Mssn een rare vraag... maar hoe erg is het als mn 1,5 jarige zoon een hamburger mee eet vandaag? Ik kook altijd vers eten voor hem maar heb vandaag onwijze zin in een dikke vette hamburger 馃ぐ馃徎 Hoe erg is dit? 馃
Heerlijk als ik die van ons mee zie eten met een hamburgertje of een patatje (meest heb ik wel nog een restje groente wat hij er dan bij krijgt). Sinds een paar weken eet hij ook sushi mee halleluja!!
Hij vond het echt heerlijk! Hij heeft zo genoten en wij ook met zo'n aanzicht 馃グ Ik gaf hem eerst losse stukjes maar daarna pakte hij de hele hamburger en begon er zo van te eten! Dank allemaal voor de geruststelling 馃槄
Mijn zoon krijgt ook gewoon een hamburger of gehakt bal met mayo 馃ぃ niet gezond maar we eten het ook niet elke dag en soms heb je gewoon geen zin om te gaan koken en moet een makkelijk alternatief ook gewoon kunnen hoor 馃憤
Ik ben zo'n loedermoeder dan die elke zondag patat op tafel zet...Hij zegt het zelf al als ik de pan pak. 'TAT!' en lekker dat hij het vindt! Hahaha.. de rest van de week gewoon weer gezonde prak natuurlijk, prima toch