19 Reacties

vorige week

Oh wat een leuk idee! Hier nog een beetje inspratieloos. Gelukkig nog genoeg tijd over om er over na te denken

vorige week

Ik dacht ook aan een trui met grote zus op en haar misschien een zwangerschapstest van clearblue die "zwanger" zegt laten vasthouden (als ze wil meewerken, nu is ze 11 maanden). Die foto komt op facebook voor verdere familie en vrienden. Mensen die dichterbij staan weet ik nog niet goed. Mijn zus heb ik gisteren een foto gestuurd met de vraag of ze ook een streepje ziet, die weet het dus al 😅

vorige week

Reactie op Ikigai

Ik dacht ook aan een trui met grote zus op en haar misschien een zwangersch ...
Mijn dochter is net 1 jaar geworden 😊

vorige week

Reactie op ca

Mijn dochter is net 1 jaar geworden 😊
Gefeliciteerd! Mijne is donderdag aan de beurt 😄

vorige week

Wij gaan het morgen vertellen aan mijn moeder. Vanwege mijn werk en mn moeder als oppas kan ik het helaas niet langer geheim houden voor haar, dus we hebben een shirt voor onze dochter gemaakt. Voor de rest gaan we het pas later vertellen (waarschijnlijk na de echo) willen we ook met dat shirt doen.

vorige week

Leuk idee met het paasei! Maak je het ei en het briefje erin zelf of laat je dit ergens maken? Zoiets lijkt mij ook leuk om te doen voor de “verdere” familie

vorige week

Reactie op Evelien98

Leuk idee met het paasei! Maak je het ei en het briefje erin zelf of laat j ...
Nee zo creatief ben ik niet al hoewel je hebt ook van die plastic eieren die je makkelijk open kunt doen dan is het wel makkelijker zelf en goedkoper zag het online voor €7

vorige week

Reactie op ca

Nee zo creatief ben ik niet al hoewel je hebt ook van die plastic eieren di ...
Bij de eieren waar naar ik kijk moet het echt open gebroken worden

4 dagen geleden

Wij hebben het zo gedaan. Ook 1 voor oma. En tante en oom. Ik heb zelf een cricut dus kan alles zelf bedrukken en hebben mijn zoon en dochter een t shirt aan met ik ben super stoer ik word grote broer. (Hij is 1) en me dochter dit word een hele klus van 2 kleintjes word ik nu grote zus zij is net 11 geworden..

4 dagen geleden

Op 1 maart wordt onze dochter 2 jaar, als alles goed mag gaan hebben we op 19 februari de eerste echo. Ik denk dat we het dan onze dochter op haar verjaardag laten ‘vertellen’ met de echo foto ☺️

gisteren

Mijn zoontje wordt 19 maart 3 jaar & ik wil hem dan een trui aan doen met : hoera ik wordt grote broer . Ik twijfel alleen want deze dag moet eigenlijk om hem draaien dus ik heb er nog niet een heel goed gevoel bij?? Wat vinden jullie? Andere doe ik die trui gewoon aan bij algemene bezoekjes
Wij vertellen het rond de 16 weken persoonlijk tegen onze ouders en daarna via een berichtje tegen onze broers en zussen. Verder hoort iedereen het wel via via🤭

gisteren

Reactie op maaike1991*

Mijn zoontje wordt 19 maart 3 jaar & ik wil hem dan een trui aan doen m ...
Haihai! Ik snap je twijfel, hier een soort gelijk iets. Maar ik zou inderdaad ook de verjaardag van mijn zoontje om hem willen laten draaien ipv om het ‘nieuwe kindje in mama’s buik’, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk 😊

18 uur geleden

Mijn dochter wordt 23 maart 1 dus we hebben een slinger besteld met "Hoera Grote Zus Lena 1 Jaar" Die hangen we op en dan ziet iedereen het vanzelf haha 😆

17 uur geleden

Reactie op maaike1991*

Ik zou met drie jaar niet zo gauw zijn verjaardag gebruiken, dan voelt hij ook wel dat mensen ineens afgeleid zijn. Als je het op andere momenten verteld is er misschien wat meer rust om er lekker over te kletsen 🥰

12 uur geleden

Ik heb het tegen 1 vriendin vertelt nu. Ik zei dat ik wat lekkers had gemaakt voor bij de koffie en schotel de haar een beschuit met muisjes voor.. ze was wel even in shock.

12 uur geleden

Reactie op maaike1991*

Zijn grootste cadeau is dat hij een broertje of Zusje krijgt dus denk dat hij het alleen maar Leuk vindt en trots zal zijn

8 uur geleden

Wij gaan op de verjaardag van opa en oma taartjes bestellen bij de Hema. Daarop laat ik een foto drukken van hun (straks 3) kleinkinderen. Daarvoor heb ik een foto van de twee kleinkinderen laten bewerken door chatgpt met een derde baby erbij.

8 uur geleden

Ik heb mijn mond allaaang voorbij gepraat 😂 Ik ga mijn schoonmoeder een speentje geven (we hebben een taalbarrière) en zien als ze de hint begrijpt of niet. Voor mijn man heb ik gedaan alsof we scrabble gingen spelen op papier Ik schreef husband, hij schreef weer een anderwoord en ik schreef dad bij de a. Het duurde even voor het kwartje viel 🥰