14 Reacties

4 jaar geleden

Niet erg!!!! Mijn kids eten zo vaak lekker patatjes en andere dingen mee! Lekker doen! Heerlijk toch!

4 jaar geleden

Dat gaat hij heerlijk vinden! Hier wil onze 1.5 jarige precies hetzelfde als zn grote broer van 4 dus ja, hij eet wel eens ongezond mee :-)

4 jaar geleden

Lekker doen hoor!

4 jaar geleden

Ohhhh ik voel me nu echt 10x beter nu 馃檹馃徏 Dank jullie!! Denk dat ie niet weet wat hem overkomt straks 馃ぃ

4 jaar geleden

Gewoon lekker doen mijn dochter eet gewoon alles met ons mee dus ook weleens hamburger of patat .

4 jaar geleden

Hier eet mijn zoontje ook wel mee met dat soort dingen. En hij vindt het ook heerlijk. Dus geniet er lekker van 馃構

4 jaar geleden

Misschien rare vraag, maar hoe geven jullie dat dan? Happen van een broodje hamburger lijkt me nog te lastig voor ze? Ik geef nu alle ingredi毛nten los

4 jaar geleden

Haha lekker doen hoor!!

4 jaar geleden

Heerlijk als ik die van ons mee zie eten met een hamburgertje of een patatje (meest heb ik wel nog een restje groente wat hij er dan bij krijgt). Sinds een paar weken eet hij ook sushi mee halleluja!!

4 jaar geleden

Gewoon lekker mee laten eten. Ik zou ook de ingredi毛nten gewoon los geven ipv op een broodje, dat eet wat makkelijker.

4 jaar geleden

Hij vond het echt heerlijk! Hij heeft zo genoten en wij ook met zo'n aanzicht 馃グ Ik gaf hem eerst losse stukjes maar daarna pakte hij de hele hamburger en begon er zo van te eten! Dank allemaal voor de geruststelling 馃槄

4 jaar geleden

Mijn zoon krijgt ook gewoon een hamburger of gehakt bal met mayo 馃ぃ niet gezond maar we eten het ook niet elke dag en soms heb je gewoon geen zin om te gaan koken en moet een makkelijk alternatief ook gewoon kunnen hoor 馃憤

4 jaar geleden

Reactie op Kasa

Heerlijk als ik die van ons mee zie eten met een hamburgertje of een patatj ...
Dat vroeg ik me toevallig af! Vanaf wanneer rauwe vis (sushi)

4 jaar geleden

Ik ben zo'n loedermoeder dan die elke zondag patat op tafel zet...Hij zegt het zelf al als ik de pan pak. 'TAT!' en lekker dat hij het vindt! Hahaha.. de rest van de week gewoon weer gezonde prak natuurlijk, prima toch