18 Reacties
6 jaar geleden
Haha hier hetzelfde hoor zoontje van bijna 9 maanden moeilijk slapen hangerig huilerig.. nog even volhouden tot de sprong weer voorbij is
6 jaar geleden
Ja hier van 11 Sep. ook precies het zelfde, snachts weer wakker, smiddags bijna of niet willen slapen voor dutjes, veel aandacht vragen en ons heel erg in de gaten houden. Eten gaat gelukkig nog wel goed.
6 jaar geleden
Onze dochter is van 30/09 en is net aan sprong 6 begonnen. En of we het merken... Ze sliep sinds 2 weken eindelijk door maar afgelopen nachten verliepen niet goed. Overdag is ze echt enorm hangerig en huilerig 😕 Ik kijk al uit naar het einde van de sprong om mijn lachebekje terug te hebben!
6 jaar geleden
Mijn zoon is net 8 maanden en is ook war hangeriger en onrustiger. Voorheen sliep ie lekker door (luxe!) en sinds een paar dagen 's nachts wakker voor bv en liefde. Overdag ook veel aandacht en sneller verveeld of gefrustreerd. Wil ook veel bij me zijn. Volgens het "schema" zit ie in zn donderwolkje... Gaat vanzelf weer over meiden, hou vol!! ❤
6 jaar geleden
Reactie op SIENenMARIE
Onze dochter is van 30/09 en is net aan sprong 6 begonnen. En of we het mer ...
Wat leuk! Mijn zoon is ook van 30/09 😍
6 jaar geleden
Reactie op EKJ
Idem :) 10 september 2019.
Huilerig, hangerig, moe, nachten op en af.
Ged ...
Wandelen werkt hier idd vaak super! Eenmaal in de kinderwagen en hij is al stil. Zit dan altijd heerlijk verwonderend om zich heen te kijken
6 jaar geleden
Hier ook hoor. Van 25-9 en sinds een paar dagen heel huilerig en hangerig. Gelukkig (nog) geen problemen met slapen. Maar hij is dan ook wel een echt slaapkopje.
Ik ga er van uit dat het idd komt door het sprongetje en het dus maar een fase is.
6 jaar geleden
Reactie op VLMaris
Hier precies zo! Avonds valt ze uurtje in slaap.. daarna lijkt ze klaar wak ...
Ja, waarschijnlijk wel idd! Het slapen gaat hier eigenlijk heel goed. Ze slapen bij elkaar op de kamer (tweeling) en me zoontje sliep eigenlijk altijd wel door en me dochtertje werd nog wel is wakker. Nu echt al een hele tijd niet meer! Gelukkig... Maar t is vooral dus overdags, veel huilen en ontevreden.
6 jaar geleden
Mijn dochter ook van 29/9 heeft een heel kort lontje. Moet zeggen dat ik van de andere sprongetjes weinig doorhad. Nu merk ik het aan alles