36 Reacties

5 dagen geleden

Bijzonder hoe zo vroeg en pril er al van alles gebeurd hè. Ik heb in vlagen allerlei lichte klachten als hoofdpijn, misselijk, krampjes. Vandaag van voor het eerst ook erg duizelig en licht in mijn hoofd. Die vind ik tot nu toe erg storend.

5 dagen geleden

Hier doodmoe, maar toch slecht slapen en wakker liggen, vieze smaak in m'n mond en af en aan krampjes of zelfs al beetje bandenpijn gehad. Dat lichaam herinnert zich meteen hoe het moet. 🤣

5 dagen geleden

Reactie op yippiedepippie

Bijzonder hoe zo vroeg en pril er al van alles gebeurd hè. Ik heb in vlagen ...
Ja heel speciaal. Ook wel spannend, wat hoort wel en wat zijn rare klachten... ik moet nog even leren vertrouwen op dat het goedkomt ;) Duizelig zijn lijkt me idd erg vervelend. Hopelijk heb je daar niet te veel last van de komende tijd.

5 dagen geleden

Het is een spannende en toch ook wel onzekere tijd! Heb je de eerste echo al gepland staan?

5 dagen geleden

Hier zo anders dan bij mijn eerste zwangerschap. Ik heb gevoelige borsten, heb krampjes in mijn buik en ik heb de hele dag een weeïg gevoel in mijn buik en ben licht misselijk 😅 Voelt ook wel een beetje raar dat het nu zo anders is. Herkennen jullie dit als dit niet je eerste zwangerschap is?

5 dagen geleden

Ik heb nu al zo’n verbeterd reukvermogen. Zalfjes waarvan ik dacht dat ze geurloos waren stinken ineens 😂 Pijn aan borsten uiteraard, en moe .. Maar ben vooral onder de indruk van de pijntjes in mijn buik, tja derde kindje dit lichaam weet wat het moet doen. Alsof ik de organen kan voelen schuiven!

5 dagen geleden

Reactie op hoian

Hier zo anders dan bij mijn eerste zwangerschap. Ik heb gevoelige borsten, ...
Elke zwangerschap kan anders zijn, en bij een tweede maakt je lijf ook vlotter het voorbereidende proces door. Ik ben nooit misselijk geweest voorheen maar nu bij deze zwangerschap wel. Ik neem het maar zoals het komt 😅

4 dagen geleden

Reactie op yippiedepippie

Het is een spannende en toch ook wel onzekere tijd! Heb je de eerste echo a ...
Ja, 18 februari. Duurt nog zooo lang! En jij?

4 dagen geleden

Reactie op hoian

Hier zo anders dan bij mijn eerste zwangerschap. Ik heb gevoelige borsten, ...
Bij mijn eerste vs 2e zwangerschap was er een een groot verschil in gevoel en kwaaltjes, en mijn eerste was een dochter en tweede was een jongen. Had er mss niets mee te maken maar volgens mijn buikgevoel voelde het toch anders door het geslacht 🤭

4 dagen geleden

Vooral menstruatieachtig gevoel. En vlagen misselijk. Hoop echt zoooo dat ik minder misselijk en hoef over te geven als andere zwangerschappen, toen bleef ik overgeven tot 40 weken en was echt heel pittig

4 dagen geleden

Reactie op HollyJolly

Bij mijn eerste vs 2e zwangerschap was er een een groot verschil in gevoel ...
Haha herkenbaar! Ik had bij onze zoon een weelderige bos haar, bij onze dochter niet. En nu heb ik ineens elke dag een good hair day 🕵🏻‍♀️ 🤔🤭

4 dagen geleden

Reactie op TeaEarlGreyHot

Haha herkenbaar! Ik had bij onze zoon een weelderige bos haar, bij onze doc ...
Ooooeh, zou het terug en jongetje zijn? 🤭

4 dagen geleden

Hier nu 4 weken +4. Tot nu toe valt t nog mee. Hoofdpijn af en toe maar ben ook al sinds vlak voor de positieve test mega verkouden en ziek geweest. Langleve de verminderde weerstand 🤣 verder heel af en toe klein beetje misselijk maar mag bijna geen naam hebben (hopelijk blijft t meevallen). Wel slecht slapen, veel plassen en heb sinds 2 dagen zo’n last van mijn benen echt zo’n zeurderige pijn. Die is echt verre weg t vervelendst nu. Meer mensen hier last van?

4 dagen geleden

Reactie op Thisisambr

Hier nu 4 weken +4. Tot nu toe valt t nog mee. Hoofdpijn af en toe maar ben ...
Ohja en krampjes gehad ook.

4 dagen geleden

Reactie op HollyJolly

Ooooeh, zou het terug en jongetje zijn? 🤭
Dat gevoel heb ik wel 🤭 heb jij ook al een vermoeden obv je klachten?

4 dagen geleden

Reactie op HollyJolly

Bij mijn eerste vs 2e zwangerschap was er een een groot verschil in gevoel ...
Wat grappig dat de verschillende symptomen dus ook een ander geslacht betekende! Ik ben heel benieuwd hoe dat straks bij mij is haha

4 dagen geleden

Dat gevoel heb ik wel 🤭 heb jij ook al een vermoeden obv je klachten?
Nee niks, hangt ervan af of de misselijkheid zich echt ontwikkeld (jongetje) of het bij een vieze metaalsmaak blijft (meisje) 🤭 in mijn geval dan hahaha

4 dagen geleden

Reactie op hoian

Wat grappig dat de verschillende symptomen dus ook een ander geslacht betek ...
Nog even wachten 🤭🤞

4 dagen geleden

Reactie op HollyJolly

Nee niks, hangt ervan af of de misselijkheid zich echt ontwikkeld (jongetje ...
Ooooohh ik had bij mijn meisje ook een metaalsmaak en bij mijn zoontje niet ☺️

4 dagen geleden

Ooooohh ik had bij mijn meisje ook een metaalsmaak en bij mijn zoontje niet ...
Maar hoe toevallig 🤭