25 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb net hetzelfde.. vreselijk gevoel.. ik heb 3 maart mijn 12 weken echo.. lijkt nog een eeuwigheid

4 jaar geleden

3 maart ook de termijnecho... zal dan ongeveer 10w +3dagen zijn... 2de kindje nu...voor mijn eerste een missed abortion, waardoor ik idd ook van echo naar echo leefde bij mijn 2de zwangerschap/1ste kind... Toen alles nog goed was rond week 16 vielen de zorgen eindelijk van me af en kreeg ik er vertrouwen in... nu leef ik ook weer beetje van echo naar echo...maar vooral omdat ik al 42ben en ik voel dat alles stuk zwaarder voor mijn lijf nu is dan bij 35 ;).... de vk heeft me bij de vorige echo wel verteld dat de kans dat het op dit moment nog mis zou gaan maar 0.5% is, omdat embryo op dat moment al 2cm was en ze bij meer dan 8weken zwanger een goed kloppend hartje zagen :) Het kan natuurlijk altijd misgaan...no garanties in life... maar het deed mij goed om te horen dat die kans nu nog maar zo klein was :) Dus vooral proberen te vertrouwen... we kunnen het toch niet sturen ;)

4 jaar geleden

oh wacht... ben in de war met de data haha... (dat hoofd van mij werkt echt voor geen meter nu🙈🙈🙈)... heb die termijnecho al op 18febr... dan zit ik op ongeveer 10+3 ... als je erg ongerust bent mag je volgens mij ook altijd voor extra controles/echos vragen... werd bij mij niks extra voor gerekend 😊 Ik mocht bii vorige zwangerschap gewoon van week 6 tm16 wekelijks voor een echo komen...was erg fijn!

4 jaar geleden

Ik ook 2 maart. Zal dan ong. 12 weken zijn. Wachten duurt zo lang!!

4 jaar geleden

Ik 3 maart termijn.. vorige zwangerschap helaas bij termijn er achter gekomen dat ik een missed abortion had. Nu dus extra zenuwen!! Spannende tijd😔 gelukkig voel ik mij echt zwanger, haha!

4 jaar geleden

Ik ook 2 maart in Leiderdorp. Heel spannend...

4 jaar geleden

Wij 4 maart

VRIEND

4 jaar geleden

3 mrt. Wordt onze tweede echo.

4 jaar geleden

Ik 4 maart 🥳

4 jaar geleden

Ik ook op 2 maart. Dan ben ik 11+3. Nu al wel twee positieve echo's gehad.

4 jaar geleden

Wij 28 feb. Dan ong 11+5. Nu 2 echo’s gehad: een met 7+3 en een met 9+3. Na een eerdere miskraam geruststellende echo’s. Maar het blijft spannend. Ik voel me gelukkig heel zwanger met veel kwaaltjes dus ook dat geeft vertrouwen.

4 jaar geleden

Wij 5 maart! Ben dan 11+4. We hebben al 3 goede echo’s gehad ( incl vandaag) . Vind het zo spannend en mooi tegelijkertijd!

4 jaar geleden

Wij hadden vandaag de intake. Mochten ook nog even kijken omdat ik best zenuwachtig was! Alles was goed! We hebben zelfs het hartje gehoord!! Hele gerust stelling.

4 jaar geleden

Hier ook 3 maart termijnecho, ben dan 11weken + 1 dag. Vind het wel spannend maar heb wel het gevoel dat het goed zit door alle kwaaltjes! Erg benieuwd hoe het kindje eruit ziet nu! Eerste echo was met 7 weken, toen nog een wazige schim maat wel met kloppend hartje!

4 jaar geleden

Ik mag 4 maart 😊 dan ben ik 10+6 . Spannend hoor!

4 jaar geleden

12 maart en dan ben ik naar verwachting 12 weken zwanger

4 jaar geleden

10 maart de tweede echo.. Ben nu 9 weken zwanger. Vorige week een echo gehad en een goed kloppend hartje gezien gelukkig! Het blijft wel spannend vind ik hoor. Als het de tweede keer ook goed is, de 10e, dan denk ik dat ik pas tegen mezelf durf te zeggen dat ik écht zwanger ben😊

4 jaar geleden

Ik moet zo maar vind het zo spannend!

4 jaar geleden

Reactie op Lisette1990

Ik moet zo maar vind het zo spannend!
Hoe ging het?

4 jaar geleden

Spannend vanmiddag hebben wij termijn echo. En dat is ook het moment dat de jongste mee gaat naar de echo hij weet nog van niets