38 Reacties
6 jaar geleden
Ik gebruik ook de kruidvat luier en heb nergens last van. Ik gebruikte hiervoor pampers en daar had ik ook dat minn dochter doorlekte snachts... Ik hoop dat iemand tips voor je heeft! Succes!
MOD
6 jaar geleden
Sinds kort slaapt die van ons ook soms op zijn buik en hebben wij ook het probleem gehad dat de luier doorlekt voor op zijn buik en achter in de luier is hij dan helemaal droog..
Wij zijn over gestapt voor de nachten naar maat 4 van pampers premium protection, rest van de dag gebruiken we wel nog maat 3. Hij is niet meer nat geweest
6 jaar geleden
Ik gebruik Pamper baby dry. Overdag maatje 4 en 's nachts maat 4+. Bevalt prima!
6 jaar geleden
Reactie op Maximelopulissa
Ik gebruik ook de kruidvat luier en heb nergens last van. Ik gebruikte hier ...
Bij onze dochter hadden we er geen last van. Alleen toen veranderde kruitvat zijn luier. Toen zijn we overgestapt op Etos. Maar nu gebruiken we de “oude” variant. Welke gebruik jij? Droog & vertrouwd of Droog en Flexibel?
6 jaar geleden
Onze zoon had hetzelfde probleem! Bij ons was de oplossing: Kruidvat Maxi 4+ en daaroverheen een pants maat 4. Hierdoor blijft de Maxi 4+ op zijn plaats 's nachts. Sindsdien geen lekkages meer gehad!
6 jaar geleden
Reactie op MamavanMatt
Onze zoon had hetzelfde probleem! Bij ons was de oplossing: Kruidvat Maxi 4 ...
De pants alleen is bij ons niet bestand tegen een nacht doorslapen..
6 jaar geleden
Lees het al veel maar ook wij gebruiken woezel&pip luiers van etos. Eerst puur omdat die winkel het dichste bij ons thuis zit. Nu echt omdat die het allerfijnste zijn. Sowieso beter tegen doorlekken, ze ruiken niet zo snel en altijd voordelig geprijst!
6 jaar geleden
Zijn de etos woezel en pip luiers ook vriendelijk voor de huid? Ik heb bewust voor premium protection gekozen van Pampers vanaf de geboorte, en nooit irritatie gehad gelukkig. Ze ruiken wel snel en na een nacht zit het op het randje van doorlekken. En hoe gaan de maten, zijn die vergelijkbaar met Pampers? Maat 4 (pants) zijn namelijk te straks en maat 5 nét iets te groot...
6 jaar geleden
Onze zoon slaapt ook vaak op zijn buik en begon ook door te lekken aan de voorkant. Wij gebruiken nu pampers baby dry voor de nacht. Deze doen we achterste voren om zodat de achterkant aan de voorkant zit. Sindsdien gaat het goed🤞