11 Reacties

gisteren

Ik slik deze ook en daarbij ook de visolie mama capsules van vitakruid! Mijn vk adviseerde juist vitakruid 😊

gisteren

https://www.lareb.nl/mvm-kennis-pagina/Vitamines-tijdens-de-zwangerschap Als ik dit zo lees is het veilig tot zelfs 100mcg
Ik slik deze gele pillen van Davitamon. Deze schijnt compleet te zijn, dus daar hou ik het bij.
Ik slik deze combi ook! Vind het top.

gisteren

Ik slik deze! Wel duur maar alles zit erin! 😊

gisteren

Reactie op maaike1991*

Ik slik deze! Wel duur maar alles zit erin! 😊
Deze heb ik ook, heel fijn! Vitals heeft ook een goede. Van die van vitakruid werd ik een beetje misselijk en dat is niet ideaal met de kwaaltjes erbij :)

gisteren

Reactie op Charlie95

Ik slik deze ook en daarbij ook de visolie mama capsules van vitakruid! Mij ...
Zijn die visolie capsules van vitakruid te doen? Vaak hoor ik dat bij viscapsules er een nare lucht of smaak aan hangt..

20 uur geleden

Ik slik deze! :)

19 uur geleden

Reactie op IlonaaDP

Zijn die visolie capsules van vitakruid te doen? Vaak hoor ik dat bij visca ...
Ik vind deze prima te doen! Wel gelijk doorslikken natuurlijk😂. Bij mn vorige zwangerschap nam ik davitamon en daar werd ik misselijk van en stonk.

8 uur geleden

Ik heb deze geslikt tijdens mijn eerste zwangerschap. Ik had er een heel goed gevoel bij. Super gezond kindje geboren en nu nog steeds is ze amper ziek. Na mijn positieve test gister gelijk deze weer besteld🙂 Ik slik er nog extra visolie bij ook van vitakruid.

8 uur geleden

Je bedoelt denk ik microgram in plaats van milligram 😁 De maximale veilige bovengrens is 100 microgram per dag, dus no worries! Verder is Vitakruid een goed merk, ik heb bij een soortgelijk bedrijf gewerkt en ben er alleen maar positief over.