45 Reacties

5 jaar geleden

Onze zoon is van 20-09-2019 en gaat rond 18.30/19.00 naar bed. Voordat hij slaapt is het meestal 19.15 uur. Hij slaapt 2.5/3 uur tussen de middag en is rond 6.30 meestal wakker

5 jaar geleden

Ons zoontje gaat rond 19 uur naar bed en als we hem niet wakker hoeven te maken voor de gastouder dan slaapt hij tot ongeveer 8 uur

5 jaar geleden

Als jouw dochter het op uitzonderingen na goed doet op dit tijdstip, waar dan veranderden? 😉 Mijn zoon is van 30-09-19 en gaat tussen 18:30 en 19:00 uur naar bed, beetje afhankelijk van hoe laat ie 's middags wakker wordt. Binnen 30 min. slaapt ie altijd wel. 'S middags doet ie 1 slaapje vanaf 12 uur, gemiddeld 2 uurtjes. Soms iets langer en soms iets korter! 'S ochtends wordt ie gemiddeld tussen 06:30 en 07:00 uur wakker.

5 jaar geleden

Mijn dochter van 17-9 -2019 gaat 19.15 en slaapt tot 8.00 ongv .in de middag 1.5 tot 2 uur

5 jaar geleden

Mijn dochter is ook van 23-09 en gaat tussen half 7 en 7 naar bed en is ze tussen 6 en 7 sochtends wakker. Sinds een week is het hier ook drama met slapen. Smiddags slaapt ze als we geluk hebben een half uurtje.. en als het tegen zit slaapt ze helemaal niet.

5 jaar geleden

Reactie op Rachelle1989

Als jouw dochter het op uitzonderingen na goed doet op dit tijdstip, waar d ...
Ze slaapt moeilijk in, lijkt nog niet altijd moe en is als ze dan slaapt elk uur wakker en heel onrustig in haar slaap. Ik dacht als ze dan inderdaad misschien te vroeg gaat slapen ze nog niet moe genoeg is en niet in diepe slaap raakt of iets dergelijks. Het is ook niet de bedoeling haar ineens tot 20 uur op te houden maar zou voor haar fijn zijn als ze wat comfortabeler is als ze slaapt. En scheelt ons een hoop heen en weer geloop 😉

5 jaar geleden

Onze zoon is van 7 sept 2019, als je denkt dat de ene fase voorbij is begint de volgende weer haha Aantal maanden terug uit het niets steeds rond 6 uur wakker terwijl dit normaal rond 7 uur is. Laatste tijd juist weer problemen met inslapen, hij slaapt overdag 1-2,5 uur, en gaat tussen 19.15 en 20 uur naar bed. Het inslapen lijkt hij nu een soort bewust te weigeren en uiteindelijk valtie dan rond 21 uur in slaap. Tel daar ook nog wat night terrors bij op en het is feest. Ach, als ik onze moeders hoor was het vroeger niet anders en kregen we het advies het niet teveel te willen corrigeren omdat ze het zelf wel aangeven, en inderdaad, gelukkig is het vroege wakker worden vanzelf weer over gegaan, hopelijk gebeurd dat ook met het late inslapen haha

5 jaar geleden

Hier ook tussen 18:00 en 18:30 naar bed! ‘s Ochtends rond 07:15 wakker en ‘s middags slaapt ze gemiddeld anderhalf uur.

5 jaar geleden

Hier dochtertje van 19-09 en gaat tussen 1900-19.30 naar bed. .. s morgens tussen half 7 en half 8 wakker. En tussen de middag varieert het slaapje van 5 kwartier tot 2 uur. Probeer gewoon uit wat voor jullie werkt

5 jaar geleden

Waarschijnlijk een fase. Mijn dochter gaat rond 18.30 uur naar bed en het duurt echt even voordat ze in slaap valt. Ze is veel aan het kletsen en kijkt naar buiten 😂. Zolang ze niet huilt laten we het maar gaan. Soms even naar boven en zeggen: 'nu moet je echt gaan slapen'. Bij mijn oudste dochter ook een tijdje gehad. Ging vanzelf weer over.

5 jaar geleden

Ik vind het helemaal niet raar of vroeg hoor!! Bedoelt het CB niet het aantal uur? Dus als ze om 18.00 maar bed gaat en om 7.00 wakker word ze 13 uur slaapt?? Ons zoontje van 24/09/2019gaat ook rond 18.30 naar bed, slaapt dan rond 19.15, hij is wel al om 5.50 wakker.... Slapen overdag is wel drama. Soms 2 x een half uurtje, soms 1x 3 kwartier en soms gewoon niet. Geen ritme in te krijgen momenteel🙄

5 jaar geleden

Onze slaper gaat rond 19:15 naar bed, daarvoor vaak nog even lekker druk doen en dansen op muziek, in bad, boekje lezen en naar bed. Hij wordt tussen 07:45 - 08:00 wakker. S’middags tukken van 12:15 tot 15:00 en op drukke dagen tot 15:30 🌻

5 jaar geleden

Mijn dochter van 19-09 gaat rond 19.00 naar bed en wordt dan wakker rond 6. Overdag slaapt ze rond 12:30 1 a soms 2 uurtjes.

5 jaar geleden

Ze slaapt moeilijk in, lijkt nog niet altijd moe en is als ze dan slaapt el ...
Snap je helemaal! Je zou eens kunnen proberen een paar dagen je dochter een half uurtje later naar bed te doen. Kijken of ze dan sneller slaapt en hopelijk ook wat rustiger!! 🤞🏻

5 jaar geleden

Hoi! Onze zoon gaat altijd om 1900 naar bed, soms een kwartiertje eerder, soms een kwartiertje later. Hij slaapt dan door tot ongeveer 7.30. ‘s Middags slaapt hij van 12.30-15.00, al is het soms ook weleens iets korter. Hopelijk heb je hier iets aan!

5 jaar geleden

Onze dochter gaat tussen 19.45 en 20.00 naar bed. Is wakker rond 8.45 als ze kan uitslapen en slaapt op vrije dagen van 12 tot 3 ongeveer

5 jaar geleden

Wow al jullie kids doen allemaal al 1 slaapje tussen de middag, mijn dochter is daar echt nog mee aan het tobben. Als ze 1 slaapje doet, tussen de middag gaat ze tussen 19:00 en 19:15 naar bed. Als ze 2 slaapjes doet, en dus later wakker is, gaat ze tussen 19:45 en 20:00 naar bed.

5 jaar geleden

Onze zoon is van (3-9-2019) Hij doet tussen de middag een slaapje van 2uurtjes en gaat om 20:00 uur naar bed. Hij is vaak rond 08:30/09:00 uur wakker. Hij heeft dit altijd al gehad lange nachten slapen. Zit waarschijnlijk in de genen, die hij geërfd heeft van zn vader😅

5 jaar geleden

Reactie op BabySeptember2019

Onze zoon is van (3-9-2019) Hij doet tussen de middag een slaapje van 2uu ...
Haha hier precies hetzelfde met onze zoon van 16-09, hij heeft het van bijde ouders denk ik 😂

5 jaar geleden

Reactie op KB_24

Hoi! Onze zoon gaat altijd om 1900 naar bed, soms een kwartiertje eerder, s ...
Precies hetzelfde hier. Het is wel echt in bed eind 19u alle rituelen zijn dan klaar