Advies gevraagd: Ineens een stuk minder kwaaltjes

Wensmama
2 maanden geleden
Volgen
Hoi allemaal, Ik ben als het goed is nu zo'n 7 a 8 weken zwanger. Dit is lastig uit te rekenen ivm een hele onregelmatige cyclus. Afgelopen 3 weken was ik zeer moe, misselijk en had ik het gevoel dat mn borsten zo'n beetje ontploffen. Maar sinds dit weekend is de vermoeidheid minder en zijn mijn borsten ook totaal niet gevoelig meer... gelukkig geen bloedverlies! Maar moet ik mij zorgen gaan maken om ons ongeboren kindje? Hebben jullie hier ervaring mee? Of hoeft de verminderde kwalen niet altijd wat te betekenen? A.s. woensdag avond hebben we een vitaliteitsecho en ik hoop toch zo dat het allemaal goed zit.. Alvast bedankt.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
4 reacties
miekmus
2 maanden geleden
Ik zou me niet te druk maken. Hier namen na 8 weken ongeveer de kwaaltjes af maar de baby’s doen het nog steeds hartstikke goed. Elke zwangerschap is anders en iedereen reageert anders op de hormonen. Als er een bloeding is wordt het een ander verhaal natuurlijk!
  • Rapporteren
Tam91
2 maanden geleden
Heb ik ook gehad. Nagevraagd bij verloskundige en zij gaf aan dat dit heel normaal is. Zou me dus niet teveel zorgen maken.. & als je zeker wil weten gesprekje bij je eigen verloskundige aangaan.
  • Rapporteren
Cynniey
2 maanden geleden
Bij mij namen de kwaaltjes tussen week 7 en 8 ook af. Nu bij week 10 zijn ze weer dubbel zo hard terug.
  • Rapporteren
Wensmama
2 maanden geleden
Bedankt voor de reacties ! Zal allemaal wel goed komen dus. En hopelijk worden de kwaaltjes bij mij niet dubbel zo erg in wk 10 😅
  • Rapporteren