42 Reacties

5 jaar geleden

Je lijkt mij wel ben donderdag 35 weken en als iemand me nu zegt goh als je op je hoofd gaat staan wek je de weeen op dan ga ik per direct op Me hoofd staan de gehele dag

5 jaar geleden

Hier 31+4 en heb er al van. Ben echt lui geworden. Alles is gewoon teveel. Nog 6 weekjes dus ben echt aan het aftellen eerlijk gezegd. Zit ook vol vocht

5 jaar geleden

Haha jaa ik ben vandaag 32 weken maar ook niet vooruit te branden jo doe alles wat ik nog doe in delen verdeel het zelfs over meerdere dagen als het nodig is erg vermoeid heel de dag nou bleek ook wel dat me ijzer wat laag was dus nu aan de medicatie daarvoor en hopen dat het werkt.

5 jaar geleden

Herkenbaar. Ik heb dit al weken. Blij als ik af en toe boodschappen kan doen of iets kleins in huis. Van mij mag het ook wel al over zijn. Maar goed, als zij maar gezond met minimaal 37 weken te wereld komt dan lig ik prima op de bank of in bed. Tis niet anders. Op maagzuur na verder nergens last van dus ik accepteer het maar zoals het is.

5 jaar geleden

Herkenbaar, moe/pijn en mn energie is ver te zoeken. De tip die ik kreeg waren, dutjes overdag van 20 minuten. Wat rustiger aan doen overdag

5 jaar geleden

hiii, ik heb hetzelfde probleem maar ik ben nog niet klaar voor de bevalling misschien komt het doordat ik nog niet alles af heb. Wie zegt dat we naar de bevalling onze energie terug krijgen 😴😴😴😴 ik vraag me echt af hoe ik het allemaal moet doen dadelijk. Dit is wel een goede oefen methode voor later maar ik kan soms wel janken zo moe ben ik. Ben benieuwd naar de tips van andere dames.

5 jaar geleden

Hier idem, hou veel vocht vast en alles is gewoon wat teveel. Gelukkig nog 3 dagen werken en dan begint mijn verlof. Hopelijk voel ik me dan wat beter en heb ik meer rust.

5 jaar geleden

zo herkenbaar hier 32+2 en ben zo moe! heb ook zoveel last van vocht in mn voeten en enkels dat het soms gewoon pijn doet😫 ik slaap elke middag heb ook nog een zoontje van ruim2,5 rond rennen dus ik moet wel die vreet ook veel energie van me....😔 ondanks dat hij heel lief alleen kan spelen....

5 jaar geleden

Heel herkenbaar, ik ben nu 31+4. Ik heb er al weken last van. Mijn armen en benen voelen alsof er lood in zit. Soms wordt ik er bang van... Mijn conditie is zo slecht geworden dat ik na de bevalling waarschijnlijk nog een lange weg te gaan heb voordat ik mezelf weer redelijk de oude voel..

5 jaar geleden

Hier het zelfde. Morgen nog een middag werken en dan lekker met verlof! Heb veel kast van vocht in me voeten, enkels en handen pff

5 jaar geleden

Herkenbaar, Moe, slaap slecht. Overal pijntjes in mn rug en bekken. En ook nog een 2,5 jarige peuter die vol energie zit. Gelukkig is babykamer klaar en is bijna alles gewassen. Als mijn zoontje slaapt ga ik languit op de bank of ik ga zelf ook nog even wat slapen. Deze week nog 2 dagen werken en volgende week nog 3 en dan heb ik gelukkig verlof.

5 jaar geleden

Pffff heb hier hetzelfde. Deze week 33 weken. Een dutje schijnt overdag te werken, mjah dan moet je natuurlijk wel in slaap kunnen vallen en dat lukt mij niet echt. Ondanks dat ik nu niet werk (alleen 2 uurtjes per dag op laptop e-learnings maken vanuit huis) ben ik dood op. Ik doe nog wel veel in de huishouding om toch nog te bewegen en ik kook omdat mijn man werkt, voel me anders zo schuldig, maar gisteren aangegeven dat het gwn niet meer gaat en veel harde buiken heb. Gisteren en vandaag niks gedaan. Energie is gewoon ver te zoeken. Ben dit niet gewend.

5 jaar geleden

Ik ben echt een bezig bijtje en kan zo moeilijk stil zitten. Daar is nu niks meer van terug te zien..31 weken zwanger nu maar geen idee hoe ik dit vol ga houden op deze manier... ik sta voor de klas en heb nu dus al vakantie waardoor mijn lichaam ook automatisch in rustmodus is gaan zitten.. het is echter normaal om je in je laatste trimester zo te voelen. Is ook niets zo gek aangezien de kleine nu erg snel groeit in gewicht en alles dus ook weer een stuk zwaarder wordt

5 jaar geleden

Ook even je HB laten checken door verloskundige of gynaecoloog!! Die kan soms behoorlijk zakken weet ik uit ervaring!

5 jaar geleden

Reactie op Miss Curly

Ik ben echt een bezig bijtje en kan zo moeilijk stil zitten. Daar is nu nik ...
Hier hetzelfde heel de zwangerschap moe geweest, maar vanaf de 30 weken leek het wel.met de dag erger te worden. Normaal inderdaad voor de klas, dus heel blij met de vakantie waardoor ik extra vroeg verlof heb, want ik kan nu (35weken) echt geen 10 minuten meer lopen. Probeer kleine dingen te doen, maar zijn dagen dat ik alleen maar kan liggen en slapen ofja tot mn heupen of wat dan ook pijn gaan doen. Voordeel dat dit de eerste is dus dat ik alle rust kan nemen...

5 jaar geleden

Wel herkenbaar, ook sneller moe. Ik kan mezelf er ook niet goed meer te zetten om sportoefeningen te doen of een eind te gaan wandelen ofzo. Ben nu 32 weken. Sporten jullie nog of doen jullie op een andere manier aan beweging?

5 jaar geleden

Ik wacht nog steeds op de nesteldrang maar tot nu toe niet echt gehad, alleen maar weinig energie idd 🤷🏻‍♀️

VRIEND

5 jaar geleden

Heel herkenbaar.. bijna 34 weken en totaal geen energie (ijzer getest en dat was gewoon in orde). Veel last van pijntjes in bekken, heupen, nek.. wandelen gaat bijna niet meer.. en heb nog een dreumes van 17 maanden rondrennen.. dus vaak ook schuldgevoel richting haar.. kan niet wachten om te bevallen en weer rustig aan conditie te werken en bewegingsvrijheid 🙏🏻

5 jaar geleden

Reactie op ddvdh

Ik wacht nog steeds op de nesteldrang maar tot nu toe niet echt gehad, alle ...
Ik heb wel nesteldrang maar geen energie om ook maar echt wat te doen .. pff heel frustrerend!

5 jaar geleden

35 weken en slaap al 20 weken maar 2 tot 3 uur versnipperd per nacht. Kom niet meer vooruit. Te moe en krijg niets meer gedaan 🙄