28 Reacties

Ooh ja wij ook nog geheim voorlopig (4 weken 2 dagen). Ik mag zwanger zijn van ons eerste kindle! Zou graag mamas leren kennen!

3 dagen geleden

Hier ook 4 weken en 2 dagen! Ik vind het enorm spannend, onze 4e zwangerschap (3 miskramen) dus voor ons eerste kindje 馃崁

Reactie op Freetje96

Hier ook 4 weken en 2 dagen! Ik vind het enorm spannend, onze 4e zwangersch ...
Alle geluk en hoop naar jullie鉁笍馃尲

3 dagen geleden

Reactie op Freetje96

Aah dat kan ik me voorstellen jaa, spannend! En heel veel geluk toegewenst 馃グ馃崁馃崁

3 dagen geleden

Ik ben ook ongeveer 4 weken en 2 dagen en heb 2 kindjes 5 en 1 馃槉 Ben al zooo moe overdag!

3 dagen geleden

Wij waren op bezoek bij opa &oma en ik moest nu alweer sneaky wat ingredienten van een quiche opzoeken op zwangerhap馃槅

Reactie op TeaEarlGreyHot

Wij waren op bezoek bij opa &oma en ik moest nu alweer sneaky wat ingre ...
Haha heel bekend alleen dan met uit eten. Gingen sushi eten鈽狅笍 dus heb 2 uur Lang alleen maar kip sushi op 馃槀

3 dagen geleden

Reactie op DappereWaterlelie730192

Haha heel bekend alleen dan met uit eten. Gingen sushi eten鈽狅笍 dus heb 2 uur ...
Whaha wat erg toch!! Best moeilijk ook met al die lekkere opties voor je neus 馃き Het geheimzinnigr begint gewoon nu al. Mn moeder had het erover om het babybedje weg te doen wat ze bij hun thuis hebben. Ik een heel verhaal gemaakt dat ik het zo bijzonder vind dat het er nog staat, of ze het nog even willen houden etc 馃き馃槅

Whaha wat erg toch!! Best moeilijk ook met al die lekkere opties voor je ne ...
Haha en hoe! Het was bizar moeilijk maar ja alles er voor over. En jaa snap ik ik heb het mijn moeder als een van 2 wel verteld dus daar kan ik gelukkig tegen klagen maar morgen komt mijn schoonmoeder. Die weet het niet en omdat wij net verhuisd zijn noem ik de 2e slaapkamer de babykamer 鈽狅笍 oppassen dat ik dat morgen niet doe 馃槀

3 dagen geleden

Gefeliciteerd! Het liefst schreeuw ik het ook van de daken, maar fijn dat deze kletsgroep er is. Vandaag achtergekomen 馃崁馃檹

3 dagen geleden

Reactie op Freetje96

Lastig maar logisch hoe die angst dan weer om de hoek komt kijken. Ook geen ongecompliceerd verleden hierzo. Ik wens jou en iedereen die zich er in herkent toe om te mogen genieten van deze razend spannende maar mooie tijd 馃槉

3 dagen geleden

Wat leuk! Hier ook nog even geheim, vandaag meteen een verjaardag. Het liefst vertel je het dan aan iedereen maar dat wil je ook weer niet, en weer meteen even goed opletten wat je wel en niet kan eten haha!

3 dagen geleden

Heel leuk! Zwanger van mijn eerste kindje, 4 weken en idd wij houden het ook geheim... ik denk er constant aan, ben zo blij, maar daarom ook heel moeilijk het niet tegen iedereen te zeggen. Volgend weekend zie ik mijn ouders, dan wil ik het hun wel vertellen.

3 dagen geleden

Haha en hoe! Het was bizar moeilijk maar ja alles er voor over. En jaa sn ...
Oh dat zou wat zijn als je per ongeluk baby kamer zegt 馃き馃槴 Misschien logeerkamer? Of breng je SM liever niet op idee毛n 馃槇 馃挕 馃槀

3 dagen geleden

Reactie op GulleSneeuwvlok666959

Gefeliciteerd! Het liefst schreeuw ik het ook van de daken, maar fijn dat d ...
Dankje jij ook gefeliciteerd 馃グ

Reactie op ZorgzameMaan692364

Heel leuk! Zwanger van mijn eerste kindje, 4 weken en idd wij houden het oo ...
Ja ik dus ook van de eerste en zou het het liefst tegen iedereen vertellen 馃槀 hoe doen mensen dat 馃槀

3 dagen geleden

Ja ik dus ook van de eerste en zou het het liefst tegen iedereen vertellen ...
Hahaha ja precies. En bij alle kwaaltjes, hoort dit erbij? Heb al wel 10 x gezocht of krampjes erbij horen, en iedere keer vind ik weer dat het erbij hoort. Ik word zo onderhand moe van mezelf馃槅

Oh dat zou wat zijn als je per ongeluk baby kamer zegt 馃き馃槴 Misschien logee ...
Ja erg he 馃槀 gewoon weinig praten tegen dr denk ik馃槀

Reactie op ZorgzameMaan692364

Hahaha ja precies. En bij alle kwaaltjes, hoort dit erbij? Heb al wel 10 x ...
Nou echt! Heb zeker bij elk gek kwaaltje mezelf helemaal gek gedraaid 馃槀 al moet ik zeggen ik denk dat het aan mij ligt maar jeetje wat ben ik moe馃ゲ

3 dagen geleden

Nou echt! Heb zeker bij elk gek kwaaltje mezelf helemaal gek gedraaid 馃槀 al ...
Oei, rustig aan doen! Lekker op tijd naar bed. De vermoeidheid laat zich hier nog niet echt zien (en heb allaaang gegoogled of dat oke is 馃珷), lijkt me erg vervelend!!