18 Reacties

6 jaar geleden

Ooh ik herken dit volledig en inderdaad van de afgelopen dagen! Veel huilen, moe en vraagt heel veel aandacht. Volgens het “schema” zou hij bijna de sprong uit zijn, maar dit lijkt er niet op. Iemand tips?! Wat een lieve koppies😍😍

6 jaar geleden

Reactie op dw

Ooh ik herken dit volledig en inderdaad van de afgelopen dagen! Veel huilen ...
Ja, inderdaad nog een aantal dagen tot einde sprong. Kan niet wachten!!!! Haha

6 jaar geleden

Idem hier! Zoontje van 17 september 2019, laatste dagen heel lastig!

6 jaar geleden

Reactie op SteffiM

Idem hier! Zoontje van 17 september 2019, laatste dagen heel lastig!
Ah gelukkig! Zijn we niet de enige! Haha...

6 jaar geleden

Haha hier hetzelfde hoor zoontje van bijna 9 maanden moeilijk slapen hangerig huilerig.. nog even volhouden tot de sprong weer voorbij is

6 jaar geleden

Hier ook.. 26/9 geboren. Het lukt wel alleen spelen maar zo snel hij Papa of mama in beeld heeft kan het opeens niet meer.

6 jaar geleden

Jaaa, hier ook...wordt soms wakker terwijl hij normaal altijd aan een stuk door slaapt en de laatste fles gaat er ook weer heel moeilijk in...

6 jaar geleden

Idem :) 10 september 2019. Huilerig, hangerig, moe, nachten op en af. Geduld en liefde! Wandelen en fietsen helpt ook. En remember: het is een fase.

6 jaar geleden

Ja hier van 11 Sep. ook precies het zelfde, snachts weer wakker, smiddags bijna of niet willen slapen voor dutjes, veel aandacht vragen en ons heel erg in de gaten houden. Eten gaat gelukkig nog wel goed.

6 jaar geleden

Onze dochter is van 30/09 en is net aan sprong 6 begonnen. En of we het merken... Ze sliep sinds 2 weken eindelijk door maar afgelopen nachten verliepen niet goed. Overdag is ze echt enorm hangerig en huilerig 😕 Ik kijk al uit naar het einde van de sprong om mijn lachebekje terug te hebben!

6 jaar geleden

Mijn zoon is net 8 maanden en is ook war hangeriger en onrustiger. Voorheen sliep ie lekker door (luxe!) en sinds een paar dagen 's nachts wakker voor bv en liefde. Overdag ook veel aandacht en sneller verveeld of gefrustreerd. Wil ook veel bij me zijn. Volgens het "schema" zit ie in zn donderwolkje... Gaat vanzelf weer over meiden, hou vol!! ❤

6 jaar geleden

Reactie op SIENenMARIE

Onze dochter is van 30/09 en is net aan sprong 6 begonnen. En of we het mer ...
Wat leuk! Mijn zoon is ook van 30/09 😍

6 jaar geleden

Reactie op EKJ

Idem :) 10 september 2019. Huilerig, hangerig, moe, nachten op en af. Ged ...
Wandelen werkt hier idd vaak super! Eenmaal in de kinderwagen en hij is al stil. Zit dan altijd heerlijk verwonderend om zich heen te kijken

6 jaar geleden

Hier ook hoor. Van 25-9 en sinds een paar dagen heel huilerig en hangerig. Gelukkig (nog) geen problemen met slapen. Maar hij is dan ook wel een echt slaapkopje. Ik ga er van uit dat het idd komt door het sprongetje en het dus maar een fase is.

6 jaar geleden

Hier precies zo! Avonds valt ze uurtje in slaap.. daarna lijkt ze klaar wakker te zijn. Laatste fles gaat er moeilijk in.. misschien ook wel een sprongetje? Maar herkenbaar dus..

6 jaar geleden

Reactie op VLMaris

Hier precies zo! Avonds valt ze uurtje in slaap.. daarna lijkt ze klaar wak ...
Ja, waarschijnlijk wel idd! Het slapen gaat hier eigenlijk heel goed. Ze slapen bij elkaar op de kamer (tweeling) en me zoontje sliep eigenlijk altijd wel door en me dochtertje werd nog wel is wakker. Nu echt al een hele tijd niet meer! Gelukkig... Maar t is vooral dus overdags, veel huilen en ontevreden.

6 jaar geleden

Mijn dochter ook van 29/9 heeft een heel kort lontje. Moet zeggen dat ik van de andere sprongetjes weinig doorhad. Nu merk ik het aan alles

6 jaar geleden

!000!!