8 Reacties
3 dagen geleden
Ik zou je niet te veel laten beïnvloeden door een te lichte test.. ik ben nu (middels ivf) 4 weken en 3 dagen zwanger van 1e verse terugplaatsing. Bloedtest weest goede hcg waarde uit op 22-1. Ik heb mijn eerste test ( van onder naar boven op de foto) op 21-1 gedaan, die was duidelijk positief. Gisteren (23-1) dacht ik toch nog eens testen om te zien of de test goed oploopt. Had ik opeens een heel licht streepje met ochtend urine. Hierna clearblue getest (ook op 23-1 wel met andere urine maar nog steeds niet gedronken) die was duidelijk 2-3 weken zwanger. Toen dacht ik nou test ik toch nog een keer met een sensetive test met dezelfde urine als de clearblue en toen opeens een duidelijke lijn (zie onderste test). Laat jezelf niet te gek maken. Moet je ook bloedtest doen? Die is het meest betrouwbaar.

3 dagen geleden
Reactie op SpeelseLuipaard685983
Ik zou je niet te veel laten beïnvloeden door een te lichte test.. ik ben n ...

Bedankt voor je reactie! Fijn dat de testen bij jou weer duidelijk zijn. Ik ga morgen de huisarts bellen voor een urine test om blaasontsteking uit te sluiten ivm mijn klachten. Dan ga ik ook even vragen voor een eventuele bloedtest. Dit was mijn test vanmorgen, clearblue dus wel direct positief :)

2 dagen geleden
Hoi, dit was mijn oploop, ik ben vandaag gestopt met testen. CD26 was bij mij 10DPO (Dit zijn allemaal extra vroege testen) Bij mij begonnen het bij 13DPO echt duidelijke streepjes te worden. 🤞

2 dagen geleden
Reactie op Ikigai
Misschien ook eens in de namiddag/ avond testen. De onderste is van een uur ...

Bedankt voor de tip! Ik heb vandaag toevallig in de avond getest. Dat was deze test, vandaag 13DPO en de lijntjes blijven wel licht. Drink je dan langere tijd niet voordat je test? Ik probeer er wel rekening mee te houden

2 dagen geleden
Reactie op Opwegnaarjou❤️
Hoi, dit was mijn oploop, ik ben vandaag gestopt met testen. CD26 was bij m ...

Hey, bedankt! Fijn dat het zo mooi is opgelopen. Ik hoop dat het nog komt bij mij, vandaag op 13DPO was mijn easy@home test nog zoals jouw dag 26/27.