33 Reacties

vorige week

In percentages zegt elke site iets anders, maar je hebt grote kans zwanger te zijn hoor!

vorige week

Ik denk ook dat je een grote kans hebt! Ik had mijn LHpiek op 11 januari, die dag en ervoor seks gehad, erna niet meer want mijn vriend ging op vakantie en nu toch heel pril zwanger!

vorige week

Ook in december een miskraam gehad, vergat ik erbij te zetten.. geen menstruatie gehad in de tussentijd dus.. wel heel spannend!

vorige week

Reactie op BahamaBaby2025

Ook in december een miskraam gehad, vergat ik erbij te zetten.. geen menstr ...
Ik heb ook geen menstruatie gehad nog, ik hoop het! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

vorige week

Ik ga voor je duimen! Zo spannend! 馃崁

vorige week

Ik ga voor je duimen! Zo spannend! 馃崁
Super lief! Ja echt spannend, wil ook niet te vroeg beginnen met testen..

vorige week

Reactie op SAARTJE.A

Super lief! Ja echt spannend, wil ook niet te vroeg beginnen met testen..
Nee snap ik, ik had zo'n vroege test (6 dagen vroeger) van clearblue gedaan op 9/10 DPO omdat ik niet meer kon wachten, maar was eigenlijk huiverig (had die test nog nooit eerder gedaan). die gaf al aan dat ik zwanger was. Die doet dus wel wat hij zegt te kunnen! Mocht je al vroeg willen testen 馃槈 en dan nog kan het zijn dat je wel zwanger bent als deze test zegt van niet natuurlijk maar denk wel dat dat het vroegste moment is om te kunnen testen..

vorige week

Ik had vlak voor kerst ook een miskraam na zes weken zwangerschap en ben nu ook direct opnieuw zwanger (ong 4+1 waarschijnlijk, want ik heb een langere cyclus). Dus zonder een menstruatie er tussen. Ik merkte het ook heel snel, want ik had weer alle vroege klachten terug die al net vijf weken weg waren

vorige week

Nee snap ik, ik had zo'n vroege test (6 dagen vroeger) van clearblue gedaan ...
Ik wacht het nog even af 2 dagen af, ik probeer mezelf in te houden om niet te testen.

vorige week

Reactie op Deveneykvr

Ik had vlak voor kerst ook een miskraam na zes weken zwangerschap en ben nu ...
Gefeliciteerd! Ik heb dus wel echt veel klachten, maar ben bang dat hij toch negatief is en ik voor niks blij ben..

vorige week

Reactie op SAARTJE.A

Gefeliciteerd! Ik heb dus wel echt veel klachten, maar ben bang dat hij toc ...
Ik hoop echt op goed nieuws voor je! Laat je het weten? Nog even geduld inderdaad..! 馃崁

vorige week

Reactie op SAARTJE.A

Ik wacht het nog even af 2 dagen af, ik probeer mezelf in te houden om niet ...
Zou gewoon testen ;) nee heb je ja kun je nu al krijgen.. mocht het nog negatief zijn zegt het niets is het positief dan kun je al blij zijn toch ;)

vorige week

Ik hoop echt op goed nieuws voor je! Laat je het weten? Nog even geduld ind ...
Ik ook, ja zeker! Zodra ik ga beginnen met testen, zal ik het ook delen.

vorige week

Reactie op Blijevrouw

Zou gewoon testen ;) nee heb je ja kun je nu al krijgen.. mocht het nog neg ...
Dat is zeker zo, ik heb het in december ook gedaan. En kreeg eindstand eind december een miskraam..

vorige week

Reactie op SAARTJE.A

Dat is zeker zo, ik heb het in december ook gedaan. En kreeg eindstand eind ...
Super verdrietig, heb ik ook gehad. De testen hebben daar geen invloed op natuurlijk maar doen wat je gevoel je ingeeft.. ik zou t niet kunnen dus respect haha

vorige week

Reactie op Blijevrouw

Super verdrietig, heb ik ook gehad. De testen hebben daar geen invloed op n ...
Haha, ik normaal gezien ook niet. Ik moet van mezelf volhouden 馃ゲ

vorige week

Reactie op SAARTJE.A

Ik vind t knap van je! 馃挭馃徎

4 dagen geleden

Reactie op SAARTJE.A

Ben gewoon zenuwachtig voor jou! Heb je al getest? Ik heb zojuist een wekentest gedaan van clearblue en er kwam 2-3 weken te staan, helemaal happy met deze oploop, maar nog steeds spannend....

4 dagen geleden

Ben gewoon zenuwachtig voor jou! Heb je al getest? Ik heb zojuist een weken ...
Super blij voor je echt waar! Nee nog niet.. Ik hoop morgen ochtend een test te doen, met een early test. Ik heb ineens helemaal geen klachten meer, dat maakt me een beetje bang! Enige wat alleen echt sterk is is m鈥檔 reukvermogen.. Geen gevoelige borsten of iets..

4 dagen geleden

Reactie op SAARTJE.A

Super blij voor je echt waar! Nee nog niet.. Ik hoop morgen ochtend een tes ...
Ohh pfoe, ik ga duimen voor je!馃崁馃崁