22 Reacties

6 jaar geleden

Wij hebben sinds kort een autostoel van joie !! Erg blij mee .. kan verschillende standen en kan draaien ! Ook vind ik de bevestiging van Isofix ideaal ! Groetjes Do

6 jaar geleden

Heb anwb en consumentenbond tests grondig bekeken. Wij hebben nu de autostoel Joie i-spin 360. Deze kwam dan als de beste uit de test qua wat wij wilden. Je kunt deze voor en achterwaarts gebruiken. Hij draait ook naar de zijkant zodat je makkelijk je kleine erin zet. Ik ben super tevreden. Er zijn verschillende ligstanden in te stellen. Ik heb geen spijt van onze aankoop! Echte aanrader!

6 jaar geleden

Wij hebben de joie i venture. We zijn er blij mee. Kan voorwaarts en achterwaarts en in verschillende standen. Kan niet draaien.

6 jaar geleden

Wij hebben de X adventure revolution 2.0. Een I size autostoel en hij kan 360 graden draaien. Met isofix en steunpoot ipv top tether. Mooie aanbieding van 349 voor 179 euro!

6 jaar geleden

We hebben de recaro elite zero en we hebben de sirona s cybex met sensorsafe

6 jaar geleden

Beide kunnen 360 graden draaien . Maar wij gebruiken de cybex ipv de recaro we vinden dat ze niet goed zit erin.

6 jaar geleden

Wij zijn zoekende omdat ze best klein is. We hebben gelezen dat pas vanaf 9kilo ze in de rijrichting mogen en dat is ze nog langggg niet

6 jaar geleden

Wij hebben hem ook na 9kg ook gewoon nog tegen de rijrichting😊

6 jaar geleden

Wij hebben hem ook na 9kg ook gewoon nog tegen de rijrichting😊
Schijnt idd veiliger te zijn zat ik al te lezen idd

6 jaar geleden

Wij hebben nu nog de autostoel 0jr van cybex en dan model cloud z met een draaibare base. Daar kan de sirona z op, deze is zo gemaakt dat hij pas met de rij richting mee kan wanneer het kindje groot genoeg is.. door een systeem in het hoofdsteuntje. Zo zet je nooit je kindje te snel met de rij richting mee. Misschien hebben jullie er iets aan😊. Cybex komt overigens goed uit verschillende testen, in Duitsland zelfs het beste uit de test. Succes met de zoektocht!

6 jaar geleden

Eergisteren heb ik ook de joie spin binnen gekregen. Vond het een flinke investering maar ik ben er heel blij mee. Zou deze ook echt aanraden.

6 jaar geleden

Ik heb de maxicosi axiss aangeschaft. Deze is met toptheter. Ben er erg blij mee. Deze is draaibaar (voor mama’s rug fijner) en heeft geen isofix stang. Ik vond dat ding enorm in de weg zitten. Mijn dochter schijnt iets langer te zijn dan gemiddeld en ze ‘hing’ echt in de maxicosi. Ben naar prenatal gegaan, en voor €100 minder gekocht bij bol

6 jaar geleden

Wij hebben de Nuna Rebl plus. Fijn met isofix (geen top-theter), draaibaar en met 7 standen. Enige nadeel is dat als de kleine in slaap valt zelfs in de slaapstand zijn hoofd erg naar voren hangt. Hiervoor nu een bandje gekocht, gaan we nog uitproberen.

6 jaar geleden

Reactie op Lindsay7

Wij zijn zoekende omdat ze best klein is. We hebben gelezen dat pas vanaf 9 ...
Bij Babydump zeggen ze dat het zelfs verstandig is om tot ongeveer 1.5 jaar de baby omgekeerd te laten zitten. Veel beter voor de nek als het een klap op moet vangen. Beter langer omgekeerd dan te snel denk ik maar zo

6 jaar geleden

Reactie op Aatje82

Wij hebben de Nuna Rebl plus. Fijn met isofix (geen top-theter), draaibaar ...
Dat hadden we met de recaro ook we hebben toch maar een andere gekocht ivm de veiligheid.

6 jaar geleden

Reactie op Tessact

Bij Babydump zeggen ze dat het zelfs verstandig is om tot ongeveer 1.5 jaar ...
Ja ik denk dat ik het ook zo maar laat. Voorlopig past ze ook makkelijk nog in de maxicosi.

5 jaar geleden

Reactie op vanes

Ik heb de maxicosi axiss aangeschaft. Deze is met toptheter. Ben er erg bli ...
hai vanes, kan je deze stoel ook met de rug naar voor zetten? dat ze naar achterkijkt?

5 jaar geleden

Reactie op Maximelopulissa

hai vanes, kan je deze stoel ook met de rug naar voor zetten? dat ze naar a ...
Yessss

5 jaar geleden

Reactie op Maximelopulissa

hai vanes, kan je deze stoel ook met de rug naar voor zetten? dat ze naar a ...
Ik heb een spiegeltje, zodat ik haar in de gaten kan houden

5 jaar geleden

Reactie op vanes

Ik heb de maxicosi axiss aangeschaft. Deze is met toptheter. Ben er erg bli ...
Deze hebben wij nog van de oudste. Ideale stoel