34 Reacties
5 jaar geleden
Hier hebben we onze zoon van bijna 3 die gewoon 1,5 erover doet om in slaap te vallen. Vreselijk.
Onze zoon van 9mnd valt wel direct in slaap, echte slaapkop.
5 jaar geleden
Hoeveel dutjes doet ze overdag? Misschien is het tijd voor een dutje minder?
5 jaar geleden
Hier sinds 2 dagen ook ineens mega moeite met slapen in de avond ze sliep normaal om 7 uur en nu steeds pas rond 9 uur. Hoop echt dat het een fase is. Zij is vandaag ook 9,5 maand oud
5 jaar geleden
Reactie op SIENenMARIE
Hoeveel dutjes doet ze overdag? Misschien is het tijd voor een dutje minder ...
Ze doet 2 dutjes overdag we hebben het 3e dutje met 8 maanden laten vervallen
5 jaar geleden
Reactie op Semie
Hoeveel dutjes doet je baby, onze sliep ook ineens om 21.00 dus ik heb ik d ...
Ze doet een dutje van drie kwartier a uur in de ochtend en een dutje in de middag van 1.5 uur max 2 uur tor max 16:00 uur
5 jaar geleden
Reactie op Clarajan
Hoe lang duurt dit al? Ik heb dit precies vorige week ook gehad, het duurde ...
Ze doet dit nu sinds dinsdag
5 jaar geleden
Vorige week had mijn dochter van 9,5 maand daar last van, niet dat de dan huilde maar dan was ze in haar bed aan het spelen, nu is het weer gewoon zoals anders.
Wat ik deed wanneer ze wel huilde was dat ik met haar op mijn bed even ging liggen even knuffelen en spelen en dan na een kwartiertje legde ik haar weer in bedje en dan was het goed 😊
5 jaar geleden
Hier precies het zelfde , Luuk is 9,5 maand en is sinds 2 dagen een heel andere baby. Zeurt veel en eten wil ie soms niet. Kwa slapen ligt hij normaal rond 19.30u maar afgelopen 2 dagen slaapt ie om 21.00u nog niet terwijl ie wel moe is.. Tis wel erg vermoeind. Ik vermoed de tandjes, hij heeft nog niks en alles gaat naar de mond..
5 jaar geleden
Mijn dochter slaapt toevallig nu ook een paar nachten heel onrustig tot 00:00 hoor ik der regelmatig wakker worden. Maar ze huilt niet ik hoor haar kletsen of een beetje zeuren ze wordt telkens moe wakker in de ochtend.
5 jaar geleden
Hier ook 20.00 flesje en naar bed ik kan de klok erop gelijk zetten om 20.45 is madam weer wakker en gilt ze de boel leuk bijelkaar.....en dan ga ik naar bed ga gaat ze heel lief slapen tot 08.30 ik hoop dat het een fase is....
VRIEND
5 jaar geleden
Vanavond hier ook feest. Hij sliep om 19.30 tot 20.00 daarna helemaal overstuur. Hij ligt nu te spelen in bed. Hij slaapt al door vanaf 5 weken en hij valt om 18.30/19:00 normaal gesproken in slaap tot 6.30
Volgens de oei ik groei app zit hij nu net in sprongetje dus dat zal het wel zijn.
Ik denk gewoon een fase
5 jaar geleden
Bij mij ook een aantal keren achter elkaar gehad. Half uurtje slapen, daarna klaar wakker. Of helemaal niet willen slapen en pas laat wel. Ik had het idee dat ze wat uit haar ritme was met slapen overdag. Normaal slaapt m’n dochter in de ochtend een uurtje en de middag 2 uurtjes.
5 jaar geleden
Is het geen sprong? Hier is ook onze dochter 9 maanden. Ook hier is ze sochtends vroeg om kwart voor 4 wakker. Maar slaapt dan wel weer tot half 10 a 10uur verder
5 jaar geleden
Ik heb sinds de geboorte van onze zoon dat hij niet eerder slaapt dan 22.00 uur soms 21.00 uur. Ik heb heel vaak geprobeert hem eerder in bed te leggen maar hij word dan na een uurtje weer wakker. Hij wil gewoon niet eerder slapen. Ik heb het erbij neer gelegd. Maar om eerlijk te zijn vind ik dit ook helemaal niet erg. Ik kan zo van hem genieten en vervelend is hij ook niet hij speelt gewoon lekker op de grond. Ik kan wel gewoon mijn ding doen. Of we lezen een boekje samen of spelen samen. Als hij dan in zijn ogen wrijft doe ik hem naar bed. En slaapt hij door tot de volgende dag
5 jaar geleden
Reactie op VLMaris
Bij mij ook een aantal keren achter elkaar gehad. Half uurtje slapen, daarn ...
Ja klopt overdag lijkt ze ook helemaal uit haar ritme hier. Ze komt wel aan haar slaap toe maar er zit geen ritme meer in
5 jaar geleden
Reactie op Babynr2boy
Heey hoe doe je het overdag met de slaapjes?
Hoihoi overdag slaapt ze tot half 9. 1e dutje 10.30-11.30 en 2e dutje van 14.00-16.00uur