32 Reacties
6 jaar geleden
Mijn kleine is met 41+1 weken geboren. Kon ‘s ochtends nog niet eens gestript worden (wat heb ik gejankt!) en ‘s avonds begon het spontaan! Hoop voor jou dat het ook zo gaat verlopen: het kan echt opeens zo ver zijn!
6 jaar geleden
Ik ben vandaag 40+6 dagen zwanger, strippen kan helaas niet de baby is niet ingedaald..
Vanmiddag afspraak gynaecoloog gehad op eigen voorkeur zondag avond ballonnetje plaatsen en in het ziekenhuis slapen. Maandag ochtend word ik ingeleid!
Je hebt echt wel wat te zeggen als je niet meer wil/kan!!!!
6 jaar geleden
Reactie op Chantal9419
Ik ben vandaag 40+6 dagen zwanger, strippen kan helaas niet de baby is niet ...
Veel succes! Ik ben maandag om 4u smiddags ingeleid . Met ballonnetje ... kwart voor 12 viel die eruit en dinsdag avond 20:18 is ons meisje geboren dmv een keizersnede ze was iets te groot voor me bekken .. heel de dag weeen opwekkers gehad en ook vliezen zijn gebroken
6 jaar geleden
Ben ook gestript 1ste zwangerschap met 40 weken gebeurde helemaal niks 2 de zwangerschap ook gestript toen 2 weken met voorweeen gelopen zou om 7 uur in de avond een ballon krijgen. Dus daar wachte ik op in de ochtend weer voorween en die toch maar naar t ziekenhuis gegaan en die dag nog bevallen
6 jaar geleden
Reactie op DJJ
Hoe heb jij het inleiden ervaren? Wat Fijn dat ze er nu is! Lekker genieten ...
Het inleiden zelf was niet pijnelijk ik zat daarom ook al op 2cm en met het ballonnetje opgerekt na 3cm ! Ik kreeg het ballonnetje rond 5u en kwart voor 12 kon ik hem eruit halen bizar gevoel de volgende ochtend om 7u zijn mijn vliezen gebroken inleiden was dus niet verveelend weeen opwekkers wel. Bedankt hoop dat het ook opschiet voor jou🤗 erg veel succes
6 jaar geleden
Gisteren om 14:00 voor de 2e keer gestript.. Wel mijn slijmprop verloren en wat menstruatiekrampen, maar na een onrustig nachtje (veel wakker.. Gespannen, veel nadenken) nu weer beneden op de bank en helaas nog steeds niks wat lijkt op weeën ☹️ wat kan je er onzeker van worden he..