10 Reacties
VRIEND
6 jaar geleden
Mijn zoontje heeft ook zo een soort uitslag gehad.. dit kwam van wasmiddel. Contact eczeem zei de dokter. Ik was nu met neutral en hij heeft het sindsdien niet meer gehad.

6 jaar geleden
Ja ik merk dat ze een gevoelig huidje van zichzelf heeft, dus ga morgen neutral wasmiddel halen en daar alles mee wassen..
Kan alles opnieuw de was in, net weer een berg gewassen en gestreken, maargoed alles zodat de bultjes weggaan
VRIEND
6 jaar geleden
Reactie op moedertje92
Ja ik merk dat ze een gevoelig huidje van zichzelf heeft, dus ga morgen neu ...
Ja dat heb ik ook moeten doen. Aardig wat werk maar het was met een paar dagen weg. Ook douchen in bad met neutral
6 jaar geleden
Reactie op moedertje92
Ja ik merk dat ze een gevoelig huidje van zichzelf heeft, dus ga morgen neu ...
Tip. Doe 1 lading 2 keer. Tussendoor laten drogen. Gebruik dat een week. En was de rest met water en een scheutje voedsel azijn als wasverzachter.
Ik reageer zelf op neutral.. ik ben op poeder uit Duitsland uitgekomen. Met azijn als wasverzachter.
6 jaar geleden
Ja het is niet anders, voor je kleintje doe je alles!!
Dat doen we al neutral zeep en voor de haartjes die van zwitsal neutral zit ook niks in.
Als ik de normale shampoo pak meteen rode.. dus denk dat ze er gewoon heel gevoelig voor is. Heeft ze van haar mama 🙊
6 jaar geleden
Maar wat ik me afvraag als ik onze kleren was blijft dan niet dat wasmiddel in de wasmachine zitten een beetje?
Want ik wil graag mijn eigen kleren wel met ‘normaal’ wasmiddel wassen..
6 jaar geleden
Reactie op moedertje92
Maar wat ik me afvraag als ik onze kleren was blijft dan niet dat wasmiddel ...
Goed doseren. Dan moet t meevallen hoe veel er achterblijft. Zelf vind ik t geen doen allerlei verschillende wasmiddelen te gebruiken en vind wasmiddelen met een geurtje inmiddels best wel stinken 🙈 Wil je een goedkoper alternatief voor Neutral dan is de parfumvrije van de AH ook een goede.
6 jaar geleden
Ik heb haar minder warm aangekleed en de roodheid werd minder, denk combi van.
Thanks voor jullie reacties