Ik ben al een week misselijk voornamelijk in de ochtend als ik wakker word. En savonds wat krampjes in mn buik.
Nu vraag ik mij af of die krampjes wat zeggen?
Ja de krampjes dat is je baarmoeder die zich klaarmaakt voor de zwangerschap. Het groeien begint nu al!🙂
Het kan ook van je darmen komen, die werken trager en gaan ook verplaatsen.
Ik ben pas 9 dpo dus voelt of ik hier nog niet bij mag 🤭, maar op goede hoop haha
Ik heb al een dag of 3 zeurende krampen en vandaag begin ik me ook missekijk te voelen. Deze ochtend had ik een heel erg licht streepje op mijn test staan.
Ik ben 5wk (van de 2e) had eigenlijk nergens last van. Nu wel buikkrampen/opgeblazen gevoel en vermoeidheid. Heb een gekantelde baarmoeder waardoor ik sowieso krampen sneller ervaar (ook tijdens menstruatie).
Wel half november een miskraam gehad, dus vind het wel spannend of het goed blijft gaan.
Wel wat vermoeider, soms zeurend gevoel in de onderbuik, gevoelige en vollere borsten, wat rugpijn en vanmorgen eerste keer echt misselijk. Maar alles nog wel heel minimaal denk ik, ben nu 4+2
Zeurende kramoen blijven en aan en af word ik licht misselijk, eerder vervelend dan storend. Vorige 2 keer had ik al pijnlijke borsten, maar nu geef ik nog borstvoeding dus vraag me af of mijn borsten dan wel iets moeten veranderen nu?
Ik heb ook zo’n zeurend/zwaar gevoel in mijn onderbuik. Geen krampjes maar meer gewoon een constant zwaar/trekkend gevoel. Weet niet zo goed hoe ik het anders moet omschrijven. Verder veel honger en licht misselijk als ik niet eet