Aangekomen

Savania
3 maanden geleden
Volgen
Hi iedereen, Ik vroeg me af wat jullie al aangekomen zijn. Ik ben nu al 7 kilo aangekomen en ben net 12 weken. Ik snoep eigenlijk niet. Eet sochtends smiddags en savonds. Het middag broodje vervang ik wel eens met 2 stukjes fruit ofzo.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
15 reacties
Phormicolaq
3 maanden geleden
Ik ga me niet wegen 🙈 Ik heb zeven weken lang alleen maar wat troep voedsel kunnen eten hier en daar door de extreme misselijkheid. Ondanks dat ik bijna nietes heb gegeten voel en zie ik dat ik gigantisch ben aangekomen. Nu ik langzaam aan beter kan eten hoop ik dat het stabiliseert.
  • Rapporteren
BoO-25
3 maanden geleden
Ik ben 12 weken en ook al bijna 4kg aangekomen. Heb ook constant lekkere trek, vooral savonds. Verder gelukkig geen zwangerschapskwalen, maar ook nog niet echt een zwangerschapsbuikje
  • Rapporteren
LisanneAlize
3 maanden geleden
11 weken en 1 kilo aangekomen. Ben in mijn eerste zwangerschap bijna 30 kilo aangekomen. Wil het heel graag een beetje beperken deze keer. Heb al een beetje overgewicht overgehouden van de vorige zwangerschap.
  • Rapporteren
September-24
3 maanden geleden
Ik ben nu bijna 13 weken en 2 kilo aangekomen:) Probeer wel 1 keer per week op dezelfde dag en rond zelfde tijdstip te wegen, anders schommelt het te veel bij mij
  • Rapporteren
Ceciliaaa
3 maanden geleden
Ik ben vandaag 13 weken en 3 kilo aangekomen. As vrijdag ga ik voorzichtig weer het sporten oppakken, ben er een maandje tussenuit geweest ivm de misselijkheid!
  • Rapporteren
avs1991
3 maanden geleden
Ik ben nu 13+5 en vanaf begin zwangerschap tot nu totaal 2kg afgevallen.. Nou heb ik ook wel veel last van misselijkheid en eet ik hierdoor minder 😉
  • Rapporteren
NKLG
2 maanden geleden
Ik ben nu bijna 17 weken en 1 kilo aangekomen..
  • Rapporteren
Nora-28
2 maanden geleden
Zojuist gewogen. 3 kg er bij. Ik ben morgen 16 weken zwanger van een tweeling. Dat valt me reuze mee gezien die mega buik.
  • Rapporteren
Littleoneinside
2 maanden geleden
Ik val alleen maar af.. Weet niet of Ik er op dit moment zo blij mee ben. Inmiddels 15+1
  • Rapporteren
michelle2000
2 maanden geleden
Ben nu 13+1 en val niet af maar kom ook niet aan , verloskundige heeft wel een diëtiste als advies opgenoemd .
  • Rapporteren
M_91
2 maanden geleden
Ben al 5 kilo aangekomen 🤪 misschien wel meer ondertussen, had mij afgelopen vrijdag gewogen. Toen was ik 12+2 dagen
  • Rapporteren
Tati D
2 maanden geleden
16 weken nu en bijna terug op het gewicht dat ik was voor de zwangerschap. 3 kg vermagerd en nu terug 2,5 kg bijgekomen.
  • Rapporteren
Loai
2 maanden geleden
13 + 3 en nog 2 kg onder mijn eigen gewicht, blijft gelukkig inmiddels weer wat binnen.
  • Rapporteren
Vlinderke
2 maanden geleden
14+2 nu. Niet misselijk geweest en ik eet echt veel meer dan voor mijn zwangerschap, maar nu ongeveer pas 0,6 aangekomen.
  • Rapporteren
Chocotaart
2 maanden geleden
Hey ik ben tot week 12 ook best aangekomen, ik was niet misselijk en Als ik elke 2 uur iets at dan voelde ik me prima. Voorkeur was wel wat lekkers haha. Daardoor zo'n 5 kilo aangekomen. (Mogelijk ook door het lekkere eten bij kerst en het weekend van oud en nieuw) Van week 12 tot 17 ben ik 1,5 kilo aangekomen. Al een stuk minder dan het eerste gedeelte. Ik eet nu gezonder en neem wat minder tussendoortjes. Tenzij ik niet lekker word/ben dan eet ik waar ik zin in heb. Ik werd gerustgesteld dat mensen zeiden dat het per persoon wisselt. Sommige komen het eerste trimester niets aan en begint het pas in het 2e of 3e, bij andere vanaf het eerste trimester al en dan kan het met vlagen even stabiel zijn. (Zoals bij mij) Ik denk dat ik nu na een stabiele periode weer ga groeien in gewicht. Maar dat mag nu ook wel.
  • Rapporteren