61 Reacties

4 jaar geleden
Mijn zoon krijgt die prik morgen, maar had de waarschuwing al gehad. Succes met alle zielige zieke kindjes

4 jaar geleden
Onze CB vertelde dat ze een week na de prik 'ziek' konden worden ( koorts )(Mijn zoontje heeft de prik vorige week gehad ..maar nog geen koorts gehad .. )

4 jaar geleden
Reactie op Lyvia1109
Mijn dochter was ook een paar avonden/nachten niet helemaal haarzelf. Inder ...
Hoe uitte zich dat? Hier gister avond ook onrustig slapen en 21u al wakker en 22u opeens heel hard huilen. Nu ligt ie wel in bed en goed in slaapgevallen, maar zie op de camera dat ie wel echt onrustiger is dan normaal.

4 jaar geleden
Ohhhh help! Mijn zoon heeft volgende week woensdag de prik maar als ik het zo lees wordt dat niet fijn daarna 馃檨

4 jaar geleden
Mijn dochtertje heeft de prik al gehad. Gelukkig geen bijwerkingen. Dit is de eerste prik die de kindjes in hun arm krijgen. De vloeistof is 'zoals ze op het consultatiebureau zeiden' bijtend en bevat levende bacteri毛n/virussen. Dat is de reden dat ze 7 a 10 dagen later ziek kunnen worden.

4 jaar geleden
Reactie op Prikplant
Het hoeft niet. Wij hebben er niets van gemerkt..
Oh gelukkig! Dan is er nog hoop. Maar we merken het wel! Van zn vorige prik kreeg ie wel koorts helaas maar na 2 dagen was ie weer de oude

4 jaar geleden
Onze zoon heeft ook op dag 7 koorts gekregen. Heeft 3 dagen aangehouden. Erna kreeg hij overal vlekken die leken op de mazelen. Een paar dagen later waren ook deze weg 馃槉

4 jaar geleden
Reactie op Daantje27
Onze zoon geeft gisteren de inentingen gehad. Vandaag is hij wat moe en hui ...
Nou de reactie is er inmiddels. Al sinds eind vd middag flinke koorts. Heel de avond onrustig geslapen en zit nu al bijna 2 uur met hem in mn armen. Hij valt steeds in slaap en wordt dan jammerend weer wakker. Ik heb het er ook helemaal warm van, zo'n kacheltje in mn armen 馃サ