143 Reacties

2 weken geleden

Hallooo
Weet niet hoeveel dagen DPO ik ben me telefoon is gecrasht en ben al die informatie voor nu kwijt. Vanmorgen wel een positieve test.

vorige week

Zoveel zin om jou te ontmoeten!🤍👶🏽

vorige week

Dit was vanochtend, alleen wel een beetje bang dat het misschien nog van de Ovitrelle is. Die heb ik 13 dagen geleden gezet. Ik kan het ook gewoon moeilijk geloven na 2,5 jaar is dit de eerste positieve test 🥹

vorige week

🥹🥰

vorige week

yas 🌈👶🏼🤍

vorige week

Reactie op mittens

yas 🌈👶🏼🤍
Ps 10 DPO om 22:00

vorige week

Nu weer extra spannend het wachten tot de eerste echo na 3 miskramen, wel voor het eerst nu gestart met utrogestan 🍀

vorige week

Reactie op Freetje96

Nu weer extra spannend het wachten tot de eerste echo na 3 miskramen, wel v ...
10-11 dpo vanochtend om 10 uur

vorige week

Op 9dpo al echt een heeel vaag lijntje. Vandaag dan ook echt een goeie positieve test. Vind het extra spannend ivm eerdere miskraam. ✨♥️

vorige week

10 dpo en 1 oktober uitgerekend. Een miskraam gehad vorig jaar in september.

vorige week

Vanaf 8dpo licht positief na een bbz , miskraam en stil geboorte heel voorzichtig hoopvol 🤍

vorige week

Nog een beetje onwerkelijk na twee jaar en twee miskramen, voorzichtig blij 😅

vorige week

Reactie op Freetje96

Nu weer extra spannend het wachten tot de eerste echo na 3 miskramen, wel v ...
Hier een beetje hetzelfde, twee miskramen en ook gestart met Utrogestan! 🤞🏼

vorige week

Reactie op Amanda1805

Hier een beetje hetzelfde, twee miskramen en ook gestart met Utrogestan! 🤞 ...
Hopen dat dit voor ons gaat helpen 🍀♥️

vorige week

Spannend!

vorige week

Yes! Eerste test was een vroege test ongeveer 7 dpo, nog negatief maar 2e test ongeveer 10dpo voorzichtig positief 😃voor de zekerheid 2 dagen later nog een twee testen gedaan 🙈 eentje met tekst voor man lief want die kon het niet geloven! 🤣 uitgerekend ongeveer eind sept/ begin okt. Dit is onze aller eerste zwangerschap dus super enthousiast maar ook spannend 😊
Dit voelt nog heel onwerkelijk! Zo spannend en zo dankbaar! 🥰 11 DPO, om 7 uur in de ochtend
🥰 zo blij!

vorige week

Intens gelukkig 🤍