112 Reacties

2 weken geleden

Ik ben misselijk, lichte krampen en vermoeid.

2 weken geleden

Ja de krampjes dat is je baarmoeder die zich klaarmaakt voor de zwangerschap. Het groeien begint nu al!🙂 Het kan ook van je darmen komen, die werken trager en gaan ook verplaatsen.

2 weken geleden

Voornamelijk misselijk, duizelig en vermoeid🫢

2 weken geleden

Ik ben pas 9 dpo dus voelt of ik hier nog niet bij mag 🤭, maar op goede hoop haha Ik heb al een dag of 3 zeurende krampen en vandaag begin ik me ook missekijk te voelen. Deze ochtend had ik een heel erg licht streepje op mijn test staan.

vorige week

Hier vandaag 12dpo en sinds 8dpo een licht positieve early test. Ik ben met vlagen misselijk, vermoeid en heb een ‘zwaar’ gevoel in mijn baarmoeder

vorige week

Gelukkig nog niks en bid dat het blijft is m’n tweede zwangerschap en bij m’n dochter was het zwanger zijn ellendig 🤮

vorige week

Kramojes & zo’n pijn in onderrug & bekken 🥴.. spannend om te merken wat er dan gebeurt in je lichaam en dan de vraag hoort dit erbij?

vorige week

Reactie op Ikigai

Ik ben pas 9 dpo dus voelt of ik hier nog niet bij mag 🤭, maar op goede ho ...
Hier ook 9DPO! Tuuuurlijk mag je er wel bij! Zwanger is zwanger 🤩

vorige week

last van mijn onderrug en misselijkheid!

vorige week

Ik ben 5wk (van de 2e) had eigenlijk nergens last van. Nu wel buikkrampen/opgeblazen gevoel en vermoeidheid. Heb een gekantelde baarmoeder waardoor ik sowieso krampen sneller ervaar (ook tijdens menstruatie). Wel half november een miskraam gehad, dus vind het wel spannend of het goed blijft gaan.

vorige week

Wel wat vermoeider, soms zeurend gevoel in de onderbuik, gevoelige en vollere borsten, wat rugpijn en vanmorgen eerste keer echt misselijk. Maar alles nog wel heel minimaal denk ik, ben nu 4+2

vorige week

Heel veel rugpijn, verder valt het qua pijntjes wel mee.

vorige week

Reactie op Babynr.1

Heel veel rugpijn, verder valt het qua pijntjes wel mee.
Had ik ook 1,5 week lang! Hoe ver ben jij?

vorige week

Zeurende kramoen blijven en aan en af word ik licht misselijk, eerder vervelend dan storend. Vorige 2 keer had ik al pijnlijke borsten, maar nu geef ik nog borstvoeding dus vraag me af of mijn borsten dan wel iets moeten veranderen nu?
Ik heb ook zo’n zeurend/zwaar gevoel in mijn onderbuik. Geen krampjes maar meer gewoon een constant zwaar/trekkend gevoel. Weet niet zo goed hoe ik het anders moet omschrijven. Verder veel honger en licht misselijk als ik niet eet

vorige week

Reactie op Miran |

Had ik ook 1,5 week lang! Hoe ver ben jij?
3+2 en jij?

vorige week

Reactie op Babynr.1

3+2 en jij?
4+3 maar het is bij mij zo goed als weg.. ook al is iedereen anders hoop ik dat voor jou ook ☺️

vorige week

Reactie op Miran |

4+3 maar het is bij mij zo goed als weg.. ook al is iedereen anders hoop ik ...
Dat zou super fijn zijn, rugpijn is echt de naarste pijn om te hebbeb
Pijnlijke borsten, buikkrampen en vermoeidheid

6 dagen geleden

Alleen erg moe