10 Reacties

10 uur geleden

Dry January nog een kans geven in februari!?

9 uur geleden

Reactie op Denise.5612

Dry January nog een kans geven in februari!?
Zei m’n vriend ook al maar denk niet dat mijn collega’s daar in gaan trappen 🤭

9 uur geleden

Over het algemeen zijn mensen vooral bezig met zichzelf dus als je er niet te druk om doet valt het de meeste mensen misschien niet eens op? 😅

9 uur geleden

Reactie op HollyJolly

Over het algemeen zijn mensen vooral bezig met zichzelf dus als je er niet ...
Whaha is zo inderdaad! Maar wat als het dan toch gevraagd wordt? Aan de antibiotica ofzo? Haha

9 uur geleden

Reactie op Lolena1994

Whaha is zo inderdaad! Maar wat als het dan toch gevraagd wordt? Aan de ant ...
Geen zin in, aan de antibiotica, de avond ervoor doorgezakt, dry January beviel dus ik zet het voort, principieel van gedachte veranderd over alcohol gebruik, ... Just about anything. Gewoon proberen nonchalant te zeggen en verder gaan. 😊
Bij een blaasontsteking wordt vaak nitrofurantoïne (antibiotica) gegeven. Hierbij ook gezegd beter niet te drinken en sowieso bij een blaasontsteking is het beter om niet te drinken 😊

9 uur geleden

Oeh lastig! Misschien dat je je niet zo fit voelt? Weet niet of je overdag werkt met collega’s in het bijzijn? Anders misschien het slikken van medicijnen/een kuur als smoes. Als ze er dan naar vragen kun je altijd een beetje vaag blijven van: ‘niks ergs hoor, maar ik mag er echt geen alchohol bij’

9 uur geleden

Reactie op GeduldigeMirage812568

Bij een blaasontsteking wordt vaak nitrofurantoïne (antibiotica) gegeven. H ...
Ja ik had al opgezocht blaasontsteking antibiotica en alcohol haha. Maar vind het wel een goeie wat iemand hier zei er gee big deal van maken en nonchalant doen als iemand er naar vraagt

9 uur geleden

Hoe meer nadruk je erop legt, hoe meer het opvalt. Ik zou het inderdaad gewoon nonchalant zeggen