33 Reacties
4 dagen geleden
Ik ook na een traject van 5 jaar, zwanger van de eerste verse 5 daagse embryo terugplaatsing (ivf). Super spannend! We hebben wel al een dochter van 7, waarvan ik destijds heel snel zonder traject zwanger was. Ik heb 12 februari de eerste echo staan en ben echt wel zenuwachtig. Eergisteren nog een 2e keer hcg geprikt. De waarde was mooi gestegen.
4 dagen geleden
Reactie op annet00
Oh wauw!! Wat leuk zeg🥹🥹🥹🥹 ik ook een 5 daagse eerste terugplaatsing. H ...
Bij mij eentje terug geplaatst! Heb wel ohss gekregen dus veel klachten gehad afgelopen weken. Duimen dat alles goed gaat. 2 is super spannend en leuk!! Wanneer heb jij je eerste echo staan?
4 dagen geleden
Hier ook zwanger na ivf van een 5-daagse terugplaatsing! Ons zoontje, nu 15 maanden oud, was een verse terugplaatsing. En is goed gelukt 😉🥰🙇🏼♀️🤰
4 dagen geleden
Hier ook zwanger na een verse terugplaatsing met IVF. Eind vorig jaar eerst 2 cryo’s geprobeerd van ons vorige rondje. Onze dochter van bijna 2 was ook een verse terugplaatsing 🥹
Wij geloven het ook nog niet. Ik had echt niet verwacht dat het na de punctie meteen weer raak zou zijn net zoals de vorige keer…
4 dagen geleden
Yes hier ook, 1e ronde ICSI verse terugplaatsing. Ons 2e kindje (daar was ik makkelijk zwanger, geen traject)
Wij twijfelden ook tussen 1 of 2 terugplaatsen haha maar toch maar 1 gedaan. Snap je zenuwen Annet!
4 dagen geleden
Reactie op SpeelseLuipaard685983
Bij mij eentje terug geplaatst! Heb wel ohss gekregen dus veel klachten geh ...
Oh echt wat voor klachten dan zoal? Ik moet m'n eerste echo nog plannen. Weet het pas net :). Denk dat ik die over 4wk plan omdat ze bij 8wk vaak kunnen zien of het een tweeling is of niet
4 dagen geleden
Reactie op Hopperdepop
Yes hier ook, 1e ronde ICSI verse terugplaatsing. Ons 2e kindje (daar was i ...
Leuk !! En wat fijn dat de eerste zonder traject gelukt is. Gek dan he dat de 2e zoveel moeilijker gaat ineens. Ja zenuwslopend hahaha ik wou de kansen vergroten maar toch liever geen tweeling.. maar durf dat niet teveel te zeggen, straks brengt het ongeluk haha. Ik ben al dankbaar dat het gelukt is
4 dagen geleden
Reactie op annet00
Oh echt wat voor klachten dan zoal? Ik moet m'n eerste echo nog plannen. We ...
Spannend! Ben heel benieuwd wat eruit komt bij je eerste echo!
Ik heb een heel erg opgezette buik door het vocht (2.9kg aan vocht) en mijn eierstokken waar erg vergroot waardoor veel stekende pijn en braken. Door de hcg speelt de overstimulatie nu weer op. Ik moet bloedverdunners spuiten en ze houden mijn waarden in de gaten vanwege hoger risico op trombose hierdoor. Hopelijk stabiliseert het snel.
4 dagen geleden
Spannend! Ben heel benieuwd wat eruit komt bij je eerste echo!
Ik heb een ...
Wat vervelend! dat herken ik wel.. ik was ook helemaal opgezet door het vocht. Ik kon geen enkele broek meer aan omdat mn onderbuik zo opgezet was. Ik kon niet eens meer lange afstanden lopen of op mijn buik liggen, alles deed pijn. De kliniek had bij mij daarom bewust gekozen om eerst mn lichaam te laten herstellen en in de 2e volgende cyclus pas de terugplaatsing te doen. Ik moet ook bloedverdunners gebruiken die schrijven ze bij mijn kliniek standaard voor. 1 injectie Bemiparin-natrium (deze zijn afschuwelijk) pd en een tablet Acetylsalicylzuur.
Hopelijk gaan de bijwerkingen snel weg bij je. Bij mij duurde het ook 3-4wk ofzo voordat ze weg waren
4 dagen geleden
Reactie op annet00
Wat vervelend! dat herken ik wel.. ik was ook helemaal opgezet door het voc ...
Bij mij dus wel terugplaatsing gehad. Ik moet fraxiparine spuiten. Ellendig gevoel he? Wel fijn ook beetje ervaringen van anderen te horen. Ik kan idd ook geen broek meer aan. Mis het sporten ook heel erg. Hopelijk snel beter en is het met een goed doel.
4 dagen geleden
Bij mij dus wel terugplaatsing gehad. Ik moet fraxiparine spuiten. Ellendig ...
Ja vreselijk, heb je bij die ook zo'n brandend gevoel tijdens en na het injecteren? Ik vind het echt de helll die injecties, ik moet ook prolutex zetten maar dat valt dan allemaal nog wel mee vergeleken bij die bloedverdunners he. Ja ik herken het ik voel me futloos dik en lelijk op het moment haha, ik ben vandaag voorzichtig begonnen met sporten, maar gewoon een klein stukje rustig op de loopband lopen en wat lichte gewichtjes. Zal weinig effect hebben maar het is meer dat je dan wat fijner in je vel zit
4 dagen geleden
Wauw, gefeliciteerd allemaal! Zo bijzonder en onwerkelijk!
Zelf ben ik nu na ruim 3.5 jaar voor het eerst zwanger geraakt door middel van IVF. Zondag 18 januari terugplaatsing gehad van ons enige cryo, vrijdag 23 januari voor het eerst een positieve test gezien 🥹 Eerste bloeduitslagen waren goed, aankomende week opnieuw laten testen. Ik herken wat je zegt, ik kan nergens anders mee bezig zijn. Ik ben heel blij, maar ook best angstig voor aankomende weken. Blijf alles goed gaan? Hoop en angst naast elkaar. Veel geluk allemaal! 🤍
3 dagen geleden
Onze eerste zoon is in mei geboren, prematuur, maar door middel van IVF. Nu tot onze schrik bedacht ik vanmorgen dat ik vorige week ongesteld had moeten worden, en had ik vanmorgen een positieve test in handen. De kans dat we natuurlijk een kindje zouden krijgen, zo er praktisch niet zijn, dus we gebruikten geen bescherming. Even schakelen! Vooral omdat onze spruit nog maar 8.5 maand is. Zo spannend allemaal weer.
3 dagen geleden
Reactie op annet00
Super leuk! Dat geeft goede moed als het toen ook helemaal gelukt is🥰
Jaaa klopt. Het is nu iets minder spannend.
3 dagen geleden
Reactie op Babynr.1
Ik ben ook zwanger door ICSI. Ik voel precies hetzelfde, kan het nog niet g ...
Dit is zo herkenbaar.. bij mij lukt dat ook niet omdat er toch angst onder zit dat het fout gaat oid.. + het hele traject komt er nu ook een beetje 'uit' ofzo. Denk echt dat deze gevoelens heel normaal zijn!.
3 dagen geleden
Ik ben ook zwanger na een icsi pgt traject, ik heb vandaag positief getest! En ik herken het onwerkelijke gevoel helemaal. Het voelt meer als een vervolgstap in het icsi proces, dan dat ik nu echt eindelijk zwanger ben. Ik denk dat ik pas na de vlokkentest echt blij kan zijn.. en dat duurt nog zoo lang