Hoi allemaal,
Ik zit met een gekke situatie en merk dat ik even niet meer weet wat te denken.
Als volgt;
26 juli werd ik ongesteld (na negatieve test) en ben ik 5 dagen volop ongesteld geweest met alles wat erbij hoort in mijn geval (krampen, vermoeide benen en flink bloeden en af en toe stolsels).
Na de menstruatie op dag 10 begonnen met ovulatietesten en op 7 augustus mijn piek gevonden.
6,7,8 en 9 augustus seks gehad.
Op 21 augustus een normale test gedaan (had geen early in huis) en een ienieminie tuurstreepje maar verwaarloosbaar. Op vrijdag 23 augustus ging ik plassen en deed een test maar had toen bij het vegen bloed dus zonder te kijken de test weg gelegd onder de noemer ik ben ongesteld geworden. S middags zag ik die test (action) en een indroogstreep (dacht ik).
Toen van 24 tm 18 augustus "ongesteld" geweest. Veel minder dan normaal. Wel dat ik maandverband moest gebruiken maar geen krampen, geen last van vermoeidheid en geen stolsels. Easy sailing deze maand dacht ik.
Gister wilde ik weer beginnen met ovu testen (dag 10) en ik had meteen (in de middag) een hoge test. Veel eerder dan normaal. Ik heb die test hier op het forum gegooid in de september nod groep en daar zei iemand dat ik misschien een hcg test moest doen als hij zo knalde. Ik verwachtte er niet veel van maar toen ik mijn tweede ovu test van die dag deed (rond half 7) deed ik er half grappend een hcg test bij (onderste hcg test van easy@home op de foto) binnen 2 minuten een knaltest.
Omdat ik het haast niet kon geloven deed ik om kwart over 8 in de avond (gister) ook de action test (onderste op de foto) en zodra de urine de stick raakte zag ik de streep al komen. Helemaal overdonderd en blij natuurlijk maar ook in de war van wanneer en hoe en hoelang etc.
Gister seks gehad en na de seks wat rood bruinig afscheiding. Ik zocht er niks achter. Maar voor het naar bed gaan Gister bij het vegen ineens best wat bloed. Helderrood. Druppel in de pot en dus bij het vegen.
Kon niet slapen dus gisteravond rond 23.00 nog x uit bed om te vegen (zonder te plassen) en weer een veeg rood.
Vanmorgen opnieuw.
Toen met de eerste urine 2 testen gedaan en dat zijn de bovenste 2. Die zijn lichter dan gisteravond. En nu ben ik echt helemaal van de kaart. Na zo'n knaltest nu wat lichter. Kan dat? Is het een teken dat het alsnog mis gaat maar dan met zo weinig tijd er tussen al zo'n verschil?
Iemand tips/ervaringen/wijze woorden?