10 Reacties

9 maanden geleden

Om mee te slapen bedoel je? Hier gewoon een simpel voedingskussen van de hema, werkt prima :)

9 maanden geleden

Ik heb zo'n enorme u-vorm, vind ik ideaal. Die ondersteunt ook bij mijn knie毛n, en ik hoef hem niet mee te draaien wanneer ik me omdraai. Die die ik heb wordt bij Bol niet meer verkocht, maar er zijn zat vergelijkbare. Check de reviews even of hij goed stevig is en blijft.

9 maanden geleden

Reactie op BAMPatricia

Om mee te slapen bedoel je? Hier gewoon een simpel voedingskussen van de he ...
Wat voor vulling heeft het HEMA voedingskussen? Zijn dit balletjes of een soort polyester dons zegmaar?

9 maanden geleden

Reactie op Stephanie123456789

Wat voor vulling heeft het HEMA voedingskussen? Zijn dit balletjes of een s ...
Euhh goede vraag haha voelt niet alsof er iets van balletjes in zit

9 maanden geleden

Wat voor vulling heeft het HEMA voedingskussen? Zijn dit balletjes of een s ...
In die van de hema zitten geen balletjes maar meer zoals een gewoon kussenvulling. Bij mij was die van de hema met 1 zwangerschap echt een prutje nog aan bet einde. Ik heb er nu 1 van doomoo, met balletjes. Ik vind hem zelf fijn

9 maanden geleden

Reactie op maris94

In die van de hema zitten geen balletjes maar meer zoals een gewoon kussenv ...
Zo erg? Heb hem al 2 zwangerschappen gebruikt en nu dus weer

9 maanden geleden

Dank dames! Het is het kussen van HEMA geworden, ik hou niet zo van die balletjes 馃. Als het teveel inzakt kan ik het ook in de wasmachine wassen met tennisballen. Toevallig is er vanavond ook nog 20% korting op de complete website.

9 maanden geleden

Dank dames! Het is het kussen van HEMA geworden, ik hou niet zo van die bal ...
Ik zie inderdaad veel HEMA voorbij komen. Waar halen jullie dan de hoes? Die zie ik op de website van de HEMA niet

9 maanden geleden

Reactie op Littleone____

Ik zie inderdaad veel HEMA voorbij komen. Waar halen jullie dan de hoes? Di ...
Dit is de hoes: https://www.hema.nl/baby/babyverzorging/voedingskussen/voedingskussenhoes-30x170-roze-33303430.html ik heb deze ook besteld, maar ik ga kijken of ik met een andere stof een (extra) nieuwe kan maken 馃槉.

9 maanden geleden

Deze is geweldig! Bekijk Strex Zwangerschapskussen XXL - 280cm - Afneembare Hoes - Zijslaapkussen / Body Pillow / Lichaamskussen / Voedingskussen op: https://www.bol.com/nl/p/strex-zwangerschapskussen-xxl-280cm-afneembare-hoes-zijslaapkussen-body-pillow-lichaamskussen-voedingskussen/9300000038709898?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp