7 weken

Tems
2 maanden geleden
Volgen
Goedemorgen, ik ben denk ik 7 weken zwanger nu. Het was een verrassing. Ik was NL bij de gynaecoloog voor echo omdat het ons juist niet lukte zwanger te worden. En toen bleek er een vruchtje te zitten. Ik heb pcos aan 1 eierstok. Dus dit voelde echt als een wonder. Maar nu ben ik mezelf gek aan het maken πŸ™ˆ ik heb zo nu en dan steken in de buik en totaal niet misselijk. Daarom wisten we het ook niet. Meer mensen die dit hebben?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
LuckyUs
2 maanden geleden
Heel bekend hoor. Ik ben 7w4 maar ook nog geen misselijkheidsklachten of iets. Soms wat steken onder in mijn buik idd. Wachten rustig op de termijn echo.. Maar wel van harte gefeliciteerd met je zwangerschap...geniet ervan!
  • Rapporteren
WilmaMaat
2 maanden geleden
Die steken in je buik dat kan komen door je baarmoeder die aan het groeien is en je banden die gaan uitrekken, ook je darmen kunnen opgezet raken doordat die langzaam aan de kant worden geduwd door je baarmoeder. Hier kan je dus last van hebben. Wat bij mij helpt is regelmatig om de 2 uur wat eten ookal is het maar iets kleins, helpt tegen de kramp en misselijkheid. Zolang je geen bloedverlies hebt hoef je je hier geen zorgen om te maken. Tenzij het zo erg word dat je niet meer kan lopen dan zou ik even extra afspraak maken of bellen om te vragen of het normaal is.
  • Rapporteren
Tems
2 maanden geleden
Dank je wel! Ik heb volgende week een inwendige echo. Vanwege de pcos. Net leek het alsof ik iets roods zag...rustig afwachten
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Hier ook een 7+3 weken zwanger. Behalve het onderbuik gevoel, wat soms lijkt op spierpijn en soms op lichte krampjes, heb ik verder ook geen kwaaltjes. Geen misselijkheid of veranderingen aan mijn eetlustπŸ€·β€β™€οΈ morgen echo
  • Rapporteren
Olt
2 maanden geleden
Hier een 2e wonder op komst, ook bij PCOS. Ik ben bij beide niet misselijk (geweest). Wees er maar blij mee πŸ˜‰ die steken kunnen van alles zijn, groei van je baarmoeder, je darmen etc. Probeer te genieten van het wonder dat groeit in je buik en van harte
  • Rapporteren
Tems
2 maanden geleden
Fijn om te horen dat het geen vreemde reacties zijn. Misschien vergelijk ik het ook teveel met mijn tweelingzusje. Zij heeft nu 2 miskramen gehad en extreem misselijk bij alle drie de zwangerschappen
  • Rapporteren
M0492
2 maanden geleden
Hier precies het zelfde.. afgelopen donderdag mijn 1e echo gehad vanwegen mijn onrust. 6 wk en 1 dag.. nog geen embryo te zien.. het is nog een jonge zwangerschap of het gaat minder aflopen.. vrijdag 2e echo.. dan naar verwachting 7 weken zwanger.. ben zooo zenuwachtig.
  • Rapporteren
Olt
2 maanden geleden
Reactie op M0492
Hier precies het zelfde.. afgelopen donderdag mijn 1e echo gehad vanwegen mijn onrust. 6 wk en 1 dag.. nog geen embryo te zien.. het is nog een jonge zwangerschap of het gaat minder aflopen.. vrijdag 2e echo.. dan naar verwachting 7 weken zwanger.. ben zooo zenuwachtig.
Ik duim voor je. Spannend!
  • Rapporteren
Tems
2 maanden geleden
Reactie op M0492
Hoe is het afgelopen?
  • Rapporteren
M0492
2 maanden geleden
Reactie op Tems
Hoe is het afgelopen?
Vrijdag een kloppend hartje te zien! Was uiteindelijk nog korter zwanger dan gedacht. Alles ziet er goed uit, heb nu over 1.5 week weer een echo. Dat is dan eigenlijk gerekend "de eerste" echo. Ben heel erg opgelucht.. nu hopen dat alles goed blijft gaan. Bedankt voor je berichtje!
  • Rapporteren
Tems
2 maanden geleden
Reactie op M0492
Vrijdag een kloppend hartje te zien! Was uiteindelijk nog korter zwanger dan gedacht. Alles ziet er goed uit, heb nu over 1.5 week weer een echo. Dat is dan eigenlijk gerekend "de eerste" echo. Ben heel erg opgelucht.. nu hopen dat alles goed blijft gaan. Bedankt voor je berichtje!
Fijn zeg!! Ik mag donderdag voor een vroege echo
  • Rapporteren
M0492
2 maanden geleden
Reactie op Tems
Fijn zeg!! Ik mag donderdag voor een vroege echo
Oke, ben erg benieuwd voor je. Hopen dat ook jij geruststellend nieuws krijgt ❀️
  • Rapporteren
Tems
2 maanden geleden
Reactie op M0492
Oke, ben erg benieuwd voor je. Hopen dat ook jij geruststellend nieuws krijgt ❀️
Helaas dus niet. Het is een leeg vruchtzakje
  • Rapporteren