64 Reacties

6 jaar geleden
Bij mij heeft het 6 weken geduurd voor dat ik voor het eerst weer ongesteld ben geworden na mijn bevalling.

6 jaar geleden
Nou ik twijfel heel erg. Ik denk dat ik een menstruatie heb. Ik ben vorige week gecurreteerd omdat er een deel placenta was achter gebleven. Daarna kreeg ik ineens dat ik meer bloed ging verkiezen dus ik denk t wel Maar ik heb door die operatie stolsels in mijn ader op mijn arm dus ik spuit bloedverdunners dus dat kan het ook zijn. Beetje twijfelgeval maar ik denk aan menstruatie. (Ben 21 sept bevallen)

VRIEND
6 jaar geleden
Ik denk dat ik nu sinds 2 dagen ongesteld ben.
Vandaag 5 weken geleden is mijn zoontje geboren.
Ik vloeide nog van de bevalling maar de kleur is veranderd. Het was oud bruin bloed en het is nu helder rood met stolsels.

6 jaar geleden
Hier 5.5 week, en ook nog geen menstruatie gehad. Ik wacht rustig af. Bij de ene duurt het langer dan bij de andere. Daarbij zeggen ze ook dat anticonceptie pas betrouwbaar is na de 1e menstruatie.

6 jaar geleden
Ik ben met 5 weken na de bevalling weer ongesteld geworden en niet zo'n klein beetje ook. Had het idee dat ik dood bloedde de eerste 2-3 dagen..(ook stolsels ertussen, schrik niet!) Ben ook rond de 10 dagen ongesteld geweest. Nu maar weer wachten tot het weer komt. Volgens mijn vorige cyclus had dat een week geleden moeten gebeuren, maar helemaal niks. (Mij hoor je niet klagen😂)
Maar zoals je leest is het dus bij iedereen anders. Ook maakt het nog verschil of je borstvoeding geeft of niet. Met borstvoeding kan het menstrueren wachten tot een half jaar (volgens mij), maar je kan dan wel vruchtbaar zijn!!

6 jaar geleden
Ik ben 18 sept bevallen.
En geef borstvoeding.
Ik bloed na 6 en een halve week bloed ik nog steeds van me bevalling na.
Ongesteld kan het niet zijn. Daar is het te weinig voor.

6 jaar geleden
Reactie op Mare0019
Je mag niet met de pil beginnen als je borstvoeding geeft. Ook kan een mens ...
Als je borstvoeding geeft moet je mini-pil nemen. En ik hoorde dat je heel nauwkeurig rond hetzelfde tijdstip moet nemen anders word je snel weer zwanger!! Ik geef ook borstvoeding en nog niet ongesteld. Wil wel binnenkort aan de mini pil 🤞

6 jaar geleden
Nu 6 weken na de bevalling all weer ongesteld jammer genoeg. Had gehoopt dat het met borstvoeding geven pas later op gang kwam :|