13 september uitgerekend

renate33
4 maanden geleden
Volgen
Meer mensen rond deze tijd ... hoe voelen jullie je ?๐Ÿ˜
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
senn6
4 maanden geleden
Ja ik ben ook 13 september uitgerekend, nergens last van alleen enorm moe en honger! Hoe voel jij je??
  • Rapporteren
Cherina
3 maanden geleden
Oh grappig, ik ben ook 13 september uitgerekend :) voel mij prima tot nu toe. De vermoeidheid is weg getrokken en verder weinig kwaaltjes.
  • Rapporteren
Myb
3 maanden geleden
Leuk, ik ben 14 september uitgerekend. Voel me gelukkig een stuk beter dan de afgelopen weken.
  • Rapporteren
Aniek412
3 maanden geleden
Hier ook op 13 september uitgerekend. Helaas erg misselijk en moe!
  • Rapporteren
vdbeek
3 maanden geleden
18 september ben ik uitgerekend. Normaal ben ik altijd een heel energiek persoon maar ik ben nu meer moe dan ooit! Ik kan overal in slaap vallen haha. Dat is even wennen, verder lijkt de misselijkheid gelukkig minder te worden!
  • Rapporteren
Verwijderd lid
3 maanden geleden
Ik ben 16 september uitgerekend. Hopelijk dan een levend gezond kindje in onze armen sluiten..๐Ÿ€
  • Rapporteren
Verwijderd lid
3 maanden geleden
18 september hier :) ik voel me prima ! Maar na een werkdag wel redelijk snel afgemat ๐Ÿ˜ฉ
  • Rapporteren
Steef89-24
3 maanden geleden
Ben 14 september uitgerekend ๐Ÿ˜
  • Rapporteren
Verwijderd lid
3 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
18 september hier :) ik voel me prima ! Maar na een werkdag wel redelijk snel afgemat ๐Ÿ˜ฉ
Vervroegd naar 16 september
  • Rapporteren
Sanne0208
3 maanden geleden
Ik ben ook 13 september uitgerekend! De laaste 3 weken opeens enorm misselijk en bijna elke dag aan het spugen๐Ÿ˜ž hopen dat het snel weer rustig wordt en we kunnen gaan genieten van de zwangerschap.
  • Rapporteren
szfeh
3 maanden geleden
20 september uitgerekend ! Ik heb al 3 dagen last van lichte krampjes weet ook niet waarom๐Ÿ˜ช
  • Rapporteren
Liannee91
3 maanden geleden
Ik ben ook 13 september uitgerekend! Sinds een week of 2 gaat het eindelijk weer beter. Daarvoor was het een drama, elke dag overgeven en geen eetlust. Wel fijn dat dat nu voorbij is.
  • Rapporteren