66 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger en moest echt vaak naar de wc ik ben ook echt bang om te persen, zou liever niet te hard persen! En dames nog een vraagje, ik heb een lichte blaasontsteking heeft een van jullie dit ook?

4 jaar geleden

Ik ben nu ruim 5 weken zwanger en moet heel vaak plassen op een dag, dat heb ik nu al 1,5 week! En man wat heb ik het koud maar ik lees hieronder dat, dat er bij hoort!🥶😉

4 jaar geleden

Ik heb het dan weer ijskoud en dan weer bloedjeheet 😉 En verder wat misselijk, maagzuur, vaak plassen... Ben nu 4+3 en vrees dat het alleen maar erger gaat worden! Maar alles voor ons kleine Boetje ♥️

4 jaar geleden

Reactie op Jenniferprecilla

Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger en moest echt vaak naar de wc ik ben ook ...
Ik heb bij mijn 2de zwangerschap een blaasontsteking gehad een heftige zelfs heb toen gewoon een ab kuur gehad..

4 jaar geleden

Ik ben onzeker vanwege een miskraam vorige maand! Gelukkig meteen weer raak. Heb erg gevoelige tepels, heel naar gevoel en menstruatie krampen waarbij ik denk HELP. Gister avond voelde ik mijn tepels weer niet en maakte me gelijk ongerust. Vandaag hele dag weer last gehad ervan en vanmiddag erg misselijk geweest.. gek dat geschommel

4 jaar geleden

Reactie op Jenniferprecilla

Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger en moest echt vaak naar de wc ik ben ook ...
Ja ik heb ook blaasontsteking denk ik. Is dat een symptoom? Zit nu volop aan de cranberry sap, het lijkt al minder te worden.

4 jaar geleden

Reactie op Nic87

Zo herkenbaar allemaal. Ik heb ook best veel last van obstipatie en is soms ...
Ik herken het probleem, zou je het me kunnen laten weten?

4 jaar geleden

Ik ben nu 6.5 dagen zwanger en echt enorm veel last van een verstopte darm en ook nog een blaasontsteking erbij. 😢

4 jaar geleden

Vandaag 7+1 Vanaf week 5 hele erge buikpijn moe misselijk en heel erg last gehad van diarree dat is nu sinds een paar dagen over en laat het opzich wachten. Wij verwachten ons 2de kindje en dit keer lijkt de misselijkheid zo heftig dat ik er gewoon ziek van ben. Van alles al geprobeerd maar niets lijkt te werken morgen onze 1ste echo ivm meerdere miskramen

4 jaar geleden

Reactie op Jenniferprecilla

Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger en moest echt vaak naar de wc ik ben ook ...
Hey! ik ben nu ook vijf weken zwanger en inderdaad super vaak plassen op een dag, denk wel om het halfuur!

4 jaar geleden

Stoelgang is hier erg onregelmatig.. ene keer heel moeizaam en meerdere dagen ertussen, maar vandaag juist dunner en meerdere keren per dag. Afgelopen weekend wel erg veel last gehad van een opgeblazen buik, zo erg dat het echt pijn deed. As. donderdag al de eerste echo ivm pcos, maar toch wel spannend. Mijn borsten zijn nu ineens veel minder gevoelig dan afgelopen 3 weken. Wel afgelopen zaterdag avond voor het eerst kennis gemaakt met een maag die enigzins in opstand kwam bij het zien van een plaatje van erwtensoep 😂 nog niet moeten overgeven. Eetlust was alleen vanavond echt minder (geen hap andijvie stamppot door mijn keel gekregen, terwijl ik dat normaal erg lekker vind). Duimen voor de echo donderdag!

4 jaar geleden

Reactie op kellydehaan

Vandaag 7+1 Vanaf week 5 hele erge buikpijn moe misselijk en heel erg last ...
Hoi Kelly, Laat je weten hoe het gegaan is? Succes straks

4 jaar geleden

Herkenbaar! Ik ben 6+5 nu, vanaf 5 weken méga gevoelige borsten (dat is nu sinds een halve week veel minder) , buikpijn (ook wat minder nu). En sinds een week ben ik gedurende dag met vlagen misselijk. Continu bang dat er een moment komt dat ik moet overgeven.. ook niet zoveel zin in eten maar toch eet ik maar wel. Ik moet dus niet zo vaak naar de wc.. Ik heb ook vaak het gevoel van ‘zit het er nog’, ‘gaat alles wel goed daar binnen’ ... ook omdat de echo nog zo lang duurt (3,5 week wachten..) Spannend voor ons allemaal!

4 jaar geleden

Reactie op S89

Hoi Kelly, Laat je weten hoe het gegaan is? Succes straks
Ja gaa ik zeker dien over een uurtje de afspraak ben zo benieuwd

4 jaar geleden

Reactie op kellydehaan

Ja gaa ik zeker dien over een uurtje de afspraak ben zo benieuwd
Ohh dat snap ik helemaal. Ik moet nog wachten tot 3 februari helaas. De tijd kruipt voorbij. 😵

4 jaar geleden

Reactie op pietertje-24

Herkenbaar! Ik ben 6+5 nu, vanaf 5 weken méga gevoelige borsten (dat is nu ...
Heel herkenbaar wat je zegt! En wat toevallig: ik ben ook 6+5 en over 3,5 week de eerste echo :-)

4 jaar geleden

Reactie op S89

Hoi Kelly, Laat je weten hoe het gegaan is? Succes straks
Schatting was inderdaad rond 7 weken het hartje klopte heel mooi 14februari hebben wij termijn echo alles zag er goed uit

4 jaar geleden

Reactie op kellydehaan

Schatting was inderdaad rond 7 weken het hartje klopte heel mooi 14februari ...
Ohhh super leuk voor jullie. Gefeliciteerd! Nu heerlijk genieten! 🥰

4 jaar geleden

Reactie op S89

Ohhh super leuk voor jullie. Gefeliciteerd! Nu heerlijk genieten! 🥰
Dankjewel Jaa we we gaan nu zeker genieten ❤️

4 jaar geleden

Gekke vraag misschien. Maar kunnen jullie het goed loslaten om niet meer te testen? Heb een vroege mk gehad en ben zo onzeker dat ik het liefst nog een keer wil testen. Maar ergens denk ik niet doen je maakt jezelf helemaal gek.