6 Reacties

VRIEND

4 jaar geleden

Oei. Ik snap je! Geen idee uit ervaring. Maar misschien heeft de fietsenmaker een idee?

4 jaar geleden

Wat vervelend inderdaad. Ik duw mijn fiets ook wel eens naar voren terwijl ik met m'n voet het standaard tegen houd. Die klapt dan in. Misschien kun je dat een keer proberen?

4 jaar geleden

Ohh mijn dochter zit in het voorzitje en ik vind het al erg zwaar. Nooit over nagedacht dat het straks in een achterzitje helemaal zwaar wordt.

4 jaar geleden

Hmm, ik heb geen dubbele standaard dus ik moet sowieso eerst mijn dochter van de fiets halen voordat ik deze op de standaard kan zetten. Misschien kan je hem eerst van de fiets halen en dan op de standaard als je er zo’n last van hebt? Ik hou de fiets dan tegen met m’n heup bij het zadel en dan til ik haar eraf en dan standaard naar beneden. Gaat prima zo.

4 jaar geleden

Ik vond juist het voorzitje te zwaar met erin en eruit tillen. Sws vind ik de hele moederfiets eigenlijk niet fijn fietsen, dat brede stuur en die fietsmand, vreselijk lomp en instabiel. Voelt zo wiebelig met fietsen dat ik een beetje bang ben om te vallen. Maar.. de fiets op de standaard daarentegen gaat weer wel best goed. Ik til de bagagedrager een beetje op en trek de fiets dan naar achteren terwijl ik mijn voet voor de standaard zet. Eraf andersom, voet achter de standaard en dan de fiets vooruit duwen zoals wanneer je weg zou willen fietsen. Ondanks bekkenproblemen lukt dit me bedt goed!

4 jaar geleden

Reactie op EP09

Hmm, ik heb geen dubbele standaard dus ik moet sowieso eerst mijn dochter v ...
Ik denk dat ik het zo idd maar ga doen, thanks! Bedankt voor het meedenken iedereen. Miss verzint mn vriend nog iets (is handig) en anders maar hem eerst eraf halen. Met mn voet de standaard tegenhouden deed ik al, maar dat doet dus zeer.