32 Reacties

6 jaar geleden

Onze uk zou in maart bij opa en oma logeren omdat wij een bruiloft zouden hebben. Door de corona ging dat hele feest niet door, dus hij is nog niet uit logeren geweest.

6 jaar geleden

Die van ons is ook nog niet geweest logeren. Zat er wel aan te denken dat het misschien goed is om daar binnenkort eens mee te beginnen maar ik vind het nog wel een dingetje. Kan me je gevoel goed voorstellen!

6 jaar geleden

Bij ons is het ook nog niet voorgekomen, om te gaan logeren. Ook vanwege de corona.

6 jaar geleden

Wij hebben dit nog niet gedaan. Als het aan mij ligt doen we dat ook nog lang niet. Maar kan begrijpen in jouw situatie dat het handig is, en snap ook dat je heel nerveus bent 😊.. het zal vast goed komen!

6 jaar geleden

Mijn dochter slaapt sinds dat ze 6 weken is bij haar opa en oma. Dit komt dan wel omdat ij alleenstaande moeder ben en onregelmatig werkt. Maar de eerst keer was het super moeilijk. Allemaal lijstjes meegegeven en steeds appen. Maar nu a zo aan gewend en mijn dochter vind het suoer leuk om daar te logeren

6 jaar geleden

Hier wel uit logeren geweest hoor bij opa en oma! Met 4 maanden al een keertje. Ik neem aan dat je kindje opa en oma goed kent? :) Gewoon eerlijk zijn wat ze kunnen verwachten. Als de kleine thuis bijv s nachts vaak wakker wordt om 3 uur, dit ook doorgeven aan hen, en wat ze dan het beste kunnen doen. Opa en oma bieden het niet voor niets aan. Ze vinden het waarschijnlijk hartstikke leuk. Lekker gebruik van maken. Heb je verdiend (Im sure!!) Xx

6 jaar geleden

Mijn zoontje logeert 1x in de 2 a 3 weken bij opa en oma. Gewoon voor de leuk, vinden opa en oma maar ook mn zoontje is daar heel blij. Ook logeert hij wel eens bij zn tantes na verjaardagen/ feestjes ofzo. Ik vind het jammer om hem dan uit bed te plukken en laat hem dan liever daar. Andere omgeving maakt hem niets uit. Tijd waarop hij wakker wordt is zelfde als thuis

6 jaar geleden

Bij ons hetzelfde verhaal hij zou al 2x bij opa en oma uit logeren zijn gewees, maar door corona niet doorgegaan. Wat vonden mijn ouders dat jammer ondanks alle begrip. Vorige week deed het zich plots voor, het was niet nodig maar mn man stelde t voor.. Ik weet als hij ergens in goede vertrouwde handen is, is het wel daar. Toen het eenmaal zover was vond ik het spannend en ook even emotioneel (waar ik vroeger bij vriendinnen altijd dacht is toch lekker een keer uitslapen) denk ik nu niet meer zo haha. Maar wat ben ik achteraf blij dat ik het heb gedaan, mijn ouders en zoontje hebben zo genoten. 1000% aandacht allemaal leuke foto s en momenten kreeg ik toegestuurd en voor mij voelde t ook oke toen hij eenmaal bij mn ouders was.. Echt een feestje voor ze is t geweest.. na al die heftige tijd (en nog steeds) waarin het contact een stuk minder dan gewenst was (ten goede van ieders gezondheid uiteraard)..... uiteindelijk doen waar je je goed bij voelt, succes 🍀

6 jaar geleden

Bij ons nog niet voorgekomen. Alleen bij de gedachte al word ik al nerveus 😅 Kan me je gevoel dus heel goed voorstellen. Maar het komt vast goed! Maar niks tegen je zin in doen uiteraard 😊

6 jaar geleden

Op 4 maanden ging ze regelmatig logeren bij de grootouders, maar sinds corona niet meer geweest.

6 jaar geleden

Vorig weekend is ons zoontje ook voor het eerst bij mijn ouders gaan logeren. Ik was ook bloednerveus maar achteraf gezien heel blij dat ik toch heb doorgebeten. Wij hebben kunnen bijslapen waardoor we er de volgende dag extra goed konden zijn voor onze kleine man.

6 jaar geleden

De 1e 2 keer had ik ook de zenuwen. Vooral toen ik hem achter liet. Toen ik hoorde dat het goed ging en hij lekker lag te slapen zonder problemen werd ik wat relaxter. Nu geen moeite meer mee. Ze vinden het helemaal geweldig, en wij kunnen een keertje uitslapen.

6 jaar geleden

Ja hoor ons meisje gaat elke maand 1 nachtje slapen en dit al vanaf de eerste maand. Gaat prima. Opa en oma passen sowieso vaker op en krijgen altijd veel foto's en videos

6 jaar geleden

Bij ons voor de 1e keer met 8 maanden gelogeerd bij mijn ouders. Ik zag ertegen op maar ze hebben allemaal genoten en wij ook. Afgesproken dat hij elke 2 maanden sowieso komt logeren. Mijn ouders vonden het een top plan

6 jaar geleden

Onze dochter is wel al blijven logeren bij opa en oma. Ik vond het ook echt heel spannend, maar het zijn de opa en oma dus komt allemaal goed! Het enige nadeel was dat ik om 7u klaar wakker in bed lag te wachten op een appje hoe de nacht daar geweest was. Die kreeg ik tegen 7.45. Succes morgen, komt allemaal goed! Maar snap dat je nerveus bent.

6 jaar geleden

De eerste keer dat ze ergens bleef slapen (mijn ouders) vond ik ook echt vreselijk en moest er de eerste 2 a 3 keer echt even door heen. Maar nu helemaal geen moeite meer mee, ik weet dat ze bij der opa's en oma's ontzettend veel plezier heeft en opa en oma genieten ook met volle teugen als ze er is. Heel fijn om dan zelf ook even de handen vrij te hebben en even te kunnen bijslapen😀

6 jaar geleden

Met 14 weken is hij de eerste keer bij oma gaan logeren. Hij sliep 2 weken snachts zo superslecht dat mijn moeder het zelf voorstelde. Ik vond het idee überhaupt al spannend, maar een keer proberen kan geen kwaad. En toen we eenmaal thuiskwamen na het wegbrengen heb ik 5 minuten heel hard gehuild, waarna het goed was. Ik had een heel boekwerk geschreven hoe/wat/wie/waar/wat te doen als...etcetera Hij sliep daar net als thuis, maar man wat was ik blij dat ik hem om 9.00 weer kon knuffelen!

6 jaar geleden

Ons zoontje is ook nog nooit bij iemand blijven slapen, sommige van de familie vinden dat raar en niet goed.. het is ook gewoon nog niet in mij opgekomen waarom ik het zou moeten doen.. in jou geval snap ik het wel natuurlijk, zou ook zenuwachtig zijn maar komt wel goed😃

6 jaar geleden

Mijn dochter logeert 1x in de week bij opa en oma :)

6 jaar geleden

Reactie op stephjanssen

Ons zoontje is ook nog nooit bij iemand blijven slapen, sommige van de fami ...
Haha hier hetzelfde! Het is zelfs zo erg dat er na 8,5 maand pas 1x is "opgepast" a 2 uurtjes door oma 🙈