15 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb een zwangerschaps badpak bij de only gekocht. Ik vind 鈥榤 mooi. (Heb hem nog niet getest)

8 maanden geleden

Ik heb er 茅茅n van Mamalicious. Met deze heel blij! Heb er online 5 besteld en dit was ook de enige die goed zat, dus gewoon wat uitproberen en kijken wat past bij je lijf.

8 maanden geleden

Persoonlijk ga ik kijken naar iets van een tankini. Ik weet van mijn vorige zwangerschap dat ik mij in het zweet werkte om mijn badpak uit te krijgen. Ook als je tussen het zwemmen door moet plassen, was het een gevecht op het toilet.

8 maanden geleden

Ik heb er een bij h&m gekocht. Zit erg lekker.

7 maanden geleden

Ik heb er ook een van H&M, en ook een bikini met een wat hoger broekje:)

7 maanden geleden

Ik vind cache coeur mooie badmode en ook andere goede zwangerschapskleding hebben. Iets prijziger maar goede kwaliteit materialen. Het is een Frans merk en via hun site bestellen is makkelijk maar het retourbeleid is wel een heel gedoe maar veel van de items worden ook via zalando verkocht

7 maanden geleden

Zalando lounge heeft nu een zwangerschaps sale met ook veel badpakken van noppies voor 60% korting. Mocht je maat er net tussen staan dan zijn dat ook leuke opties :)

7 maanden geleden

Reactie op KrachtigeBij469405

Zalando lounge heeft nu een zwangerschaps sale met ook veel badpakken van n ...
Oja ik heb die lichtblauwe sinds een paar weken en die is heel fijn!

7 maanden geleden

Bestellen jullie die badpakken in de maat die je had voor je zwangerschap? Mijn borsten zijn namelijk ook een stuk groter en ik weet niet of daar rekening mee wordt gehouden..

7 maanden geleden

Ik heb die van Noppies. Goede kwaliteit!

7 maanden geleden

Ik heb een zwarte van de Prenatal en ik vind deze fantastisch.

7 maanden geleden

Reactie op Marr1995

Bestellen jullie die badpakken in de maat die je had voor je zwangerschap? ...
Ik heb dezelfde maat gekocht, omdat dat ook zo op de website stond

5 maanden geleden

Ik ben nu een tijdje op zoek, heb prenatal en h&m geprobeerd maar ze zitten vreselijk! De verhoudingen kloppen gewoon niet en mijn borsten krijgen 0 ondersteuning, omdat de stof doorloopt van borst naar buik. Ik zie eruit als een driehoek vanaf de zijkant gezien. 馃槄 Nu kijk ik naar Noppies, hebben zij wel een goede band onder je borsten lopen?

5 maanden geleden

Reactie op PindaOnTheWay

Ik heb die van Noppies. Goede kwaliteit!
Biedt deze een beetje ondersteuning bij je borsten?