57 Reacties
5 dagen geleden
gefeliciteerd! Mijn eerste echo is 17 februari zo spannend! 馃グ
5 dagen geleden
Door eerdere zwangerschappen die mis zijn gegaan ( bbz, miskraam en stilgeboorte) 3 februari een afspraak in het ziekenhuis, weet alleen niet of ik dan al een echo krijg is nog vroeg maar hoop het stiekem wel 馃檲馃┑馃┓
5 dagen geleden
Reactie op Kimberlyvdh
Door eerdere zwangerschappen die mis zijn gegaan ( bbz, miskraam en stilgeb ...
Duim voor je!
5 dagen geleden
Haha, spannend. Mijn eerste echo zal op 26e zijn, Maar de tweede op 13 maart! Ook een vrijdag de 13e 馃槄馃榿
5 dagen geleden
Reactie op Kimberlyvdh
Oh wat spannend!! Ik hoop met je mee 馃馃徎馃馃徎
5 dagen geleden
Ik moet nog bellen. 馃槄 Eerst nod voorbij, dan bloedname en dan bellen voor afspraak. Maar ik hoop wel eentje op 6-7 weken te kunnen plannen. Gyn had al aangegeven dat dat absoluut mocht na de miskraam. 鈾ワ笍 Dus hopelijk in de week van 9-13 feb 馃
5 dagen geleden
Reactie op AanmoedigendeSterrenbeeld841247
gefeliciteerd! Mijn eerste echo is 17 februari zo spannend! 馃グ
Leuk, ik heb ook de eerste echo op 17 februari. 馃
5 dagen geleden
Spannend! Mijne is 18 februari. Ivm mijn pcos vinden ze het moeilijk schatten wanneer hij gepland kon worden. Ik had gehoopt op iets eerder, ben veel te ongeduldig!
5 dagen geleden
10 februari! Heel spannend, de vorige keer kwamen we er toen achter dat het hartje niet klopte dus kijk er niet perse naar uit hoe raar dat ook klinkt 馃檭 vond het ook wel verrassend, mijn verloskundige zei al gelijk dat ze eigenlijk voor die tijd al helemaal vol zitten dus na de eerste echo (als die goed is 馃) even kijken of er inmiddels al plekjes vrij zijn gekomen en anders moet ik een andere zoeken.. toch wel bijzonder als je zo vroeg al belt, ben blij dat ik niet nog een week heb gewacht!
5 dagen geleden
Reactie op Kimberlyvdh
In mijn ervaring doen ze dat wel, als het consult toch in dezelfde ruimte is als het echo apparaat, met de disclaimer dat er misschien nog weinig te zien valt:)
5 dagen geleden
Op 8 februari een vroege echo met 6+3 ivm 2 eerdere miskramen. Zo spannend weer 馃ス
4 dagen geleden
Reactie op TeaEarlGreyHot
In mijn ervaring doen ze dat wel, als het consult toch in dezelfde ruimte i ...
Jaa ik hoop het omdat ik al best wel vroeg positief testen toch wel bang voor weer een bbz dus als ik maar al weet dat het in de baarmoeder zit ben ik al een beetje gerustgesteld
4 dagen geleden
Eerste echo op 23 feb, mocht 16e eigenlijk al maar dan ben ik op vakantie 馃ぃ