24 Reacties

5 jaar geleden

Hier 3 kiezen en 2 tanden tegelijk.... dentinox, laten kauwen op zoveel mogelijk en heel veel knuffelen.

5 jaar geleden

Hier ook een doorkomende kies, hij is net 3 weekjes 1. Nu is hij vooral extreem aanhankelijk en huilerig. Hij wil het liefst continue vastgehouden worden, op de grond of in de box is echt drama. Eten gaat gelukkig wel goed, drinken soms wat minder. Vorige week ook erge luieruitslag gahad, dat had hij bij de tandjes niet.De 8 tandjes kwamen in maart in snel tempo achter elkaar aan, ben benieuwd hoe dat nu gaat.

5 jaar geleden

Herkenbaar hier was het ook drama met de eerste 2 kiezen. Maar zodra ze door waren was ze gelukkig weer de oude. We hebben van de 2 bovenkiezen niets gemerkt ze waren er opeens.

5 jaar geleden

Ik twijfel of er inderdaad niet meer kiezen tegelijk doorkomen, ik mag bijna niet in haar mond kijken of voelen..

5 jaar geleden

Herkenbaar. Hier ook twee kiezen beneden tegelijkertijd gehad; hangerig, huilerig, chagrijnig, flinke koorts. Ontzettend sneu, niets leek te helpen. Gelukkig zijn ze nu door en is hij alweer een weekje zijn eigen vrolijke zelf

5 jaar geleden

Ohhhh jee! Wat moet dit ontzettend naar zijn voor je dochter 😱 Wij hebben het nog makkelijk gezien mn zoon bijna 13 maanden is en nog geen enkel tandje heeft 🤣

5 jaar geleden

De eerste kies is net door bij onze zoon, hij is net 1 geworden. Hij had er ongeveer twee weken last van: hangerig, huilerig, luieruitslag en moeilijk eten. Dat laatste hebben we ‘opgelost’ door hem vooral veel koud eten te geven, dat werkte wel. Dus fruit, yoghurt, brood, rauwkost, etc. En vooral veel knuffelen, het gaat vanzelf weer voorbij 😊

5 jaar geleden

Heel herkenbaar! Onze zoon 6 tanden in 1x. Dus 4 kiezen en 2 hoektanden. Echt een drama. En dan denk je dat het eindelijk wat beter gaat en dan toch weer niet. Ben doodmoe maar gelukkig hierna nog maar 6 te gaan😁 want volgens mij komen ook zijn onderste hoektanden al door.

5 jaar geleden

Er komen dus inderdaad 2 kiezen tegelijk door! Het slapen gaat nu weer redelijk, het eten nog niet. We geven haar gewoon wat ze erg lekker vind zodat ze in ieder geval iets eet. Voor iedereen die in hetzelfde schuitje zit: succes! ☺️ weer even een momentje om extra te knuffelen met jullie kleintjes.

5 jaar geleden

Reactie op Rachelle1989

Ohhhh jee! Wat moet dit ontzettend naar zijn voor je dochter 😱 Wij hebben ...
Ja is echt zo zielig.. Fijn dat deze ellende jullie nog even bespaard is gebleven 😜 de snijtanden vallen gelukkig heel erg mee hoor.

5 jaar geleden

Hier komen de 2 onder kiezen door. Soms is meneer echt onwijs chagrijnig, huilerig dat geen land met hem te bezeilen is. Dus dan maximaal dentinox, kauw aapje uit de vriezer en als hij echt er te erg last van heeft krijgt hij van mij toch echt een zetpil. En voor de rest veel afleiden, lekker fietsen, spelen, knuffelen.

5 jaar geleden

Hier komen de twee boven voortanden door en ik heb ergens het vermoeden ook wel iets van een kies. Maar ik mag niet echt in haar mondje kijken. Gelukkig eet en drinkt ze wel goed. Maar ze wil alleen maar bij mij op schoot juf roos kijken of wandelen. Ik ben echt doodop. Door de zure poep wel flinke luieruitslag gekregen.

5 jaar geleden

Reactie op Chrissie1990

Hier komen de twee boven voortanden door en ik heb ergens het vermoeden ook ...
Ja het is even pittig hoor die tandjes.. en als ze eenmaal erdoor zijn dan zijn ze weer helemaal zichzelf. Even een periode van afzien😅 maar ook dat hoort bij het ouderschap

5 jaar geleden

Ja ik snap wat jullie door maken hier ook een zoon met doorkomen kiezen. Rode wangen, poepbroeken, hangen,jengelen, slapeloze nachten. Maar het is wat het is 🤷‍♀️ het hoort er allemaal bij. Hopelijk komen ze snel door 🙄

5 jaar geleden

Zijn er überhaupt meerdere kindjes van deze geboorteclub die nog geen tandjes hebben? 😅

5 jaar geleden

Hebben jullie kindjes koorts bij doorkomende tandjes en kiezen?

5 jaar geleden

Reactie op vanes

Bij z’n tanden had onze zoon het niet, maar nu bij zijn kiezen wel: ieg één dag flinke verhoging.

5 jaar geleden

Reactie op vanes

Allen verhoging nog geen koorts

5 jaar geleden

Reactie op Rachelle1989

Zijn er überhaupt meerdere kindjes van deze geboorteclub die nog geen tandj ...
Iedereen dus 😅

5 jaar geleden

Reactie op Rachelle1989

Iedereen dus 😅
Het zoontje van een vriendin had pas met 1 jaar zijn eerste tandje. De rest kwam er in rap tempo achteraan, hij is nu ruim 1,5 jaar en krijgt zijn hoektanden. Dus er zijn meer kindjes hoor 😉