8 Reacties

3 jaar geleden

Misschien is een slaaptrainer een idee. Je kunt de tijd dan instellen dat het schaap bijv groen wordt en dat je kindje dan weet dat hij uit bed mag. Werkt bij ons heel goed. Het kost even wat tijd om hem dit aan te leren maar wij vinden het ideaal.

3 jaar geleden

Wij hebben ook een peuter van 3.5, en hebben hier ook een tijdje last van gehad maar uiteindelijk was dat een fase. (Stom woord hahah) Inmiddels gaat ze wel tussen 18.30 en 18.45 naar bed. (Eerder dan destijds) Hoe later ze naar bed gaat, hoe eerder ze eruit komt.

3 jaar geleden

Hier ook 3.5 en hij kon altijd heel netjes uitslapen (tussen 7.30 en 9 ergens wakker). Gaat ook tussen 18.30 en 19.00h naar bed. Nu sinds deze week ook ineens om 6 uur wakker. Ik ga er nu nog van uit dat het een fase is en het zo voorbij gaat. Hij was ook ziek deze week, dus dacht eerst dat het daarmee te maken had.

3 jaar geleden

Slapen jullie kindjes nog 's middags?

3 jaar geleden

Reactie op Rachelle1989

Nee die van mij al heel lang niet meer. Toen we er net van af waren viel ie regelmatig in de auto in slaap als we reden rond het middag uur. Dat gebeurt nu nooit meer dus hij is het nu 茅cht niet meer nodig

3 jaar geleden

Reactie op Rachelle1989

Nee bij ons ook al heel lang niet meer.

3 jaar geleden

Wat grappig! Mijn zoon slaapt nog elke dag, heeft het ook echt nodig馃槉 Niet veel hoor, meestal tussen de 45 en 75 minuten

3 jaar geleden

Reactie op Rachelle1989

Ja ongeveer 1 uurtje en dat heeft hij ook zeker nodig. Helemaal als hij van de peuterspeelzaal komt. Als het een rustige dag is niet. De laatste dagen is hij ziek geweest en ook flink verkouden dan heeft hij het slaapje nog wel nodig tussen de middag