Hoi allemaal,
Ik vind dat mijn testen zo licht zijn tegenover die van sommige andere mede-zwangeren hier op het topic?
Is er iemand die ook op 11/12 DPO nog zulke lichte lijntjes had? Woensdag ben ik 14 DPO.
Clearblue geeft overigens 1-2 weken zwanger aan.
Dit zijn ze van mij. Ik ga niet meer testen, merk dat ik er erg veel stress van krijg en onzeker van word. Ik probeer nu met goede moed tot de eerste echo te wachten. Het blijft moeilijk na meerdere miskramen, maar 4 is het geluksgetal van mij man! Dus deze keer zal het goed gaan 馃崁
Ik ben vandaag 13DPO en mijn test blijft ook echt heel licht, van meerdere merken testen geprobeerd en allemaal positief maar wel heel licht. Clearblue geeft ook zwanger aan. Het verschilt echt per persoon, hopelijk loopt het snel wat op! 馃馃徏
Moeten die streepjes altijd oplopen? En blijf je dan tot je eerste echo tes ...
In het begin verwacht je wel dat ze oplopen, uiteindelijk moet je hcg wel zo hoog zijn dat een test een donkere streep geeft. Maar je moet niets! Een uitblijvende menstruatie is op zich bewijs genoeg dat je zwanger bent en zolang je niet bloed heb je geen reden te denken dat het fout gaat. Sommige (waaronder ik 馃檭) hebben behoeft aan extra bevesteging en willen de testjes zien oplopen. Vorige keer ben ik gestopt aan 5 weken omdat de test toen op z'n donkerst was.
In het begin verwacht je wel dat ze oplopen, uiteindelijk moet je hcg wel z ...
Dankjeee! Wat jij zegt heb ik ook; niet ongesteld en geen bloed maar ik zie al jullie foto鈥檚 voorbij komen en ben ook heel ongeduldig om te weten of t goed zit vandaar m鈥檔 vraag hihi 鈽猴笍