28/01 eerste echo

LLLL-
3 maanden geleden
Volgen
Is er toevallig iemand die ook rond de 28e gaat voor de eerste echo en ongeveer even ver als mij is? Lijkt me heel leuk om ervaringen te kunnen delen.. Komt zoveel op je af, zo spannend allemaal.. #eerstezwangerschap
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
805 reacties
snoopy249
3 maanden geleden
Hier ook eerste echo op dinsdag 28-01 om 09:40 🥰 volgens mijn berekening ben ik nu 6 weken zwanger. Vandaag heb ik de vragenlijst voor de verloskundige ingevuld en gemaild! Ik wil eigenlijk nu gaan slapen en dan op dinsdag 28-01 pas weer wakker worden, spannend!
  • Rapporteren
Marysia
3 maanden geleden
In je tekst staat niet hoever je bent ;) Mijn echo is ook 28/01 en ik ben 6+2
  • Rapporteren
Jessy1997
3 maanden geleden
Heb de 27ste de echo, ben dan 8+3 weken als het goed is 😊
  • Rapporteren
Lin_88
3 maanden geleden
Ik heb een weekje eerder mijn echo maar vind het ook mega spannend!! Merk dat ik echt iets van bevestiging zoek of die streepjes op de test wel echt de waarheid spraken 😂
  • Rapporteren
Cindyyw
3 maanden geleden
Hoihoi ik heb 29 januari eerste echo. Wel van ons tweede kindje
  • Rapporteren
Daniellefriso
3 maanden geleden
Spannend ik heb 3-2 mijn eerste echo. Vorig jaar met die echo Te horen gekregen dat het niet goed was. Dus ben nu ontzettend gespannen. Kan echt niet wachten
  • Rapporteren
Ladyv4
3 maanden geleden
Ik heb mijn eerste echo op de 27e maar ik kan niet wachten tot het zover is. Ik heb niet al te veel kwaaltjes alleen mijn pds is erger geworden dankzij de hormonen
  • Rapporteren
LLLL-
3 maanden geleden
Reactie op Marysia
In je tekst staat niet hoever je bent ;) Mijn echo is ook 28/01 en ik ben 6+2
Ooow oops inderdaad. Ik ben nu 5+6 weken, de 28e precies 7 weken hihi
  • Rapporteren
Ladyv4
3 maanden geleden
Reactie op Daniellefriso
Spannend ik heb 3-2 mijn eerste echo. Vorig jaar met die echo Te horen gekregen dat het niet goed was. Dus ben nu ontzettend gespannen. Kan echt niet wachten
Ik hoop dat het nu wel helemaal goed is
  • Rapporteren
LLLL-
3 maanden geleden
Reactie op snoopy249
Hier ook eerste echo op dinsdag 28-01 om 09:40 🥰 volgens mijn berekening ben ik nu 6 weken zwanger. Vandaag heb ik de vragenlijst voor de verloskundige ingevuld en gemaild! Ik wil eigenlijk nu gaan slapen en dan op dinsdag 28-01 pas weer wakker worden, spannend!
Ja precies dat! Zo zenuwachtig
  • Rapporteren
sakina_xx
3 maanden geleden
Hoihoi, ik heb de 30e mijn eerste echo, dan ben ik 7+1🤗
  • Rapporteren
KimberlyM93
3 maanden geleden
Ik moet ook de 28ste! Ik ben al eerder geweest vanwege klachten en toen schatte ze tussen de 5+3 en 5+6 dus zou nu ook ongeveer 7 weekjes zijn. Vind het erg spannend!!! 😊
  • Rapporteren
snoopy249
3 maanden geleden
Reactie op Lin_88
Ik heb een weekje eerder mijn echo maar vind het ook mega spannend!! Merk dat ik echt iets van bevestiging zoek of die streepjes op de test wel echt de waarheid spraken 😂
Ja dit heb ik ook. Geen menstruatie, de misselijkheid en mood swings van mij zijn niet genoeg bewijs🤪 ik wil echt even zien dat er een groeiend mensje in mijn buik zit.
  • Rapporteren
LLLL-
3 maanden geleden
Reactie op KimberlyM93
Ik moet ook de 28ste! Ik ben al eerder geweest vanwege klachten en toen schatte ze tussen de 5+3 en 5+6 dus zou nu ook ongeveer 7 weekjes zijn. Vind het erg spannend!!! 😊
Ja ik ben ook echt op van de zenuwen! Kan niet meer haha
  • Rapporteren
Ilse985
3 maanden geleden
Ik heb de 31e mijn eerste echo, ben dan 7+6 weken. Heel spannend, vind het wachten zo lang duren :-)
  • Rapporteren
LLLL-
3 maanden geleden
Reactie op sakina_xx
Hoihoi, ik heb de 30e mijn eerste echo, dan ben ik 7+1🤗
Dan zitten wij heeeel dicht bij elkaar, leukk =)
  • Rapporteren
sakina_xx
3 maanden geleden
Reactie op LLLL-
Ja ik ben ook echt op van de zenuwen! Kan niet meer haha
Jaa, vind t super spannend, duurt ook echt lang😢 normaal vliegt de tijd voorbij, maar nu lijkt het echt eeuwen te duren😬
  • Rapporteren
Miichelle
3 maanden geleden
30 jan. de 1e echo en ben dan 8 weken (naar eigen berekening). Heel spannend. Totaal geen symptomen...Dat maakt het nog spannender vind ik...soms “vergeet” ik zelfs zwanger te zijn. Heb echt die echo bevestiging nodig! #aftellen
  • Rapporteren
Bienie98
3 maanden geleden
Dinsdag 21-1 de eerste echo volgens mij berekening 7.4 zo spannend! Helemaal geen symptomen dus ben heel benieuwd heel spannend ook😊
  • Rapporteren
Baby20200
3 maanden geleden
Ik moet de 28ste ook voor een echo! Weliswaar niet voor mijn eerste, maar ik ben dan nog vroeg in de zwangerschap. Dan ben ik 8 weken!
  • Rapporteren