805 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op 28april2021

We hadden de termijn echo van 11-weken. Zou officieel 11 weken en een paar ...
Agh wat een klap verschrikkelijk dat zagen jullie echt niet aankomen en logisch. Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop op een voorspoedig natraject nu. 🍀 en dat jullie dit verlies een plekje kunnen geven.

4 jaar geleden

Reactie op Vrouwtje-theelepel

Agh wat een klap verschrikkelijk dat zagen jullie echt niet aankomen en log ...
Dankjewel voor je lieve reactie!!! Het is en blijft een wonder!❤️ fijne zwangerschap en hopelijk voor ons nog in de toekomst ...

4 jaar geleden

Net een tussentijdse echo gehad, vorige keer hadden we een missed abortion gehad. Nu met 9 weken zag het er top uit! Bewoog al flink, leuk om te zien😊 Wat fijn dat we deze drempel nu voorbij zijn😍

4 jaar geleden

Reactie op 28april2021

We hadden de termijn echo van 11-weken. Zou officieel 11 weken en een paar ...
Heel veel sterkte samen 🌸

4 jaar geleden

Ik heb n week geleden de eerste goede echo gehad.. goede afmeting en hartje.. en nu nog een week wachten tot we de termijnecho hebben.. dan ben ik 10weken.. vinden jullie dit ook zo spannend? Of hebben jullie gewoon zoiets van de eerste echo was goed dan heb ik goede hoop voor de termijnecho? Ik denk vaak negatief (met alles) 😅 Kon ik maar in de buik kijken pffff.

4 jaar geleden

Reactie op janinev

Ik heb n week geleden de eerste goede echo gehad.. goede afmeting en hartje ...
Dit is heel herkenbaar.. zelfs na 2 echos een het hartje te horen.. geloof ik t niet.. bang om me t hechten.. Omgeving vind dit lastig te snappen en ik weet ook niet waar de angst vandaan komt..

4 jaar geleden

Reactie op janinev

Ik heb n week geleden de eerste goede echo gehad.. goede afmeting en hartje ...
Logisch hoor! Hier ook 2 goede echo’s voor de termijn echo. Maar ook bij de termijn echo weer zo gespannen. Zo bang dat het hartje niet meer zou kloppen. Gelukkig met termijn echo ook een goede echo gehad! Heel veel succes volgende week! 🤩

4 jaar geleden

Morgen ook mijn termijn echo ben dan ongeveer 10.5 week zwanger. Vind het erg spannen daar ik weinig kwaaltjes heb. Ben idd ook zo bang dat er iets verkeerd is... terwijl met de 6 weken echo alles in orde was ( op 2 cystes na op mijn eierstok) Nog even in zenuwen en dan maar hopen dat morgen alles goed is😊

4 jaar geleden

Ik heb over 2 uur de termijn echo zo spannend 🥰🎀🙌

4 jaar geleden

Reactie op Kimmie 61782i1

Ik heb over 2 uur de termijn echo zo spannend 🥰🎀🙌
Spannend inderdaad! Succes met de zenuwen😉 ik heb hem overmorgen 😊

4 jaar geleden

Ik heb om 20:50 uur vanavond de termijnecho, wachten duurt zo lang 😍

4 jaar geleden

Reactie op Mandy2810

Ik heb om 20:50 uur vanavond de termijnecho, wachten duurt zo lang 😍
Spannend ik volgende week!!

4 jaar geleden

Reactie op Lisette1990

Spannend ik volgende week!!
Wachten duurt zo lang he! Hoeveel weken ben jij met de termijnecho?

4 jaar geleden

Succes allemaal💪🏻💪🏻 Ben benieuwd voor jullie😍 En positieve verhalen stellen wat gerust!🥰

4 jaar geleden

Reactie op Mandy2810

Wachten duurt zo lang he! Hoeveel weken ben jij met de termijnecho?
11 + 3 dagen ! En jij?

4 jaar geleden

Reactie op Lisette1990

11 + 3 dagen ! En jij?
Precies 11 weken, ben benieuwd of ik vanavond een uitwendige echo krijg, met 9 weken was het een inwendige echo. Jij al eerdere echo’s gehad?

4 jaar geleden

Reactie op Mandy2810

Precies 11 weken, ben benieuwd of ik vanavond een uitwendige echo krijg, me ...
Joeeee ik mag vanavond ook voor de 2de echo ( termijn echo ) 🎉 zin in! ❤️ Ben benieuwd hoever ik ben want ben de telling een beetje kwijt 🤪

4 jaar geleden

Reactie op Mandy2810

Precies 11 weken, ben benieuwd of ik vanavond een uitwendige echo krijg, me ...
Ja al 2! Met 8 weken en met 9 (tijdens kennismakingsgesprek.. apparaat stond toch aan zei de vk) uitwendig beide ondanks overgewicht. 2e was echt al zo anders! Armpjes en beentjes.. konden ook t hartje al horen!

4 jaar geleden

Reactie op Mandy2810

Precies 11 weken, ben benieuwd of ik vanavond een uitwendige echo krijg, me ...
Zorg voor een volle blaas!

4 jaar geleden

Reactie op Lisette1990

Ja al 2! Met 8 weken en met 9 (tijdens kennismakingsgesprek.. apparaat ston ...
Ja ik had bij 9 weken ook een volle blaas, maar helaas toch inwendig. Moet er wel bij zeggen dat het een echoscopiste in opleiding was dus misschien de handigheid er nog niet voor had. Hopelijk vanavond een uitwendige echo, lijkt me zo veel relaxter dan in je blote kont daar liggen 😂