8 Reacties
5 jaar geleden
Ik maakte me ook altijd veel zorgen hierom. Hij kruipt nu net 1 week. Kon wel al iets langer blijven zitten en viel soms wel nog om. Zelf gaan zitten lukt sowieso niet nog. Bijna 11mnd. Iemand zei pasgeleden tegen mij: heb je ooit een 20 jarige alleen op zijn rug zien liggen? En toen ben ik gaan nadenken en heb ik het van me af gegooid. Het komt vanzelf we hoor 😊
5 jaar geleden
Hoi, over het algemeen denk ik dat de meeste baby's wel zitten/kruipen met 10 mnd. Echter, maak je niet druk! Uiteindelijk kan iedereen zitten, lopen, kruipen en staan. Ieder op zijn eigen tempo! 😊 Ik kan me voorstellen dat je je er misschien zorgen om maakt maar ineens heeft hij het door en dan is de beer los 😜 Groetjes
5 jaar geleden
Bij onze CB kan je inloggen en kijken op welke leeftijd je kind iets moet kunnen. Zitten staat pas op 12 mnd ofzo. 🙈Ieder kind heeft zijn eigen tempo. Onze zoon is ook overal “laat” mee. Kan sinds gisteren zelf gaan zitten. Met wat stabieler zitten hebben we wel met hem geoefend in onze vakantie. Kussen om hem heen en op zijn billen zetten. En flink prijzen als het lukt. Ff die rugspieren sterker maken. Succes!

5 jaar geleden
Ik maakte me ook altijd veel zorgen hierom. Hij kruipt nu net 1 week. Kon w ...
Hahaha, goeie opmerking!
5 jaar geleden
Mijn zoontje is bijna 10 maanden en kan nog niet los zitten of tijgeren of iets wat er op lijkt.. over 2 dagen een afspraak met de fysio misschien dat die nog tips heeft want mijn zoontje wil dus vanaf de geboorte al niet op zijn buik duwt zich met alle kracht weer terug op zijn rug dus zo kan hij ook die spieren niet goed trainen lijk mij
5 jaar geleden
Onze Luuk van 10 maanden kan ook nog niet zelfstandig zitten kruipen of draaien. Draaien kan ie alleen als hij goed doorzet maar ligt ook aan zn humeur op dat moment. Op zn buik liggen heeft ie een hekel aan!
Ik heb sinds dat Luuk een paar maanden oud was al fysio en die geeft wel goeie tips. Hij is wat traag maar ach het komt allemaal wel. Elke dag hoop ik weer dat als ie wakker wordt en iets nieuws kan. Volgens de documentaire 'baby's' op Netflix kan dat.. Je vooral geen zorgen maken, iedereen leert uiteindelijk lopen ;)