echt alsof ik een soort kinder topje stond aan te trekken haha
8 maanden geleden
Reactie op FeestLotte
Zelfde probleem hier, nu cup I/J 😬 Ik ga zelf bij een paar winkels bestell ...
Hahaha moest echt even lachen om je laatste stukje🤣
Maar inderdaad het hoeft voor mij ook niet het meest mooie te zijn als het maar goed zit. Waar ga jij bestellen dan? Wil je laten weten als je iets hebt gevonden dat goed zit?☺️
8 maanden geleden
Ik heb toen in 2020 ook eerst online besteld (vooral bij de zoektocht naar een bh), want wilde niet perse een hoofdprijs betalen. Maar alles was te klein helaas. Uiteindelijk toch naar de plaatselijke goede lingeriezaak geweest.
Maar voor een badpak toen geslaagd bij decathlon.
7 maanden geleden
Ik heb deze gekocht bij Wehkamp, nog een leuke deal ook zie ik nu!
Heb ook cup F of had want G zou nu zomaar ook kunnen!🤣 En vond dit echt de fijnste uit alle die ik online had besteld. Ook al een week gebruikt en blij!
Oh en tip voor grote borsten en bh’s (na flink wat tranen en niets wat past) via lace.nl de Cake Maternity Popping Candy. Het is geen Prima Donna maar wel echt het beste wat ik ben tegengekomen!

7 maanden geleden
Hier ook een grote cup en heb echt van alles geprobeerd. Deze zat het beste:
https://www.decathlon.be/nl/p/zwangerschapsbadpak-nora-zwart/_/R-p-347429?mc=8820523&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=be_t-perf_ct-shopp_n-catchall-nl_ts-bra_f-cv_o-roas_&utm_agid=76816743974&utm_term=&gad_source=1&gad_campaignid=6493856074&gbraid=0AAAAADtRiRe6H5be5RDzKiy8njgdse1Mb&gclid=EAIaIQobChMIzPusu9y3jQMVDD4GAB2dkxExEAQYBCABEgJ2x_D_BwE
Wel voor de zomerdagen een wat kleurrijkere bikini bij gekocht met een topje XL/ hoger broekje. Ook bij Decathlon trouwens. 👌🏻