805 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook eerste echo op dinsdag 28-01 om 09:40 🥰 volgens mijn berekening ben ik nu 6 weken zwanger. Vandaag heb ik de vragenlijst voor de verloskundige ingevuld en gemaild! Ik wil eigenlijk nu gaan slapen en dan op dinsdag 28-01 pas weer wakker worden, spannend!

4 jaar geleden

In je tekst staat niet hoever je bent ;) Mijn echo is ook 28/01 en ik ben 6+2

4 jaar geleden

Heb de 27ste de echo, ben dan 8+3 weken als het goed is 😊

4 jaar geleden

Ik heb een weekje eerder mijn echo maar vind het ook mega spannend!! Merk dat ik echt iets van bevestiging zoek of die streepjes op de test wel echt de waarheid spraken 😂

4 jaar geleden

Hoihoi ik heb 29 januari eerste echo. Wel van ons tweede kindje

4 jaar geleden

Spannend ik heb 3-2 mijn eerste echo. Vorig jaar met die echo Te horen gekregen dat het niet goed was. Dus ben nu ontzettend gespannen. Kan echt niet wachten

4 jaar geleden

Ik heb mijn eerste echo op de 27e maar ik kan niet wachten tot het zover is. Ik heb niet al te veel kwaaltjes alleen mijn pds is erger geworden dankzij de hormonen

4 jaar geleden

Reactie op Marysia

In je tekst staat niet hoever je bent ;) Mijn echo is ook 28/01 en ik ben ...
Ooow oops inderdaad. Ik ben nu 5+6 weken, de 28e precies 7 weken hihi

4 jaar geleden

Reactie op Daniellefriso

Spannend ik heb 3-2 mijn eerste echo. Vorig jaar met die echo Te horen gekr ...
Ik hoop dat het nu wel helemaal goed is

4 jaar geleden

Reactie op snoopy249

Hier ook eerste echo op dinsdag 28-01 om 09:40 🥰 volgens mijn berekening b ...
Ja precies dat! Zo zenuwachtig

4 jaar geleden

Hoihoi, ik heb de 30e mijn eerste echo, dan ben ik 7+1🤗

4 jaar geleden

Ik moet ook de 28ste! Ik ben al eerder geweest vanwege klachten en toen schatte ze tussen de 5+3 en 5+6 dus zou nu ook ongeveer 7 weekjes zijn. Vind het erg spannend!!! 😊

4 jaar geleden

Ik heb een weekje eerder mijn echo maar vind het ook mega spannend!! Merk d ...
Ja dit heb ik ook. Geen menstruatie, de misselijkheid en mood swings van mij zijn niet genoeg bewijs🤪 ik wil echt even zien dat er een groeiend mensje in mijn buik zit.

4 jaar geleden

Reactie op KimberlyM93

Ik moet ook de 28ste! Ik ben al eerder geweest vanwege klachten en toen sch ...
Ja ik ben ook echt op van de zenuwen! Kan niet meer haha

4 jaar geleden

Ik heb de 31e mijn eerste echo, ben dan 7+6 weken. Heel spannend, vind het wachten zo lang duren :-)

4 jaar geleden

Reactie op sakina_xx

Hoihoi, ik heb de 30e mijn eerste echo, dan ben ik 7+1🤗
Dan zitten wij heeeel dicht bij elkaar, leukk =)

4 jaar geleden

Reactie op Sanne123r

Ja ik ben ook echt op van de zenuwen! Kan niet meer haha
Jaa, vind t super spannend, duurt ook echt lang😢 normaal vliegt de tijd voorbij, maar nu lijkt het echt eeuwen te duren😬

4 jaar geleden

30 jan. de 1e echo en ben dan 8 weken (naar eigen berekening). Heel spannend. Totaal geen symptomen...Dat maakt het nog spannender vind ik...soms “vergeet” ik zelfs zwanger te zijn. Heb echt die echo bevestiging nodig! #aftellen

4 jaar geleden

Dinsdag 21-1 de eerste echo volgens mij berekening 7.4 zo spannend! Helemaal geen symptomen dus ben heel benieuwd heel spannend ook😊

4 jaar geleden

Ik moet de 28ste ook voor een echo! Weliswaar niet voor mijn eerste, maar ik ben dan nog vroeg in de zwangerschap. Dan ben ik 8 weken!