6 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb dit probleem vaker gehoord, ik zou niet toegeven en je partner door laten zetten. Desnoods ga je af en toe eens een middag of ochtend weg dan moet ze wel luisteren naar haar vader

3 jaar geleden

Dank voor je reactie! Op vrijdag werkt mijn vriend niet dus dan moet hij het inderdaad al zelf doen. Dat begon dus met drama vorige week... Later trekt ze dan wel bij dus het kan wel. Maart dan ben ik ook écht niet thuis, ik ben aan het werk. Maar als ik wel in huis ben wil ze alleen mij. En hij geeft het dan ook eigenlijk op en geeft haar over aan mij. Ik zal eens met hem bespreken dat hij dan inderdaad eens door moet zetten. Hopelijk helpt het.

3 jaar geleden

Reactie op Mariska

Dank voor je reactie! Op vrijdag werkt mijn vriend niet dus dan moet hij ...
Geen dank 😁 De peuters zitten nu vooral in het probeer fase. Wat lukt wel en wat lukt niet. Niet toegeven!! Ze moet gewoon luisteren en anders zijn daar consequenties voor 😊 zo vind mijn zoontje het niet leuk als hij op zijn stoel wordt gezet 2 minuten

3 jaar geleden

Ja.. die dagen hebben wij hier ook wel eens! Misschien is t de leeftijd? Of mama is meer thuis sinds de Corona tijd?

3 jaar geleden

Reactie op Eveline87

Ja.. die dagen hebben wij hier ook wel eens! Misschien is t de leeftijd? Of ...
Ik heb aardig door kunnen werken. Ik zit namelijk in het onderwijs. Wel was ik eerder thuis op mijn werkdagen. (Je kunt niet alles tijdens zo'n Zoomles doen, en het werk erna hield ook wel op...) Mijn vriend heeft volledig door gewerkt. Ze wilde hem ook ineens geen kus en knuffel meer geven als ze naar bed gaat. Gelukkig ging het vandaag een stuk beter... Ik hoop dus maar dat het de leeftijd is, even een fase. Inmiddels zijn we natuurlijk weer volledig aan het werk met de kinderen dus maak ik ook weer langere dagen. Misschien gaat dat ook weer happen de situatie wat te normaliseren.

3 jaar geleden

Reactie op Mariska

Ik heb aardig door kunnen werken. Ik zit namelijk in het onderwijs. Wel was ...
Succes! Ik hoop dat het bij jullie idd snel voorbij is! Hier is het ook weer beter! Ook weer volop aan t werk allebei en alles weer in een normaler ritme. Momenteel is onze peuter lekker tegendraads! Nee! Ik doe dat niet! Die fase zitten we nu..... ☺️