10 Reacties

3 jaar geleden

Misschien iets met foto en persoonlijk gedicht?

VRIEND

3 jaar geleden

Als ze met de auto/ov naar het werk komt een mooie thermos beker. Evt gepersonaliseerd. Een puzzeltje laten maken van een tekening vanbje dochter.

3 jaar geleden

Ik heb op ander soort groepen gewerkt en hoe leuk ik een kind ook vond ik zou niet echt iets met een foto van hem/ haar erop hoeven dus dat zou ik persoonlijk niet doen 🤭 Wel vond ik bedankjes en waardering erg fijn dus iets geven is uiteraard heel leuk. Een doosje merci was ik al heel blij mee, gewoon omdat iemand aan me gedacht had en de moeite had gedaan. Dus het hoeft zeker niet groot te zijn. Rousseau chocolade scoort uiteraard nog beter haha. En iets nuttigs is ook leuk maar wat ik nuttig vind kun jij al heel anders ervaren. Een plantje in een zelf geschilderd potje zou ik wel leuk vinden.

VRIEND

3 jaar geleden

Ik heb op ander soort groepen gewerkt en hoe leuk ik een kind ook vond ik z ...
Haha ik bedoelde een tekening die haar dochter maakte. En daar een puzzeltje van maken ;). Einde van het jaar is het trouwens heel normaal hier om wat aan de juffen te geven (ZA). Vorig jaar kerst was het voor t eerst, toen lindt chocolade bollen. Toen ging ze pas een paar weken. Dit jaar hetzelfde en dan doen we er een cadeau bon bij denk ik.

3 jaar geleden

Ik heb op ander soort groepen gewerkt en hoe leuk ik een kind ook vond ik z ...
Ohh dat is leuk idee zeg die plant!

3 jaar geleden

Reactie op Chefke

Haha ik bedoelde een tekening die haar dochter maakte. En daar een puzzeltj ...
Oh haha 🤭 Dat vinden sommige mensen wel super leuk idd, zo’n harkpoppetjes op een mok ofzo. Wat meer standaard is de gieter met “bedankt dat je me hielp groeien” Verder hebben wij de laatste tijd gemaakt als cadeaus: een sieradendoosje: houten kistje verven en daarna stickers laten plakken een pennenbakje: zelfde verhaal kaarsenhouder: brooddeegbol plat laten duwen. Een waxinelichtje erin en strijkkralen ofzo erin duwen, waxinelichtje eruit en afbakken. Of zonder kralen en dan schilderen. Of met kleurstof kneden dan is het net groene klei Windlichthouder: leeg potje fruithapje goed schoon en droog maken. Op papier laten verven en daar een strook van ca 7 cm hoog uitknippen. Die rondom op het potje plakken en daarna nog wat stickers, ziet er ook erg leuk uit. Wat snippers erin en waxinelichtje erbij.

3 jaar geleden

Brooddeeg is trouwens zoutdeeg haha niet dat deeg om te eten

3 jaar geleden

Ohja en van krimpfolie hebben we wel eens sleutelhangers gemaakt. Ik trek dan met watervaste een kleine kleurplaat over op de krimpfolie, zoontje kleurt die in, ik knip hem uit en maak er een gaatje in, afbakken, sleutelring erin en je hebt een leuke sleutelhanger. Bij hema heb je blanco houten fotolijstjes die zijn ook leuk om te beschilderen en te beplakken. Maar dan eerder als je een cadeau zoekt voor oma ofzo. Ik bestel verder vaak bij Baker ross, daar hebben ze veel leuke spulletjes voor als er een opa/ oma/ tante jarig is. En super veel soorten foamstickers, die kan ons zoontje al goed plakken. Al zijn die bij Zeeman veel goedkoper maar Baker ross heeft veel thema’s. Zoals gereedschap op een pennendoosje in de vorm van een gereedschapskistje.

3 jaar geleden

Bedankt voor leuke ideeën het is de geverfde bloempot geworden. Vergeet me niet zaadjes(plantje werd niet verkocht) muntplantje erin voor thee. En reep chocola met door dochter zelf gekleurde wikkel.

3 jaar geleden

Reactie op Amber_33

Bedankt voor leuke ideeën het is de geverfde bloempot geworden. Vergeet me ...
Super leuk!