38 Reacties

6 jaar geleden

Dit had ik ook met de luiers van de kruidvat, ik heb nu pampers pants en hij blijft snachts weer mooi droog.😊

6 jaar geleden

Ik gebruik ook de kruidvat luier en heb nergens last van. Ik gebruikte hiervoor pampers en daar had ik ook dat minn dochter doorlekte snachts... Ik hoop dat iemand tips voor je heeft! Succes!

6 jaar geleden

Hier gebruiken we de pampers luierbroekjes sindsdien gaat het goed. Ook een jongen die op zn buik slaapt

6 jaar geleden

Wij gebruiken bamblies luiers. Nu heet dat bombebe van de plus of coop. Dit zijn de enigste luiers die s'nachts niet doorlekken bij mijn zoon. We gebruiken die ook echt alleen s'nachts overdag gewoon kruidvat

6 jaar geleden

Sinds kort slaapt die van ons ook soms op zijn buik en hebben wij ook het probleem gehad dat de luier doorlekt voor op zijn buik en achter in de luier is hij dan helemaal droog.. Wij zijn over gestapt voor de nachten naar maat 4 van pampers premium protection, rest van de dag gebruiken we wel nog maat 3. Hij is niet meer nat geweest

6 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem... Heb nu broekjes van Kruidvat besteld omdat een vriendin me zei dat die beter zijn voor s nachts tegen het lekken...

6 jaar geleden

Ik gebruik Pamper baby dry. Overdag maatje 4 en 's nachts maat 4+. Bevalt prima!

6 jaar geleden

Je zou hem ook kunnen omdraaien. Dan zit het elastiek aan de voorkant en sluit beter af

6 jaar geleden

Reactie op Natas86

Dit had ik ook met de luiers van de kruidvat, ik heb nu pampers pants en hi ...
Helaas is pampers geen optie. Onze zoon kan daar niet tegen. 😔

6 jaar geleden

Reactie op Maximelopulissa

Ik gebruik ook de kruidvat luier en heb nergens last van. Ik gebruikte hier ...
Bij onze dochter hadden we er geen last van. Alleen toen veranderde kruitvat zijn luier. Toen zijn we overgestapt op Etos. Maar nu gebruiken we de “oude” variant. Welke gebruik jij? Droog & vertrouwd of Droog en Flexibel?

6 jaar geleden

Reactie op Els2306

Je zou hem ook kunnen omdraaien. Dan zit het elastiek aan de voorkant en sl ...
Dat ga ik vannacht eens proberen!

6 jaar geleden

Wij gebruiken ook Kruidvat 3 voor overdag en sinds kort nr 4 voor de nacht omdat ze altijd heel erg vol zitten. Dit gaat bij ons goed

6 jaar geleden

Onze zoon had hetzelfde probleem! Bij ons was de oplossing: Kruidvat Maxi 4+ en daaroverheen een pants maat 4. Hierdoor blijft de Maxi 4+ op zijn plaats 's nachts. Sindsdien geen lekkages meer gehad!

6 jaar geleden

Reactie op MamavanMatt

Onze zoon had hetzelfde probleem! Bij ons was de oplossing: Kruidvat Maxi 4 ...
De pants alleen is bij ons niet bestand tegen een nacht doorslapen..

6 jaar geleden

Ik had last van doorlekken met alle Kruidvat en Pampers.... sinds de etos woezel en pip luiers nergens last meer van!!

6 jaar geleden

Etos woezel en pip luiers zijn echt topp niet duur en primaa kwaliteit!!

6 jaar geleden

Wij hebben de Woezel en Pip luiers van Etos, echt perfect! Nooit problemen gehad met doorlekken oid!

6 jaar geleden

Lees het al veel maar ook wij gebruiken woezel&pip luiers van etos. Eerst puur omdat die winkel het dichste bij ons thuis zit. Nu echt omdat die het allerfijnste zijn. Sowieso beter tegen doorlekken, ze ruiken niet zo snel en altijd voordelig geprijst!

6 jaar geleden

Zijn de etos woezel en pip luiers ook vriendelijk voor de huid? Ik heb bewust voor premium protection gekozen van Pampers vanaf de geboorte, en nooit irritatie gehad gelukkig. Ze ruiken wel snel en na een nacht zit het op het randje van doorlekken. En hoe gaan de maten, zijn die vergelijkbaar met Pampers? Maat 4 (pants) zijn namelijk te straks en maat 5 nét iets te groot...

6 jaar geleden

Onze zoon slaapt ook vaak op zijn buik en begon ook door te lekken aan de voorkant. Wij gebruiken nu pampers baby dry voor de nacht. Deze doen we achterste voren om zodat de achterkant aan de voorkant zit. Sindsdien gaat het goed🤞