47 Reacties

5 jaar geleden

Tandjes kunnen doorkomen, daar kunnen ze wel eens een rood wangetje van krijgen

5 jaar geleden

Hier een meisje van 6maanden (24/9) en ook 1rood wangetje! Hier komen tandje nummer 3&4 door 😢

5 jaar geleden

Meestal is dit een teken dat er een tandje kan doorkomen

5 jaar geleden

Hier ook een teken van een doorkomend tandje

5 jaar geleden

Reactie op trotse mama van twee

Hier een meisje van 6maanden (24/9) en ook 1rood wangetje! Hier komen tand ...
Ze heeft er nog geen.

5 jaar geleden

Eczeem misschien ? Hier 2 rode wangen. Goed vet houden. Wij smeren om de 2 uur. Anders gaat het fout

5 jaar geleden

Hier met 4,5 maand de eerste 2 tandjes en een hele rode wang. Nu 6 maanden en weer een hele rode wang, lijkt alsof er weer een tandje aan zit te komen. Dus kan inderdaad prima😇

5 jaar geleden

Ons meisje van 09-09 heeft haar vierde tandje al. Inderdaad vroeg te herkennen aan een rood wangetje.

5 jaar geleden

Ons dochtertje is van 24/09 en heeft vaak rode wangen en weinig eetlust maar niet echt koorts zijn dat tanden?

5 jaar geleden

Reactie op babygirl09

Ons dochtertje is van 24/09 en heeft vaak rode wangen en weinig eetlust maa ...
Ja dat kan makkelijk, onze dochter had ook geen koorts of verhoging ook niet van spuitluiers. Is van 30/09 en heeft al 2 tandjes en er lijkt nog meer aan te komen.

5 jaar geleden

Reactie op babygirl09

Ons dochtertje is van 24/09 en heeft vaak rode wangen en weinig eetlust maa ...
Aaah mijn dochter is oook van 24/09 😍😍 en hier zijn en komen tandjes door en dan heeft ze roden wangentjes en als ze moe word worden ze oook rood

5 jaar geleden

Mijn dochtertje is ook van 09/09 toevallig gister had zij ook opeens een rood wangetje maar nog geen tandjes te bekennen ze had trouwens geen koorts ofzo

5 jaar geleden

Hier ook 1 rode wang en emmmmmmmmers met kwijl 😅. Geen koorts, wel veel kauwen op alles wat hij tegenkomt

5 jaar geleden

1 rode wang is inderdaad bijna altijd een tandje! Hier nu 2 tandjes door in 2 wekentijd en nogsteeds een rood wangetje, benieuuwd of nr.3 ook komt😂

5 jaar geleden

Hier van eind september en nog geen tandje!! Wel al weken aan het bijten, kwijlen etc. Hoelang duurt dat joh?

5 jaar geleden

Reactie op Vmss

Hier van eind september en nog geen tandje!! Wel al weken aan het bijten, k ...
Hier vandaag 7 maanden ook bijten en kwijlen op alles maar nog niks te zien...

5 jaar geleden

Reactie op Vmss

Hier van eind september en nog geen tandje!! Wel al weken aan het bijten, k ...
Mijn dochter is van 10.9 en is ook al 2 maanden flink aan het kwijlen en overal op aan het kauwen nog geen tandjes te zien of überhaupt te voelen

5 jaar geleden

Reactie op KittyMarissa

Mijn dochter is van 10.9 en is ook al 2 maanden flink aan het kwijlen en ov ...
Haha heel herkenbaar.. ;-)

5 jaar geleden

Oke.... wereldnieuws. Ons zoontje heeft een scherp randje. Ze komen dus eindelijk door!! Een feest want ik hoop daarmee dat zn humeur weer wat beter wordt en hij wat minder gaat poepen etc. Wie o wie kan mij vertellen of de last die ze ervan ervaren minder wordt als het tandje eenmaal voelbaar is? En hoelang duurt t dan nog ongeveer voor hij echt helemaal door is?

5 jaar geleden

Jaaa, hier ook nu 1 tandje zichtbaar. Indd poepen,kwijlen,onrustig slapen, bijten noem maar op. Alles wel gehad. Hopelijk duurt het nu niet lang meer dat indd de nachten wat fijner worden en ze snel doorkomen allemaal. Kan me niet meer herinneren hoe het bij die andere 2 was.