16 Reacties
6 jaar geleden
Heb je al eens de huisarts terug gebeld dat het erger werd met de creme? Ik heb het bij mezelf namelijk al eens gehad dat ik ook een schimmelcreme kreeg terwijl iets een bacterie bleek te zijn. De klachten verergeren dan wanneer je er iets opsmeert voor een schimmel werd mij toen gezegd 馃槉.. verder durf ik niet te zeggen wat het is! Succes!
6 jaar geleden
Als ik jou was zou ik nog een x naar de huisarts gaan. Ff naar laten kijken
6 jaar geleden
Hier ook vlekjes op die plek. Ik ben fan van Aldanex. Werkt ook super goed tegen luier uitslag
6 jaar geleden
Reactie op Susanne2306
Hier ook vlekjes op die plek. Ik ben fan van Aldanex. Werkt ook super goed ...
Heb het opgezocht, mooie reviews ook! Heb maar een tube besteld, hopen dat het werkt. Het mag dus gewoon op de huid om zn pielie heen worden gesmeerd? Just to be sure 馃
6 jaar geleden
Reactie op Rachelle1989
Heb het opgezocht, mooie reviews ook! Heb maar een tube besteld, hopen dat ...
Ik heb dat wel toen gedaan. Hij heeft erg geen reactie op gehad. Het mag ook op de billetjes worden gesmeerd voor uitslag dus denk dat het daar ook geen kwaad kan.
6 jaar geleden
Reactie op Susanne2306
Ik heb dat wel toen gedaan. Hij heeft erg geen reactie op gehad. Het mag oo ...
Mooi! Ben zo benieuwd 馃槉 Hoe ben je aan dat spul gekomen? Op aanraden van iemand?
6 jaar geleden
Heb je al eens de huisarts terug gebeld dat het erger werd met de creme? Ik ...
Goede! Zal zeker maandag de HA bellen en laten weten dat het alleen maar erger werd van de creme die ze eerst hebben uitgeschreven
6 jaar geleden
Reactie op Rachelle1989
Mooi! Ben zo benieuwd 馃槉 Hoe ben je aan dat spul gekomen? Op aanraden van i ...
Ja via een vriendin die gebruikte dit ook. Mijn zoontje had hele erge luieruitslag en daar was sudocreme en zink zalf niet goed genoeg voor en aldanex was na 24 uur zo goed als weg.
Als het niet werkt of een reactie krijgt zou ik toch wel even langs de HA gaan 馃槈馃槉
6 jaar geleden
Reactie op Susanne2306
Ja via een vriendin die gebruikte dit ook. Mijn zoontje had hele erge luier ...
馃グ馃 Fingers crossed!
6 jaar geleden
Reactie op Rachelle1989
Goede! Zal zeker maandag de HA bellen en laten weten dat het alleen maar er ...
Ben eens benieuwd of je een oplossing vind 馃槉馃槡
6 jaar geleden
Even terug naar de HA, als ik mag adviseren. Wellicht is de cr猫me niet het juiste (of kan je zoon er niet tegen). In Sudo zit meer irriterende stoffen dan bepanthen. Soms werkt koelzalf (zonder rozenolie) ook. Maar eerst de schimmel behandelen en overleg met HA.
6 jaar geleden
Reactie op mamavantwee-24
Even terug naar de HA, als ik mag adviseren. Wellicht is de cr猫me niet het ...
Het plekje is ondertussen vanzelf weggegaan dus niks meer aan het handje 馃グ